Taketo staznosti ako pise mima40 ma vzdy vedia pobavit. Vraj v Rakusku sa take nieco nemoze stat. Keby ste niekedy pouzili U-bahn (metro) vo Viedni, tak by ste videli ako ma vyzerat nastup a vystup a za aky kratky cas sa to musi stihnut. Ked ubehne maximalny cas straveny v stanici, dvere sa zavru a nikoho nezaujima, ze ste zostali stat pred dverami, alebo, ze Vas privrelo.
Vsetkym, ktory sa stazuju, ze ich vodic MHD nepockal, by som doporucoval vyskusat metro v niektorom z hlavnych miest susednych statov, aby sa naucili, ako sa spravne nastupuje a vystupuje pri pouzivani MHD.
Vsetkym, ktory sa stazuju, ze ich vodic MHD nepockal, by som doporucoval vyskusat metro v niektorom z hlavnych miest susednych statov, aby sa naucili, ako sa spravne nastupuje a vystupuje pri pouzivani MHD.
TomJ
Zaujímalo by ma, ako si Nesrovnal predstavuje, že Filiálka pomôže vyriešiť dopravu z Rajky. Aj keby sa vybudovala spojka z Nového Mesta na Filiálku, už vidím Rajčanov, ako by takto cestovali vlakom vyhliadkovovu jazdou cez pol Bratislavy.
To, že súčasný rozsah MHD na TrMy by zrejme nezvládal nápor cestujúcich z vlakov sa tu už riešilo, mňa ale napadlo ďalšie negatívum. Keď sa spustia rampy na Jarošovej, bude kolabovať doprava aj na Račianskej, a ako poznáme autíčkarov, tak určite sa často nájdu takí, ktorí zablokujú električkovú trať do Rače. Jedine, že by sa semafory na križovatke J. Čabelku skoordinovali so železničnými a v čase kedy by mal ísť vlak by smerom na Jarošovu svietila zo všetkých smerov červená.