Andy: No to bolo preto, že vodič uvolnil dopyt skôr ako ho niekto stlačil. Ja keď som raz nastupoval, tak som dopyt tlačil ako sprostý a vodič nereagoval a tak som musel bežať do druhých dverí.
Dnes som si v tom DM čítal aj o závode MB v Mannheime (človek by čakal, že sa tam podľa názvu mesta budú vyrábať Manny ) a veru som slintal za Citarami a dúfal, že sa odveziem v blízkej budúcnosti Citarom pravidelne po Petržalke.
Inak čo je u MB a Mannu dobré, že ti CNG voz vyrobia rovno v závode a nie, že SOR vyrobí voz, ten vezme Norlogistic a ten ho prerobí. Myslím, že aj Vrakosa to má tak zložito.
Inak objednácka MB Citaro pre tento rok pre MHD robí takmer 1400 kusov a to ešte nie je rok uzavretý. To je slušné, nie?
Dnes som si v tom DM čítal aj o závode MB v Mannheime (človek by čakal, že sa tam podľa názvu mesta budú vyrábať Manny ) a veru som slintal za Citarami a dúfal, že sa odveziem v blízkej budúcnosti Citarom pravidelne po Petržalke.
Inak čo je u MB a Mannu dobré, že ti CNG voz vyrobia rovno v závode a nie, že SOR vyrobí voz, ten vezme Norlogistic a ten ho prerobí. Myslím, že aj Vrakosa to má tak zložito.
Inak objednácka MB Citaro pre tento rok pre MHD robí takmer 1400 kusov a to ešte nie je rok uzavretý. To je slušné, nie?
Spectre
Jednoducho zijeme v 21. storoci a pneumaticky pripadne elektricky ovladane dvere by mali byt samozrejmostou. Ono aj su, akurat v tom SORe sa tym dveram moc nechce. Pokial by boli na zajazdovom autobuse, ktory otvara dvere 5x za den, tak prosim. Do tvrdych podmienok MHD je to vsak dost blbe, nemyslis???