Praveze vzdy bere voz naspat po oprave..a beru to manipulacny vodici ked nie tak dispecing pride po neho do trnavy...a v ivecu pri slovnafte nevyvaraju busi to bude iba tym lahsie opravy zvladnu preto vsetko do trnavy
Hm, dík. Zaujímavá vec, že tak ďaleko, keď Urbany pravidelne vídam v tom Ivecu za Slovnaftom.. Ešte malá zvedavá otázka - nevieš, ako sa rieši návrat vodiča pri takýchto cestách? Zrejme nie vždy totiž preberie v Trnave už opravený voz, s ktorým by sa hneď aj vrátil do BA...
Ja som, naopak, uviedol ze povazujem za pravdepodobne ze tam bude personal CD.
Kazdopadne, obdobny problem dnes existuje v stanici Brodske, kde jazdi personal CD a tiez tam v urcitych casoch nie je otvorena pokladna. Aj keby bola, personal CD vo vlaku nemoze kontrolovat listky za usek kde je dopravcom ZSSK. To iste plati pre cestujucich v EC vlakoch ktori by mali pri ceste zo SR zaujem o zakupenie nadvazneho listka od hranice do Breclavi. A obdobne priklady by sme nasli na takmer kazdom hranicnom priechode.
Teda ak si niekto nekúpi lístok za tarifu ČD alebo IDS JMK v predpredaji, tak môže cestovať do Břeclavi alebo do Brodského neoficiálne bezplatne? Totiž ak tam bude sprevádzajúci personál ZSSK, tak podľa toho čo píšeš nebude vedieť na území ČR predať cestovný lístok...
Možno som objavil Ameriku, ale je (predpokladám) od uzavretia Šafka normálne aby bola zápcha na Jesenského a Mostovej? Samozrejme na električkovom páse, čo spôsobuje meškania liniek aj do 15 minút v smere Most SNP a spomalenie električiek smer centum. Plánuje sa s tým niečo robiť, či po otvorení Šafka sa to zmierni?
V poslednych rokoch vzdy na cezhranicnom useku (Breclav-Kuty) jazdil personal ZSSK na EC vlakoch a personal CD na Os vlakoch. Kedze REXy nahradzaju Os vlaky, je dovod domnievat sa ze tam bude jazdit personal CD, hoci s istotou to samozrejme povedat nemozno.
Ike