a) Push-pully nie sú garantované, pretože kedykoľvek sa môžu pokaziť (rušne, alebo dvere, podvozok, brzdy, software atď...)
b) a možno aj áno, keď už museli dať do softu aj samotné zastávky Brodské, Lanžhot a Břeclav, tak to je už len krok k tomu, aby sa písala aj linka S53 po príchode do Kútov (treba nahodiť iné "číslo" vlaku manuálne myslím)
c) to už netuším, možno bude stáť v Břeclavi pol dňa
d) neviem
e) určite si to už dohodli, možno prídu Česi do Kútov, ktovie...
f) ale veď hlas v ZSSK je z Česka, napr. pri *Bratislava-Vinohrady* počuť české "d", celé Slovensko aj Česko je nahovorené
Predmestie nie je skolaudované, nie je a ani nebude zatiaľ otvorené, lebo pre koho by otvorili, pre bezdomovcov? Ostanú iba 4 vlaky (3x S50, 1x S60) ráno. Mali zrekonštruovať aj nástupište, ale nejako nevydalo.
a) Takže všetky tie 3 vlaky idúce po novom až do Břeclavi budú garantovane push-pully? Doteraz čo si pamätám boli na niektorom z REx-ov aj klasické vozne.
b) Takže push-pully ZSSK pôjdu po novom cez dva IDS. U nás ako S20 a v Česku ako S53. Som zvedavý či budú vnútorné informačné tabule pre cestujúcich to správne zobrazovať aj na území ČR.
c) Ten motoráčik ČD, ktorý teraz vždy jazdí v úseku Kúty - Břeclav bude cez pracovné dni popoludní vďaka slovenským push-pullom niekde odstavený alebo bude jazdiť niekde inde v okolí Břeclavi?
d) Sprevádzajúci personál ZSSK sa bude s ČD meniť v stanici Kúty? Pripomínam, že pri EC vlakoch sa menia v Břeclavi. To z ČD bude na celý push-pull iba jeden průvodčí (ako v motoráčiku)?
e) Ak v push-pulloch ZSSK budú na území ČR slovenskí vlakvedúci a sprievodca, tak budú mať aj POP-ku z ČD a dokážu predať cestovné lístky podľa tarify ČD a IDS JMK?
f) Som zvedavý aj na akustický informačný systém v našich push-pulloch v ČR, že či bude hlásiť aj stanice Lanžhot a Břeclav [či naši nahovorili názvy týchto dvoch českých staníc]. V tom motoráku ČD som zažil české hlásenie staníc (vrátane staníc Brodské a Kúty).
PS: Pozerám, že po novom cez ŽST Predmestie pôjdu iba 3 ranné vlaky zo smeru Trnava cez pracovné dni. Tá vynovená budova železničnej stanice je natrvalo uzatvorená?
Ked je uz rec o reko karlovky, som zvedavy na NAD cim ju chcu robit. Predpoklada sa aj uplna vyluka na radiale. V lete OK ale co taky jun alebo september.
1. Áno, push-pully pôjdu cez pracovné dní do Břeclavi, cez voľné dni v úseku Kúty - Břeclav ČD 809 klasicky.
2. Lebo nízkopodlažná súprava push-pull
3. Naspäť pôjdu na Os 4285/7/9 Břeclav - Kúty
4. Lebo sa asi tak dohodli ZSSK a ČD (výkony na Slovensku sú aj od ČD, OBB, aj MÁV, a tiež opačne)
5. Áno, Utasellátó v reštauráku
6. Varsovia už chodila tiež s lôžkovými z Moskvy, a pravidelne meškala okolo 15-30 minút, ale okrem Slovanu a Petrova všetky páry EC vlakov zvykne každodenne meškať tých 10-15 min., ak nie viac.
7. Varsovia bude vychádzať z Budapest - Keleti
8. Áno, minimálne jeden až dva (podobne, ako nedávno na považských rýchlikoch)
1; REx 4284 Zánorie, REx 4286 Kamzík a Os 4288 - to vagóny aj "poschoďák" ZSSK pôjdu až do Břeclavi? 810-ny ČD tam nebudú,
2; Prečo je na idos.cz napísané "vůz vhodný pro přepravu cestujících na vozíku (Kúty->Břeclav)"? To sa v Kútoch za 8 minút státia bude nejaký voz pripájať?
3; Cestou späť na Slovensku pôjdu bez cestujúcich či ako? V CP ich nevidím...
4; Prečo a pre koho boli zavedené takéto priame vlaky do Břeclavi?
5; Veľmi sa teším znovuzrodeniu Varsovie (o to viac, že "nerozbíja" linku Bratislava - Praha). Je pravda, že tam bude Utasellátó?
6; Keďže niektoré vozne na Varsoviu pôjdu z Moskvy (ak tomu správne rozumiem), tak je len minimálna šanca, že napr. z Otrokovíc do Bratislavy pôjde presne?
7; A v opačnom smere nebude vychádzať z Budapešti, ale až niekde v keli ďaleko, a preto presne podľa CP pôjde iba výnimočne?
8; Na Varsovii si budú môcť šotouši v Bratislave odfotiť lôžkové vozne Ruských železníc?
Úplne súhlasím s návrhom Ing. Bronislava Weigla linkového vedenia električiek do Petržalky. L1 Hlavná stanica - Bosákova, L3 Rača-Bosáková. Uvedomte si , že v roku 2016 sa začínajú rekonštruovať radiály KV-Dúbravka, Ružinovská . Vytvorí sa nejaké linkové vedenie a potom sa to zase zmení?Skôr sa treba zaoberať aby sa ľudia naučili používať električky a aby A BUS linky v Petržalke boli čiastočne upravené. Taká linka L95 by mohla isť cez námestie Hraničiarov na Bosákovú a cestujúci by ušetrili cca 5 minút, vytvoriť malé linky, ktoré by z okolia zvázali cestujúcich k električke, bývala L 28 , ktorá chodila o Ovšiťa na Šafko by mohla zvážať ludí z Ovšiťa . Proste vytvoriť takú politiku obslužnosti, aby cestujúci bol nutený využiť to čo je pre mesto najlešie. Taku politiku dopravy ako to je v Prahe pri jednotlivých zastávkách metra, autobusy rozvážaju a dovážaju cestujúcich k metru. Tu by to bolo v takom malom. Mnohí určite si pamätaju ak na šafko chodilo množstvo ludí , prestupovali na električky a autobusy, to tam žilo.
Nesedi, linky do Rakuska maju mat podla nasho oblastneho znacenia cislo v rade 9xx. Ale je to samozrejme jedno, oblastne znacenie je aj tak len sotohracka.
Pockaj, takze ak chapem spravne, podla teba by bolo lepsie riesenie zrusenie celodennej L4 a spickovej L6 a nahradenie celodennou L4 Petrzalka - Zlate a spickovou L6 KV - Petrzalka?
Ozaj priame spojenie Karloveskej radialy s Vajnorskej je také dôležité? Ak áno tak existujúca 4 ani nie je dobra na to, ja by som skôr privítal priame spojenie cez tunel. Ešte jednou výhodou rozdelenia 4 by bolo zrušenie 6 - bola by len posila linky KV - Petržalka počas špičky (môže mat aj číslo 6, vtedy Petržalka - Zlate - 4).
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
david1