Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Peon #211422:
To vieme, ze RegioJet ponuka listky za sialene ceny, ale ze sa do toho pustilo aj Lajno... Veru moc vyberu nemaju. Kolko stal listok predtym?
Reply on: richardhudec #211417:
A nezabúdajme na to, že z tej ceny 1,1 eura si môže do nákladov dať 20daň, takže liter vyjde niečo okolo 0,90 eura.
Reply on: 810zssk #211431:
Súčasná situácia sa však môže zmeniť. Buďme v tomto optimisti.
Reply on: Stív #211433:
Nepíš blbosti.
Reply on: Stív #211433:
Jančura bude mať mašín aj vozňov dosť. V akom stave budú vozne, to je otázka ale mašiny budú nové, odtiaľ, odkiaľ ich má doteraz a majiteľ si na to dohliadne, aby ich riadne udržiaval.
Reply on: Stív #211433:
uz to neber fakt..
Reply on: Stív #211433:
Jasne a Jancura kampan mieril na Pociatka len tak zo srandy, alebo preto ze netusil kto realne rozhoduje 🙂 Pozri si kto je akcionarom ZSSK, ocividne ti to trochu unika.
Reply on: Spacer1 #211427:
Toto je tak neobjektívny a zavádzajúci článok až my je z teba na grcanie. Ministerstvo dopravy je riadiacim orgánom železničnej dopravy na Slovensku a neriadi železničnú spoločnosť SR, ani RJ, ani iné železničné spoločnosti. Ako za to môže Počiatek so svojim orchestrom.Problém je ten že železničná spoločnosť si mala dávno oddeliť hospodárenie od regionálnych vlakov a rýchlikov od diaľkových vlakom štandardu IC,EC. Regionálne vlaky a R su platené z verejnej služby a môže sa ich prevádzka dotovať. IC a EC sú podľa doporučenia smernice EU vedené na komerčnej báze a nesmú sa dotovať.Keby železničná spoločnosť na IC vlakoch vedela hospodáriť aspoň tak ako RJ, tak by to bolo v poriadku, zbytočná prezamestnanosť, neefektívne plytvanie prostriedkami, neochotný personál, personál nevie anglicky, nemecky. Áno máš pravdu Jančura má na vlakoch stratu( okrem trati BA-KN ) ale platí si to zo svojich, nie zo štátneho. Jančura je v tejto pozícií obetným baránkom a ja na jeho mieste odídem z jej trati tak, či tak. Následujúci scénar bude taký, železnice zrušia IC, na svoje R( ktoré mimochodom chodia každé 2 hodiny ) nasadí súpravy z IC vlakov a pod rúškom R ich bude štát dotovať,, čo na tom , že cesta sa predĺži,veď slovák je zvyknutý. Jančura nezoženie súpravy a mašiny pre zvýšenie počtu , vlaky budú chodiť preplnené a časť cestujúcich sa presunie do rychlíkov. Jančuri nechce dneska požičať nikto ani hnacie vozidlá na 160 km, ani vozne a to bol pýtať aj v Rakúsku. Železnice už dnes pripravujú a chcú vyčleniť časť vozňov z rýchlikov na špeciálnu triedu, aby mali kľud od ostatných a ponúkli časť kapacity.
Reply on: Spacer1 #211427:
A co s tym ma akoze to ci je Slovak, alebo nie?
Reply on: S499.1023 #211430:
V sucasnej situacii je zial dost pravdepodobne ze nebude.
Reply on: ufo #211428:
A že ešte nikomu neupravovala, to znamená, že ani nebude ani sa na to neteší?
Reply on: Spacer1 #211427:
Aj ty si železničiar?
Reply on: S499.1023 #211419:
BID už niekomu upravovala grafikon? Veď nie sú schopní koordinovať ani SL, u ktorých si výkony objednáva VUC.
Reply on: 810zssk #211426:
Nesvojprávny národ nechá ministra-šmelinára stavať diaľnice a rozhodovať o doprave. Tak nás všetkých so svojím orchestrom "presvedčil" o hroznej nerentabilite tých najlepších liniek IC vlakov a dohodol záchranu situácie formou prenesenia tohoto bremena zo štátnych železníc na súkromníka, ktorý sa rozhodol vlastne odísť. Jančura teraz prevezme túto stratovú oblasť, ani by som sa nečudoval, keby vydrel aj nejaké dotácie a so svojim podnikateľským géniom z toho urobí podnikateľský zázrak a my sa budeme všetci zbožne pozerať ako sa to má robiť. V Čechách má aspoň kadejaké problémy, tu na Slovensku sa ani nezapotí a vláda mu už druhýkrát prestrela stôl, hoci nie je ani slovák. ?

Z tohoto je na grcanie, páni!
Reply on: Valec #211424:
Cely Jancurov biznis model je postaveny prave na vysokej vypredanosti spojov a vysokej efektivite prevadzky (vyuzivani vozidiel namiesto dlheho postavania kade-kde). Tak trochu aplikoval v autobusovej doprave to co je uplny standard u aeroliniek.
Reply on: S499.1023 #211419:
Mne bohate postačí, keď RJ splní všetko to, čo sám nasľuboval. A keď budem mať garanciu, že na zakúpený lístok sa do cieľa dostanem (hoc aj s malým meškaním), tak môže najlacnejší lístok BA - KE stáť kľudne aj dvojnásobok toho čo dnes. ?
Reply on: richardhudec #211417:
Keď sme v škole robili vzorové kalkulácie na reálnych podkladoch, tak PHM vychádzali tak na tretinu nákladov. Odvtedy sa však všeličo pomenilo (PHM klesli, nebolo mýto), takže tá kalkulácia by mohla byť plus mínus dobrá. Na druhej strane ale treba pozrieť, koľko spojov je úplne vypredaných (hlavne vratné a víkendové), a koľko autobusom musí mať v zálohe (zas tri asi na každý spoj nevypraví) lebo potom môžeš počítať s tržbou o tretinu až polovicu nižšou.
Reply on: Error 0x007 #211421:
To viem, aj autobus RegioJet do Viedne to tak má. V oboch prípadoch však ide o obmedzený počet miest a lístky treba kúpiť vo väčšom predstihu.
Reply on: Peon #211414:
Tusim som uz videl aj reklamy Slov. Lajno, ze za 1€ na letisko Schwechat ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.