Drobné zamyslenie sa nad kvalitou troloSORov...
Včera uplynul presne polrok, čo bola 6841-ka naposledy vo výprave, za 10 mesiacov od sprevádzkovania odjazdil tento voz cca 85 dní z 300 možných. Ďakujeme Škodovke, že sa tak vzorne stará o servis troloSORov, dúfam, že si bude DPB uplatňovať voči nej sankcie(napr. podľa článku 15, bod 7 zmluvy o nákupe) a žiadať predĺženie záruky o polroka, čo voz stojí vo vozovni ?
Nikdy som nebol priaznivec SOR-u, ale teraz už stráca kredit aj Škodovka, som strašne zvedavý, čo bude po uplynutí záručnej doby (podľa zmluvy 36 mesiacov alebo odjazdenie 210.000km, aj keď o tých kilometroch silne pochybujem, že by sa niektorému vozu podarilo za 3 roky najazdiť), aké prestoje budú mať vozy potom a koľko to bude DPB stáť.
Osobitnou kapitolou sú 30TrDG, s ktorými sú neustále problémy, ešte šťastie, že do dennej výpravy sú potrebné len 4 vozy z 15-ich. Žiarivým príkladom "kvality" týchto črepov je voz 6115, ktorý bol za necelých 6 mesiacov od sprevádzkovania vo výprave 9 dní. Nechce sa mi vyhľadávať, koľkokrát z nich musel byť vystriedaný pre poruchu, to je proste nonsens. Keby mal niekto v DPB gule, už dávno ich pošle naspäť výrobcovi ako totálny nepodarok, čo v skutočnosti aj je. Tentokrát sa nemôže Škodovka vyhovárať ani na údržbu, keďže ju podľa zmluvy robí sama... ☠ ☠ ☠
Včera uplynul presne polrok, čo bola 6841-ka naposledy vo výprave, za 10 mesiacov od sprevádzkovania odjazdil tento voz cca 85 dní z 300 možných. Ďakujeme Škodovke, že sa tak vzorne stará o servis troloSORov, dúfam, že si bude DPB uplatňovať voči nej sankcie(napr. podľa článku 15, bod 7 zmluvy o nákupe) a žiadať predĺženie záruky o polroka, čo voz stojí vo vozovni ?
Nikdy som nebol priaznivec SOR-u, ale teraz už stráca kredit aj Škodovka, som strašne zvedavý, čo bude po uplynutí záručnej doby (podľa zmluvy 36 mesiacov alebo odjazdenie 210.000km, aj keď o tých kilometroch silne pochybujem, že by sa niektorému vozu podarilo za 3 roky najazdiť), aké prestoje budú mať vozy potom a koľko to bude DPB stáť.
Osobitnou kapitolou sú 30TrDG, s ktorými sú neustále problémy, ešte šťastie, že do dennej výpravy sú potrebné len 4 vozy z 15-ich. Žiarivým príkladom "kvality" týchto črepov je voz 6115, ktorý bol za necelých 6 mesiacov od sprevádzkovania vo výprave 9 dní. Nechce sa mi vyhľadávať, koľkokrát z nich musel byť vystriedaný pre poruchu, to je proste nonsens. Keby mal niekto v DPB gule, už dávno ich pošle naspäť výrobcovi ako totálny nepodarok, čo v skutočnosti aj je. Tentokrát sa nemôže Škodovka vyhovárať ani na údržbu, keďže ju podľa zmluvy robí sama... ☠ ☠ ☠
Adam3