Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: F_von_Schnitzel #211301:
A co presne je benefitom tej aplikacie oproti uz existujucim rieseniam pre online informacie o odchodoch?
Reply on: Ike #211298:
Ano. Teda casova platnost bude ako keby slo o 6 zonovy CL.
Reply on: Peon #211296:
Tak priklad uz je s novou cenou 🙂
Reply on: 810zssk #211278:
A ráta sa zóna 100 dvojnásobne?

T.j. cestujem s PCL 100+101 do Senca s trojzónovým lístkom, ktorý sa správa ako 5 zónový alebo ako 6 zónový s príslušnou časovou platnosťou?
Reply on: 810zssk #211289:
1; Keby vodičovi zdôraznil, že do Bratislavy potom pôjde vlakom tak by to hádam vodič SL pochopil...

Je v Slovak Lines výslovne zakázané kombinovanie papierových CL s PCL 100+101 na BČK? Podľa mojich informácii sa to nemá odporúčať - jednak kvôli dvojitému zarátaniu zóny 101 a zdržovaniu vodiča a ostatných cestujúcich...

Príklad 1: V smere do Pezinka si môže cestujúci kúpiť bezplatný lístok napr. po zastávku Trávna z BČK s PCL 100+101. Tam keď príde za vodičom a označí si 3-zónový CL (101+510+520), tak od vodiča dostane registračnú potvrdenku a môže cestovať až do Pezinka.

Príklad 2: Pri ceste z Pezinka si označí tiež 3-zónový CL (520+510+101), na zastávke Trávna v Rači (lebo tam zastavujú pravdepodobne všetky spoje) príde za vodičom a z BČK si kúpi bezplatný lístok na 100+101 napr. po ASMN.
Reply on: Peon #211295:
Zaujímavé, že pri SMS lístku na 0,70 € tam v cenníku píšu, že stojí 1 €, ale v príkladoch spätnej SMS-ky je uvedené 1,30 €...
Reply on: 810zssk #211294:
Jeeeej, to je super, že toto dali na svoj web. Nedávno som sa tu čudoval, že som nemohol nájsť na webe DPB tarifu a PP liniek 801 a 901 (ak si dobre pamätám, niekto mi tu potvrdil, že naozaj to tam nie je, resp. nebolo) a v tomto pozerám, že píšu aj o 801 a 901. Prekvapil ma hlavne bod 4 pri linke 801:

"4. Predaj cestovných lístkov uvedených v článku 2.3. je zabezpečený u vodiča. Do konca novembra 2015 platia na linke č. 801 Bratislava Rajka, Rajka – Bratislava aj lístky na prihraničnú dopravu linky Bratislava - Hainburg, Hainburg – Bratislava č. 901, ktoré je možné zakúpiť aj v automatoch pod mostom SNP a na zastávke Einsteinova smer Hainburg aj v predajniach dopravcu.
5. Na území Slovenskej republiky sa predávajú cestovné lístky v mene EUR a na území Maďarskej republiky v mene HUF.
6. Cestovné lístky platné na medzinárodnú prepravu linkou č. 801 sú zároveň platnými cestovnými lístkami aj pre linky MHD č. 90,91,191 do konca novembra 2015."

V bode 5 medzi riadkami píšu, že predaj CL v Rajke v EUR je neoficiálny? A v bode 6 fakt nechápem ako je možné, že CL z komerčnej linky platí aj na dotovaných linkách...
Nejako neviem nájsť jasne napísané: Viem, že SMS lístky platia iba v MHD (vozidlá DPB) a zároveň iba v zónach 100+101, však?
Drobné zamyslenie sa nad kvalitou troloSORov...

Včera uplynul presne polrok, čo bola 6841-ka naposledy vo výprave, za 10 mesiacov od sprevádzkovania odjazdil tento voz cca 85 dní z 300 možných. Ďakujeme Škodovke, že sa tak vzorne stará o servis troloSORov, dúfam, že si bude DPB uplatňovať voči nej sankcie(napr. podľa článku 15, bod 7 zmluvy o nákupe) a žiadať predĺženie záruky o polroka, čo voz stojí vo vozovni ?

Nikdy som nebol priaznivec SOR-u, ale teraz už stráca kredit aj Škodovka, som strašne zvedavý, čo bude po uplynutí záručnej doby (podľa zmluvy 36 mesiacov alebo odjazdenie 210.000km, aj keď o tých kilometroch silne pochybujem, že by sa niektorému vozu podarilo za 3 roky najazdiť), aké prestoje budú mať vozy potom a koľko to bude DPB stáť.

Osobitnou kapitolou sú 30TrDG, s ktorými sú neustále problémy, ešte šťastie, že do dennej výpravy sú potrebné len 4 vozy z 15-ich. Žiarivým príkladom "kvality" týchto črepov je voz 6115, ktorý bol za necelých 6 mesiacov od sprevádzkovania vo výprave 9 dní. Nechce sa mi vyhľadávať, koľkokrát z nich musel byť vystriedaný pre poruchu, to je proste nonsens. Keby mal niekto v DPB gule, už dávno ich pošle naspäť výrobcovi ako totálny nepodarok, čo v skutočnosti aj je. Tentokrát sa nemôže Škodovka vyhovárať ani na údržbu, keďže ju podľa zmluvy robí sama... ☠ ☠ ☠
Reply on: S499.1023 #211283:
Nebude, lebo Bratislava je rozdelena medzi dve zony. Navyse casova platnost listkov je nastavena tak, ze by mala stacit na takmer akukolvek cestu cez prislusny pocet zon - ide v podstate len o nejaky limit zabranujuci opakovanym cestam na jednorazovy listok.
Reply on: TomJ #211282:
1. V tomto smere ti staci oznacit si trojzonovy listok a oznamit ze ides do Bratislavy. A potom musis dufat ze vodic nebude prilis chapat jeho platnost, lebo ak sa mu pokusis vysvetlit ze takto kombinujes JCL a PCL, tak to nemusi chapat a akceptovat ? Hoci je to v sulade s PP IDS BK.

2. Povies vodicovi ze ides do Senkvic a chces listok do zony 510.
Reply on: S499.1023 #211279:
Podobne to funguje pri kombinovani CL v IDS JMK a podla mna je to najlepsie co sa vymysliet da. Cokolvek ine by zahrnalo nutnost hladat nejaky virtualny bod na hranici zony odkial by sa pocitala platnost a potom nejak zabezpecovat aby listok bol vydany s platnostou odtial.

Kombinovanie CL v IDS BK je tak vseobecne riesene velmi blbo (resp. riesene nie je), ale takyto vypocet mi nepride nejaky problematicky. Len bohuzial to takto funguje iba v autobusoch, na zeleznici sa to pouzit neda.
Reply on: S499.1023 #211283:
Nie je tam veľký rozdiel. Príklad: Ak by si nastúpil na poslednej zastávke v Bratislave (napr. Vajnorský potok), priložil by si svoj PCL s 100+101, tak dostal by si časovú platnosť 60 minút = 3 zóny (101+510+520).

Ak by si nastúpil na ASMN alebo na Bajkalskej, tak časová platnosť by sa z pôvodného 30 minút = 2 zóny predĺžila o 100+100+101, takže získal by si časovú platnosť 90 minút = 5 zón.
Reply on: 810zssk #211278:
1; Jaaaj, dík. ? Do kelu, veď sám som tu začiatkom novembra písal, že keď som cestoval z Bajkalskej ul. do Pezinka, že na CL je uvedené 30 minút (2 zóny), ale vytlačený čas do kedy presne platí zodpovedá 90 minútam. Totiž k tomu sa pripočítalo ako keby som odtiaľ použil jednorazový lístok, takže 100+100+101 a tak som dostal časovú platnosť tých 90 minút (5 zón). ?

Také isté predlžovanie platnosti (konkrétne o 101+100+100) je aj v opačnom smere (odskúšal som zo Šamorína do Bratislavy). Tam však nerozumiem praktickému využitiu pre cestujúceho - veď keď má PCL pre 100+101, tak 90 minút namiesto pôvodných 30 minút nemá ako využiť. ?

2; Aha, áno. ?
Reply on: mr.lenin #211284:
Z o z n a m mi z linku odstranilo, takze este raz, uz nefunguje m.imhd. z o z n a m.sk ale funguje m.imhd.sk
Reply on: sveto #211281:
Uz nefunguje m.imhd.sk ale m.imhd.sk ?
Reply on: Valec #211280:
Pretože keď pôjdem z poslednej zastávky v Bratislave, bude mi lístok vo vonkajších zónach platiť výrazne dlhšie, ako keď pôjdem cez celú Bratislavu, pritom v BA idem na električenku, ktorá má časovo neobmedzenú platnosť.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.