VU typujem že bude vojenský útvar , ten sa síce vola VU kuchyňa ale ak sa nemýlim z časti sa nachádza aj v katastri obce Pernek a tam sa pravdepodobne nachádza aj daná zastávka
Pozerám na schému zón aj do CP:
1; Naozaj prechádza autobus v medzizastávkovom úseku aj cez zónu 259?
2; Ak áno, prečo to nevidím nijako uvedené v CP v PDF ani na cp.sk?
3; Takže trasa Pezinok - Malacky je 5 zón, a teda taký lístok vydá strojček v autobuse Slovak Lines?
4; A zastávka "Kuchyňa,,VÚ" to je kde, čo je tam?
5; Čo tá skratka VÚ znamená - žeby výskumný ústav?
6; A prečo je medzi dvoma "perneckými" zastávkami v tej zóne kde je Pernek (249)?
7; To je tam nejak neštandardne vymerané katastrálne územie obcí Kuchyňa a Pernek?
8; Prečo je v CP pri tej zastávke vlnovka (t.j. spoj ide inou trasou) keď podľa schémy zón IDS BK to
vyzerá, že okolo prechádza každý spoj, ale zastavuje tam iba v jednom smere jeden ráno a v opačnom smere jeden poobede? V mape na internete inú cestu tiež nevidím...
9; Je šanca, že sa niekedy dožijeme spolupráce s Google maps alebo niekde inde že budú zaznačené prehľadne v nejakej mape zastávky v regióne?
10; Na openstreetmap.org vidím v Perneku a Malackách zaznačené aj zastávky, ale bez názvov a ak dobre pozerám do mapy, tak pravdepodobne tam nie sú všetky (tie na znamenie v nezastavaných oblastiach napr. medzi Rohožníkom a Malackami).
Pre porovnanie: vlak medzi Devínskym jazerom (101) a Zohorom (225) prechádza bez zastavenia aj cez zónu 215. Tu na imhd v CP linky S20, ale aj v knižnom CP je (aj keď v samostatnej tabuľke) jasne uvedená aj zóna 215.
11; Existujú ešte nejaké ďalšie úseky medzi dvoma zastávkami kde vlak alebo prímestský autobus Slovak Lines prechádza cez zónu v ktorej nemá žiadnu zastávku?
1; Keby vodičovi zdôraznil, že do Bratislavy potom pôjde vlakom tak by to hádam vodič SL pochopil...
Je v Slovak Lines výslovne zakázané kombinovanie papierových CL s PCL 100+101 na BČK? Podľa mojich informácii sa to nemá odporúčať - jednak kvôli dvojitému zarátaniu zóny 101 a zdržovaniu vodiča a ostatných cestujúcich...
Príklad 1: V smere do Pezinka si môže cestujúci kúpiť bezplatný lístok napr. po zastávku Trávna z BČK s PCL 100+101. Tam keď príde za vodičom a označí si 3-zónový CL (101+510+520), tak od vodiča dostane registračnú potvrdenku a môže cestovať až do Pezinka.
Príklad 2: Pri ceste z Pezinka si označí tiež 3-zónový CL (520+510+101), na zastávke Trávna v Rači (lebo tam zastavujú pravdepodobne všetky spoje) príde za vodičom a z BČK si kúpi bezplatný lístok na 100+101 napr. po ASMN.
Jeeeej, to je super, že toto dali na svoj web. Nedávno som sa tu čudoval, že som nemohol nájsť na webe DPB tarifu a PP liniek 801 a 901 (ak si dobre pamätám, niekto mi tu potvrdil, že naozaj to tam nie je, resp. nebolo) a v tomto pozerám, že píšu aj o 801 a 901. Prekvapil ma hlavne bod 4 pri linke 801:
"4. Predaj cestovných lístkov uvedených v článku 2.3. je zabezpečený u vodiča. Do konca novembra 2015 platia na linke č. 801 Bratislava Rajka, Rajka – Bratislava aj lístky na prihraničnú dopravu linky Bratislava - Hainburg, Hainburg – Bratislava č. 901, ktoré je možné zakúpiť aj v automatoch pod mostom SNP a na zastávke Einsteinova smer Hainburg aj v predajniach dopravcu.
5. Na území Slovenskej republiky sa predávajú cestovné lístky v mene EUR a na území Maďarskej republiky v mene HUF.
6. Cestovné lístky platné na medzinárodnú prepravu linkou č. 801 sú zároveň platnými cestovnými lístkami aj pre linky MHD č. 90,91,191 do konca novembra 2015."
V bode 5 medzi riadkami píšu, že predaj CL v Rajke v EUR je neoficiálny? A v bode 6 fakt nechápem ako je možné, že CL z komerčnej linky platí aj na dotovaných linkách...
Včera uplynul presne polrok, čo bola 6841-ka naposledy vo výprave, za 10 mesiacov od sprevádzkovania odjazdil tento voz cca 85 dní z 300 možných. Ďakujeme Škodovke, že sa tak vzorne stará o servis troloSORov, dúfam, že si bude DPB uplatňovať voči nej sankcie(napr. podľa článku 15, bod 7 zmluvy o nákupe) a žiadať predĺženie záruky o polroka, čo voz stojí vo vozovni ?
Nikdy som nebol priaznivec SOR-u, ale teraz už stráca kredit aj Škodovka, som strašne zvedavý, čo bude po uplynutí záručnej doby (podľa zmluvy 36 mesiacov alebo odjazdenie 210.000km, aj keď o tých kilometroch silne pochybujem, že by sa niektorému vozu podarilo za 3 roky najazdiť), aké prestoje budú mať vozy potom a koľko to bude DPB stáť.
Osobitnou kapitolou sú 30TrDG, s ktorými sú neustále problémy, ešte šťastie, že do dennej výpravy sú potrebné len 4 vozy z 15-ich. Žiarivým príkladom "kvality" týchto črepov je voz 6115, ktorý bol za necelých 6 mesiacov od sprevádzkovania vo výprave 9 dní. Nechce sa mi vyhľadávať, koľkokrát z nich musel byť vystriedaný pre poruchu, to je proste nonsens. Keby mal niekto v DPB gule, už dávno ich pošle naspäť výrobcovi ako totálny nepodarok, čo v skutočnosti aj je. Tentokrát sa nemôže Škodovka vyhovárať ani na údržbu, keďže ju podľa zmluvy robí sama... ☠ ☠ ☠
Nebude, lebo Bratislava je rozdelena medzi dve zony. Navyse casova platnost listkov je nastavena tak, ze by mala stacit na takmer akukolvek cestu cez prislusny pocet zon - ide v podstate len o nejaky limit zabranujuci opakovanym cestam na jednorazovy listok.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
trolejbus6207
Včera uplynul presne polrok, čo bola 6841-ka naposledy vo výprave, za 10 mesiacov od sprevádzkovania odjazdil tento voz cca 85 dní z 300 možných. Ďakujeme Škodovke, že sa tak vzorne stará o servis troloSORov, dúfam, že si bude DPB uplatňovať voči nej sankcie(napr. podľa článku 15, bod 7 zmluvy o nákupe) a žiadať predĺženie záruky o polroka, čo voz stojí vo vozovni ?
Nikdy som nebol priaznivec SOR-u, ale teraz už stráca kredit aj Škodovka, som strašne zvedavý, čo bude po uplynutí záručnej doby (podľa zmluvy 36 mesiacov alebo odjazdenie 210.000km, aj keď o tých kilometroch silne pochybujem, že by sa niektorému vozu podarilo za 3 roky najazdiť), aké prestoje budú mať vozy potom a koľko to bude DPB stáť.
Osobitnou kapitolou sú 30TrDG, s ktorými sú neustále problémy, ešte šťastie, že do dennej výpravy sú potrebné len 4 vozy z 15-ich. Žiarivým príkladom "kvality" týchto črepov je voz 6115, ktorý bol za necelých 6 mesiacov od sprevádzkovania vo výprave 9 dní. Nechce sa mi vyhľadávať, koľkokrát z nich musel byť vystriedaný pre poruchu, to je proste nonsens. Keby mal niekto v DPB gule, už dávno ich pošle naspäť výrobcovi ako totálny nepodarok, čo v skutočnosti aj je. Tentokrát sa nemôže Škodovka vyhovárať ani na údržbu, keďže ju podľa zmluvy robí sama... ☠ ☠ ☠