Ale už nastal pokrok. Ešte pred týždňom mal velehlasný IDS BK na pôvodnej stránke bid.sk starú schému zón a samozrejme len na Záhorie. Už to aspoň stihli dať preč, asi súdruhovia postrehli, že majú dve stránky o tom istom a s rôznymi rozporuplnými informáciami. Diletanti, za 10 rokov si nestihli všimnúť, ako sa to má robiť... (VOR, IDS JMK). Možno chceli okopírovať aj to, nielen logo, ale asi mali zle založenú blanu v cyklostyle, tak "ňevidalo"...
Zlé logo? to by bolo posledné, čo by ma trápilo. Ale len tak marginálne:
klikni na http://www.trencin.sk/mesto a na http://www.idsbk.sk/ a porovnaj si tie logá.
Nepríde Ti to ako nepodarený plagiát? Mne áno.
Keď sa tu už riešia také p94oviny, ako zlé logo IDS, tak to je dobré znamenie - prvopočiatočné muchy sú vychytané a už treba doriešiť len estetické detaily.
"Na odlíšenie od pôvodného erbu Bratislavskej župy bolo zelené trojvršie nahradené zlatým zvlneným pruhom, krorý symbolizuje toky riek Dunaja a Moravy. Autormi výtvarného návrhu erbu sú heradldici Zdenko Alexy, Ladislav Vrteľ a akademická maliarka Dragica Vrtelová."
To si mi ten odkaz mohol rovno dať takto: http://******.sk/fyq
Lebo som sa z toho dozvedel, že dôvod sú dvaja heraldici a jedna maliarka, teda podobne ako sa argumentuje pri projektoch - projektant na to mal istotne dôvod.
Logo IDS BK je abstraktné a vyjadruje zamotané krúžiace linky idúce z A do B každá inou cestou cez rovnaké miesto v strede, alebo je to nekonečno - výhody funkčného IDS (koordinácia cp, liniek) budú niekedy v nekonečne?
Ukrainské farby sú len kvôli VÚC (ktoré ich tiež nevie, prečo má...)?
Susedova tráva je vždy zelenšia ? IDS nie je bezchybné, ale po grafickej stránke je to na Slovensku jeden z najlepších projektov. Písmeno N v názve Denníka N tuším znamená, že sú neobjektívny, alebo nie? ?
Djmetla:
Keď už sú tu také rôzne story o rekordných rýchlostiach, tiež som zažil v 2.polovici 80.rokov veľmi podobnú jazdu. Bolo to nejako doobeda, spoje skoro prázdne. Vyštartoval z K.Vsi, Krčace absolútne ignoroval elina (už neviem či 2xT alebo K) bola prázdna a zastal až na Damborského ale tá rýchlosť bola odhadom fakt cca okolo 80. Všetko to drnčalo a skákalo po trati, stál som tradične na zadnom predstavku (moje miesto takmer vždy) a musel sa veľmi držať, inak by som skákal aj ja. Hoci som pravidelne cestovával elinou, takúto rýchlosť som už nezažil.
A keď už píšem, okrem rýchlosti som zažil aj "exkluzívnu" jazdu K2 som zablokovanou jednou osou na strednom podvozku. Koleso syčalo (ten typický zvok + smrad od železa) od bývalej konečnej v Rači po kino Metropol v pohode. Tetka za kniplom netušila nič. Ktovie, dokedy takto jazdila
Ono tam na severe sú všeobecne vodiči viac zvyknutí na sneh, a zvlášť tí profesionálni. Ja som zažil s viacerými vodičmi s karosami B/C9xx že na vozovke kde bola ujazdená vrstva snehu (prípadne ešte čerstvá, neujazdená) pár cm, vodič rozbehol voz na 70 kmh (v obci na 50 kmh) vyradil neutrál a pár stoviek metrov "preletel" na voľnobehu aj cez kopce a zátačky. Moc bezpečne to na mňa nepôsobilo, ale vodič zjavne vedel, čo robí.. ?
rýchlodráha chcel by som byť v zadnom vozni alebo tak dáko jak to hádže...
vodiči si toto menej uvedomujú ako to hádže, aletak my vlčáci znesieme všetko
to mi pripomína jedného známeho šoféra busu, čo jazdil na Kysuciach, trasa čo trvá bežne 45 minút on ju dal za 30 minút, a to bol ešte sneh a riadna poľadovica (asi 19km púť) smrť v očiach jemnááá
Tie debaty o rychlostiach to mi pripomina p. Linnera keď nám hovoril o vodičovi z dávnych rokov. Začali vtedy dávať do vozov tachografové záznamníky. Došli na to že ten dotyčný s T3 išiel na dolné krčace skoro 90km/h keď sa ho spýtali prečo tak rýćhlo išiel jeho odpoveď bola že viac to nedalo
ufo