Tiež som zažil situácie, kedy som použil všetky stupňe magnetiek či už na K2S alebo T6A5 o tom sa nehádam ak ich včas vypnete je jasné že to je v pohode. Starý pán mi vbehol pri PKO pod kolajnice s vnukom. Plne naložená T6A5 cca 45km/h tiež som brzdil "gulami" naštastie sa nikomu nič nestalo. Je ale rozdiel plný voz a prázdny. Svoju rolu zohráva aj moment kedy sa to stane.
Len chcem poukázať na to že 29/30T brzdi úplne s magnetkami inak ako T3, T3P, T3G, T6A5, K2S... Jazdil a jazdím na všetkých vozoch a ten rozdiel tam je.
p.s.: Nevedel by som žiť ani stým že by som niekomu ublížil v interiéri vozidla
Také vozy sú v Sarajeve tuším Satra III, a tuším aj v nejakom českom meste, takže sa to dá. Ale ako napísal MatejBA, myslím si, že investovať do K2S je v súčastnosti už zbytočné.
Naco? Nebude lepsie radsej kupit nove vozy, ako investovat do 40 rocnych? To sa ked tak malo riesit pri upravach z K2 na K2S, ale teraz uz si myslim, ze je neskoro
len tak som sa zamýšlal, a keď stále chceme kapacitnejšie vozidlá, nedalal by sa nejaká reko spraviť u K2S s tým, že by sa dal vložiť np článok do stredu?..
že krajné VP a stred NP? ... aj si to viem živo predstaviť stačilo by, keby mal tento článok cca 7-8 metrov ...
Niečo som si s električkami odjazdil,a poviem ti len jedno. Ak došlo k situácii, že sa mi pred vozom zjavil chodec / auto ... tak som brzdil aj gulami. Nedokážem si predstaviť, ktorý normálny človek nebude brzdiť všetkým čo má keď má pred sebou chodca, ale radšej ho sejme, lebo ľudia vo voze. 100x radšej nech si niekto vo voze rozbije hlavu, ako by som si mal do konca života vyčítať, že som niekoho zranil, v horšom prípade zabil, len preto, že som nebrzdil všetkým čím sa dalo, lebo cestujúci ... S pocitom, že vo voze sa niekto zranil lebo som jednému somárovi zachránil život viem žiť. Opačne nie.
V podstate máš pravdu. Je to hlavne o šikovnosti vodiča. Ak pri brzdení aktivuješ magnetky radičom, tak vieš regulovať koľko ich padne. Nikdy nepadnú v jednej polohe všetky naraz, ale padajú po nápravach vozňa odzadu dopredu. Takže viac mennej si nikto nič nevšimne. A ak aj aktivuješ magnetky cez bezpečák a teda padnú všetky naraz , vieš zjemniť efekt prudkého brzdenia tým, že tesne pred dobrzdením prepneš riadenie do polohy 2 ( ako keď nahadzuješ voz ) a tým pádom ich deaktivuješ. Ak to urobíš v správnom momente, tak si cestujúci akurát všimnú že sa prudšie brzdilo a električka zvonila. Rozhodne sa však nikto neprizabije.
Taktiež pravidelne zažívam brzdenie na magnety a myslím, že väčšina spolucestujúcich ani neregistruje, že to brzdenie je niečím iné... Tajomstvo spočíva - predpokladám najmä - vo včasnom povolení tých magnetiek...
"V prípade, ak to cestujúci v rámci časovej platnosti stíha, môže sa na ten istý lístok taktiež vrátiť naspäť."
Cestujúci z Marianky na Patrónku, ktorý si tam neďaleko rýchlo niečo vybaví a chce sa vrátiť na ten istý lístok, tak 4-zónový keďže platí iba 60 minút mu aj na cestu späť nebude stačiť.
Ak si však kúpi v predpredaji 5-zónový lístok na 90 minút, tak správne predpokladám, že ho môže použiť aj na tejto trase, a teda aj na cestu späť?
Viem, že vodiči Slovak Lines nedokážu vydať lístok na väčší počet zón ako má reálne daná trasa. Pomohla by kúpa lístka do zóny navyše (napr. 610 Ivanka pri Dunaji)? Vodiči Slovak Lines môžu predať iba lístky na konkrétne zóny. Keby teda cestujúci reálne necestoval až do zóny 610, mohol by sa na ten 5-zónový lístok vrátiť z Bratislavy späť do Marianky?
Milý chlapče, neviem, koho tu chceš oblbovať, ja mám na takéto rozprávky odjazdené s električkou priveľa. S T3/T6 zastavím s použitím magnetiek tak, že vlci nič nezaregistrujú. Nikdy mi vo voze nelietali ako handry. Asi ťa v tej autoškole veľa nenaučili.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
djmetla
Len chcem poukázať na to že 29/30T brzdi úplne s magnetkami inak ako T3, T3P, T3G, T6A5, K2S... Jazdil a jazdím na všetkých vozoch a ten rozdiel tam je.
p.s.: Nevedel by som žiť ani stým že by som niekomu ublížil v interiéri vozidla