Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Dnes kvalita vystavby elektricky v Petrzalke padla na nove dno. A to som myslel ze hlbsie sa uz padnut neda...

Pri oprave chodniku a povrchu zastavky Farskeho na Bosakovej ulici, po odstraneni asfaltu dnes pod ruskom tmy porozlievali na zapraseny podkladovy beton cierny smyklavy sajrajt. Ziaden zatuhnuty asfalt, ale mlaky kvalitne vyjazdeneho cierneho motoroveho oleja. Mazlava hmota je v celej sirke chodnika, neda sa obist, cele nastupisko, pod pristreskom, proste vsade.

Cela tato "stavba" je bez oznacenia, cestujuci cakaju priamo na vozovke, na chodnik sa nikto neodvazi.
To ze si vsetci zasvinia topanky, oblecenie, mozu sa pri nastupovani do busu natiahnut, alebo ich nepozorny vodic zrazi nikoho netrapi.

A pritom oproti ziva prazdnotou betonova plocha, v lete pouzivana ako nahradna zastavka. To bol taky problem na par hodin / mozno 1 den presmerovat linky a chodnik uzavriet?

Volal som aj statnych aj dispecerov nech tam narobia poriadky ale neverim ze sa nieco udeje.

Na Slovensku je to tak...
Terroralarm in der U-Bahn: Station wegen SMS geräumt
http://www.heute.at/news/oesterreich/wien/art23652,1236745

Luďom ...e ?
Reply on: MatejBA #211213:
nikdy nie je neskoro .. ale tak to bol len môj šoto výplod ... 😉 to len nemôžem po nociach spávať tak premýšlam 😃 😃 😃
Reply on: djmetla #211217:
Takže vlastne popieraš, čo si doteraz tvrdil?
Reply on: Andreas.Papak #211214:
Ešte dobre, že sme neprevádzkovali K5ky ? To by snáď jazdilo aj do Petržalky ?
Tiež som zažil situácie, kedy som použil všetky stupňe magnetiek či už na K2S alebo T6A5 o tom sa nehádam ak ich včas vypnete je jasné že to je v pohode. Starý pán mi vbehol pri PKO pod kolajnice s vnukom. Plne naložená T6A5 cca 45km/h tiež som brzdil "gulami" naštastie sa nikomu nič nestalo. Je ale rozdiel plný voz a prázdny. Svoju rolu zohráva aj moment kedy sa to stane.

Len chcem poukázať na to že 29/30T brzdi úplne s magnetkami inak ako T3, T3P, T3G, T6A5, K2S... Jazdil a jazdím na všetkých vozoch a ten rozdiel tam je.

p.s.: Nevedel by som žiť ani stým že by som niekomu ublížil v interiéri vozidla 🙂
Reply on: Andreas.Papak #211214:
A to české mesto je Brno. A sú to K3? .
Reply on: Andreas.Papak #211214:
Problém by bol, že takto upravené K2S by boli lenivé. Už tak ako sú teraz sa veľmi nekamrátia s kopcami. Takéto úpravy sa robia z dvoch T3.
Reply on: Ma178rek #211212:
Také vozy sú v Sarajeve tuším Satra III, a tuším aj v nejakom českom meste, takže sa to dá. Ale ako napísal MatejBA, myslím si, že investovať do K2S je v súčastnosti už zbytočné.
Reply on: Ma178rek #211212:
Naco? Nebude lepsie radsej kupit nove vozy, ako investovat do 40 rocnych? 😉 To sa ked tak malo riesit pri upravach z K2 na K2S, ale teraz uz si myslim, ze je neskoro 🙂
len tak som sa zamýšlal, a keď stále chceme kapacitnejšie vozidlá, nedalal by sa nejaká reko spraviť u K2S s tým, že by sa dal vložiť np článok do stredu?..
že krajné VP a stred NP? ... aj si to viem živo predstaviť stačilo by, keby mal tento článok cca 7-8 metrov ...
Reply on: MatejBA #211207:
Dvojosák bude môcť obehnúť vlečňák ?
Chcem sa spýtať kedy už konečne znovu pôjde dobíjanie čipovej karty cez visa kartu. Už pár dní mi to píše, že z techn. dôvodov to nie je možné.
Reply on: MatejBA #211207:
Ten stredový ostrovček bude určite iba ako manipulačný pre vodičov.

Ja na fotke vidím dve zastávky oproti sebe. Nástupište a výstupište.

Dve spojky sú logické pre mimoriadne udalosti. Odtah napr. pokazenej električky do vozovne.
Reply on: MatejBA #211207:
Alebo sa trvale bude využívať len to nástupište vľavo aj na nástup aj výstup a druhá strana nájde využitie až v druhej etape...
Celkom by ma zaujimalo, preco vyriesili tu uvrat takto https://imhd.sk/ba/galeria-media/update/9661/vikendovym-fotoobjektivom/147754/Uvratova-konecna-v-Petrzalke a nie klasickym Xkom za zastavkami alebo zastavkou v strede. Takto predsa ak sa stane, ze budu 2 elektricky tak cestujuci budu musiet prebiehat na druhu stranu, ak pojde elektricka z druheho nastupiska. Ci sa mylim?
Reply on: Peon #211200:
Presne ako pises.
Reply on: ratataj #211203:
krasne a pravdivo napisane...? ?
Reply on: djmetla #211197:
Niečo som si s električkami odjazdil,a poviem ti len jedno. Ak došlo k situácii, že sa mi pred vozom zjavil chodec / auto ... tak som brzdil aj gulami. Nedokážem si predstaviť, ktorý normálny človek nebude brzdiť všetkým čo má keď má pred sebou chodca, ale radšej ho sejme, lebo ľudia vo voze. 100x radšej nech si niekto vo voze rozbije hlavu, ako by som si mal do konca života vyčítať, že som niekoho zranil, v horšom prípade zabil, len preto, že som nebrzdil všetkým čím sa dalo, lebo cestujúci ... S pocitom, že vo voze sa niekto zranil lebo som jednému somárovi zachránil život viem žiť. Opačne nie.
Reply on: Gryzly65 #211202:
V podstate máš pravdu. Je to hlavne o šikovnosti vodiča. Ak pri brzdení aktivuješ magnetky radičom, tak vieš regulovať koľko ich padne. Nikdy nepadnú v jednej polohe všetky naraz, ale padajú po nápravach vozňa odzadu dopredu. Takže viac mennej si nikto nič nevšimne. A ak aj aktivuješ magnetky cez bezpečák a teda padnú všetky naraz , vieš zjemniť efekt prudkého brzdenia tým, že tesne pred dobrzdením prepneš riadenie do polohy 2 ( ako keď nahadzuješ voz ) a tým pádom ich deaktivuješ. Ak to urobíš v správnom momente, tak si cestujúci akurát všimnú že sa prudšie brzdilo a električka zvonila. Rozhodne sa však nikto neprizabije.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.