Oná mazľavá hmota sa nachádza aj na podlahách vozidiel všetkých dotknutých liniek zastavujúcich v inkriminovanej zastávke. A nejde dole.
Vivat Slovakia!
Mne je jasne ze je to penetracny nater. Ale bezne sa pouziva asfalt / smola / zivica? Nanesu, zatuhne, moze sa po tom chodit.
Tento sajrajt ma taku konzistenciu a tak je nanesany ako keby tam niekto povylieval vyjazdeny olej rovno z flase. A ziadne zaschnutie, zatuhnutie sa nekona - mozno kvoli zime.
Rozbijanie bagrom - nedivil by som sa keby lyzicou bagra, alebo zbijackou zavadili o zastavku a tie dve vysypane skla cez vikend mali na svedomi robotnici...
Dnes kvalita vystavby elektricky v Petrzalke padla na nove dno. A to som myslel ze hlbsie sa uz padnut neda...
Pri oprave chodniku a povrchu zastavky Farskeho na Bosakovej ulici, po odstraneni asfaltu dnes pod ruskom tmy porozlievali na zapraseny podkladovy beton cierny smyklavy sajrajt. Ziaden zatuhnuty asfalt, ale mlaky kvalitne vyjazdeneho cierneho motoroveho oleja. Mazlava hmota je v celej sirke chodnika, neda sa obist, cele nastupisko, pod pristreskom, proste vsade.
Cela tato "stavba" je bez oznacenia, cestujuci cakaju priamo na vozovke, na chodnik sa nikto neodvazi.
To ze si vsetci zasvinia topanky, oblecenie, mozu sa pri nastupovani do busu natiahnut, alebo ich nepozorny vodic zrazi nikoho netrapi.
A pritom oproti ziva prazdnotou betonova plocha, v lete pouzivana ako nahradna zastavka. To bol taky problem na par hodin / mozno 1 den presmerovat linky a chodnik uzavriet?
Volal som aj statnych aj dispecerov nech tam narobia poriadky ale neverim ze sa nieco udeje.
Tiež som zažil situácie, kedy som použil všetky stupňe magnetiek či už na K2S alebo T6A5 o tom sa nehádam ak ich včas vypnete je jasné že to je v pohode. Starý pán mi vbehol pri PKO pod kolajnice s vnukom. Plne naložená T6A5 cca 45km/h tiež som brzdil "gulami" naštastie sa nikomu nič nestalo. Je ale rozdiel plný voz a prázdny. Svoju rolu zohráva aj moment kedy sa to stane.
Len chcem poukázať na to že 29/30T brzdi úplne s magnetkami inak ako T3, T3P, T3G, T6A5, K2S... Jazdil a jazdím na všetkých vozoch a ten rozdiel tam je.
p.s.: Nevedel by som žiť ani stým že by som niekomu ublížil v interiéri vozidla
Také vozy sú v Sarajeve tuším Satra III, a tuším aj v nejakom českom meste, takže sa to dá. Ale ako napísal MatejBA, myslím si, že investovať do K2S je v súčastnosti už zbytočné.
Naco? Nebude lepsie radsej kupit nove vozy, ako investovat do 40 rocnych? To sa ked tak malo riesit pri upravach z K2 na K2S, ale teraz uz si myslim, ze je neskoro
len tak som sa zamýšlal, a keď stále chceme kapacitnejšie vozidlá, nedalal by sa nejaká reko spraviť u K2S s tým, že by sa dal vložiť np článok do stredu?..
že krajné VP a stred NP? ... aj si to viem živo predstaviť stačilo by, keby mal tento článok cca 7-8 metrov ...
Ma178rek
že krajné VP a stred NP? ... aj si to viem živo predstaviť stačilo by, keby mal tento článok cca 7-8 metrov ...