Tiež som zažil situácie, kedy som použil všetky stupňe magnetiek či už na K2S alebo T6A5 o tom sa nehádam ak ich včas vypnete je jasné že to je v pohode. Starý pán mi vbehol pri PKO pod kolajnice s vnukom. Plne naložená T6A5 cca 45km/h tiež som brzdil "gulami" naštastie sa nikomu nič nestalo. Je ale rozdiel plný voz a prázdny. Svoju rolu zohráva aj moment kedy sa to stane.
Len chcem poukázať na to že 29/30T brzdi úplne s magnetkami inak ako T3, T3P, T3G, T6A5, K2S... Jazdil a jazdím na všetkých vozoch a ten rozdiel tam je.
p.s.: Nevedel by som žiť ani stým že by som niekomu ublížil v interiéri vozidla
Len chcem poukázať na to že 29/30T brzdi úplne s magnetkami inak ako T3, T3P, T3G, T6A5, K2S... Jazdil a jazdím na všetkých vozoch a ten rozdiel tam je.
p.s.: Nevedel by som žiť ani stým že by som niekomu ublížil v interiéri vozidla
Peon
"V prípade, ak to cestujúci v rámci časovej platnosti stíha, môže sa na ten istý lístok taktiež vrátiť naspäť."
Cestujúci z Marianky na Patrónku, ktorý si tam neďaleko rýchlo niečo vybaví a chce sa vrátiť na ten istý lístok, tak 4-zónový keďže platí iba 60 minút mu aj na cestu späť nebude stačiť.
Ak si však kúpi v predpredaji 5-zónový lístok na 90 minút, tak správne predpokladám, že ho môže použiť aj na tejto trase, a teda aj na cestu späť?
Viem, že vodiči Slovak Lines nedokážu vydať lístok na väčší počet zón ako má reálne daná trasa. Pomohla by kúpa lístka do zóny navyše (napr. 610 Ivanka pri Dunaji)? Vodiči Slovak Lines môžu predať iba lístky na konkrétne zóny. Keby teda cestujúci reálne necestoval až do zóny 610, mohol by sa na ten 5-zónový lístok vrátiť z Bratislavy späť do Marianky?