Reply on: S499.1023 #211131:
Čo ja viem? Na vyhodenie peňazí? Aby bola drahšia oprava po prípadnom vykoľajení? Netuším. Jedinú výhodu v tom vidím takú, že prípadný prebiehač medzivozový ti nevy-/neroz-šklbne kábel VNR. Osobne sa mi to stalo 3x. Ja len, že už tam fyzicky je namontované ESW. Rýdzo informatívne. Len som zvedavý, ako ten mačkopes bude vyzerať opticky v súprave. Vpredu T3AS s kotasími čelami, vzadu T3Mod s klasickými a nahranato vystúpeným predným transparentom a lá T2... A ešte som zvedavý, kto to vzájomne zladí, keďže kedysi to nemalo rovnako výkonné trakčáky. Už si nepamätám kde boli aké, ale jeden zázrak mal 4 x 75 kW a druhý 4 x 90 kW. Či sa to medzičasom remotorizovalo neviem, viem len, že ako tramvaj sa to začalo chovať až potom, čo tam do regulátorov Kremienok nahral vlastné rampy. Teoreticky by to šlo aj obmedziť na výkone na jednom z regulátorov, ale netuším, aký je tam riadiaci protokol, komunikačný protokol, regulácia siloviny (frekvenčná? prúdovo-frekvenčná?)...
BigMac
Podmienkou je parkovacia poloha brzdovej šlapky radiča pred alebo v čase vymáčkutia BSP.