Reply on: m@jo #210903:
Presne to si aj ja myslím. Podľa mňa mala byť prvá etapa až po Technopol a nie len po TPD. Takto sa všetci na električku vybodnú.1. Prestup ako na Molecke.
2. Nepreklad.
3. Slabý interval.
To ľudí viac naštve a odláka z MHD než priláka. A keď si zoberieme, že 93+94 majú dokopy interval 2 min, tak si myslím, že pri ceste do mesta okrem tých, ktorí budú vystupovať na Šafku a SNP, väčšina ľudí radšej zvolí bus.
................
133 iba ráno, ako je tomu aj dnes.
Tú 133 celodenne som myslel v istom kontexte samozrejme, buď súbežne linky a kašlať na elinu, alebo elinu a k nej doplnkové linky. Dnes je to taký mačkopes. Viď práve 39, 28, čoskoro 84 atď.
Opravte ma ak sa mýlim, ale dnes treba na 31, 39 a 78 cca 21 vozidiel, na novú 39 podľa môjho návrhu cca 22, plus ale inde by prišlo k ušetreniu autobusových vzkm.
Máš ale pravdu, že na Ivánskej by to bolo tak často zbytočné, preto by bolo vhodné zmeniť trochu aj trasu 61 a s tým by súviseli aj 63 či 204. Ale to je na inú debatu.
No iný argument si mi nenapísal a veľmi by ma zaujímalo, prečo musia byť priame spojenia internátov zo školami ale nemusí byť priame spojenie veľkého sídliska s centrom mesta. (opäť opakujem, že som za prestup na električku, ak by ponúkala dostatočnú kapacitu, nech sa zruší 133 aj ráno, ale to by sa pri mojej zmene s 39 už ľudia do elín nepomestili).