Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: jancidubova #210946:
DPB ti tam nevie zlavneny listok predat ak ta karta nema platnu zlavu.
Reply on: 810zssk #210943:
akoze kartu si kupim u slovak lines a potom si mozem elektricenku kupit cez stranku dpb alebo musim ist aj potom cez slovak lines?
Reply on: 810zssk #210943:
aha fajn, no a co keby som si kupil ten listok na ten isic? ved suma je rovnaka , tak nerozumeim, naco mi ma zavadzat dalsia karta v penazenke ... milion karticiek na -vitajte na SK
Reply on: Jemex #210921:
Všetci držitelia preukazu ZŤP bez ohľadu na trvalý pobyt do 8.11. bezplatne. Od 9.11. do konca roka len tí s trvalým pobytom v Bratislavskom kraji.
Našťastie mám prácu, kde si určujem sama čas, takže špičke sa vyhýbam (výhoda živnostníka). Čo sa týka kúpy auta, už som bola v showroome, nie je to vždy o peniazoch, dať 15-16 tisíc € dnes už naozaj nie je problém aspoň pre väčšinu slušne príjmových ľudí. Skôr je to o inom, či si kúpiť auto, ak ho človek až tak nepotrebuje, lebo kúpa auta je naozaj z ekonomického hľadiska nevýhodná kúpa. Zatiaľ rozum víťazí nad pohodlnosťou. Ale vážne váham, ďalšie zhoršenie MHD ma ku kúpe len nakopne.
Reply on: jancidubova #210942:
DPB nevie zmenit typ cudzej karty, ktorou je aj ISIC.

Inak BCK je vyhodnejsia v Slovak Lines.
zdravim,

ako nerozumiem, preco DPB chce silou mocou, aby som si vybavil BČK kvoli kupe elektricenky. Ako drzitel studentskeho ISIC-u, by som si kludne mohol kupit PCL naň, akurat s tym, ze studentska zlava mi uz neplati, kedze mam 26 rokov, no mam ZTP. Cena je rovnaka, tak v com je problem?

Alebo chcu len zarobit na predaji BČK?
zaujimalo by ma co je cielom tychto slavnych etap BID...skorumpovany stat!!! hanba
Reply on: Jemex #210921:
Bezplatná preprava pre ZťP/S v MHD BA - ak je osoba s trvalým pobytom v BA regióne , tak bezplatná preprava preto túto skupinu cestujúcich má prechodné obdobie a bezplatne platí do 31.12.2015.
Reply on: MatejBA #210937:
Slečna aj tak len kecá. Človek, ktorý na auto má, si ho kúpi, ten, čo naň nemá, sa vyhráža, že si ho kúpi ? .
Reply on: MatejBA #210937:
Cim viac takych ludi, tym lepsie. Nezaberaju miesto v MHD, ale prostrednictvom dani ju nam ostatnym budu dotovat ?
Reply on: Jajboli #210936:
1.) imhd.sk je stranka od fanusikov pre fanusikov, nie oficialny web DPB.sk
2.) vsetky tieto navrhy su tu v "soto" rovine, cize uvazujeme co, kde, ako, kedy a preco. Tak ako ked dochodcovia vravia, ze by im mal jazdit autobus "odtal potal".
3.) vela stastia so zapchami na ceste do prace 🙂
Len ich nechaj, nech si skracujú linky. Ak skrátia 28-čku po lafranconi alebo nebodaj po Molecovu, kúpim auto, mám dosť tých buzerácií s prestupmi. Jaksi mi chýba logika v podpore MHD? chcú podporvať MHD=zdražia MHD a BID, pridajú prestupy. No páni, aj tak som už dlhšie uvažovala o mazdičke, adié, nechajte sa buzerovať vy.
Reply on: dupe #210924:
Pri cene 4€ a naplnenosti 20 ludi je vynos 65€ bez DPH, Regiojetu plny autobus vynesie 102€ pri cene 2€ za osobu. Ak si Turancar, ZSSK a dalsi nevsimli, ze najdolezitejsia je obsadenost, tak je to ich problem.
Reply on: Solider #210905:
preco myslis, ze len BW, alebo BW to tam napisal, co ty vies, mozno to BW upravil len do najprijatelnejsej podoby oproti tomu, co tam chcel niekto silou mocou presadit. Nezabudaj, ze BW spravil viacero dobrych veci ako v prospech vodicov tak aj v prospech cestujucich (nariadenie povinneho dopytoveho otvarania je jedna z viacerych veci)
Reply on: ................ #210932:
Pri tých zápchach na Karadžičovej a nábreží, kde by vždy dochádzalo k zhlukovaniu vozidiel, potom vozenie vzduchu na Trnavskej a Ivánskej, zrušenie poslednej linky na Mýtnej a spomínaného spojenia STU s internátmi si myslím, že tento návrh by sa neujal ani v rozprávke, nieto v realite.
MHD má slúžiť v prvom rade pre ľudí. A myslím si, že ľudia zo Starých gruntov (áno, aj študenti sú ľudia) využijú skôr spojenie na Nám. slobody ako na zastávku Šoltésovej.
Z Dlhých dielov sa inou cestou ako popri električkovej trati dostať nedá. To znamená že každá autobusová linka by bola len súbehom s električkou (rovnako je na tom aj Rača, odkiaľ máš len električky - nerátam pár krát za deň L59 - a nikto to nerieši, všetci sú spokojní 🙂 a to je tam aj internát Mladá garda a cestujúci z Riazanskej, Pionierskej a Ursínyho sa niekedy nezmestia do električky, keď príde nával). Petržalka vzhľadom na existenciu viacerých mostov má možnosť ísť viacerými trasami. A pokiaľ nebude električka cez celú Petržalku, nebude mať význam. Lebo stále sa cestujúci budú riadiť tým, že načo budem prestupovať keď mi ide priamo autobus...
................

................

Reply on: Petto #210923:
Ak by na CSU išla električka, bolo by to perfektné, rovnako ako keby šla po Karadžičovej, či na rôznych iných miestach. Ale reálne si povedzme, že najbližších 50 rokov sa tak určite nestane. To je šoto sci-fi, preto som navrhol nosnú autobusovú linku. Keď ju raz nahradí električka, bude len dobre. ?
................

................

Reply on: Petto #210919:
Veď máme prestupný systém, tak nech prestúpia na električku. Zrovna študenti by s tým nemali mať problém, naviac aj tak tu neplatia daň, majú zľavnené lístky, teda DPB je na nich ešte stratovejší ako na iných. To z nich samozrejme nerobí akýchsi cestujúcich druhej kategorie, to určite nie, ale ak je prestupný systém a nosná doprava, prečo je nerealizovateľné aby sa na ňu prestupovalo? A prečo to pri Dlhých Dieloch už nevadí? (Nie som obyvateľ DD, len je to najvýraznejší príklad).

133 iba ráno, ako je tomu aj dnes.
Tú 133 celodenne som myslel v istom kontexte samozrejme, buď súbežne linky a kašlať na elinu, alebo elinu a k nej doplnkové linky. Dnes je to taký mačkopes. Viď práve 39, 28, čoskoro 84 atď.

Opravte ma ak sa mýlim, ale dnes treba na 31, 39 a 78 cca 21 vozidiel, na novú 39 podľa môjho návrhu cca 22, plus ale inde by prišlo k ušetreniu autobusových vzkm.
Máš ale pravdu, že na Ivánskej by to bolo tak často zbytočné, preto by bolo vhodné zmeniť trochu aj trasu 61 a s tým by súviseli aj 63 či 204. Ale to je na inú debatu.

No iný argument si mi nenapísal a veľmi by ma zaujímalo, prečo musia byť priame spojenia internátov zo školami ale nemusí byť priame spojenie veľkého sídliska s centrom mesta. (opäť opakujem, že som za prestup na električku, ak by ponúkala dostatočnú kapacitu, nech sa zruší 133 aj ráno, ale to by sa pri mojej zmene s 39 už ľudia do elín nepomestili).
Reply on: dupe #210924:
Veľa vecí sa mení, tak ako ceny klesajú, tak už nič ani v Ryanairi nemusíš tlačiť a stačí mať ich aplikáciu, kde si spravíš checkin a máš v nej letenku, aj dva ks batožiny môžeš mať - klasickú cabine baggage ako u každej spoločnosti a ďalšiu príručnú. Ani na dvojtýždňové dovolenky nepodávam batožinu a za ten rozdiel ceny letenky madzi napr. Čsa, Austrian, kde ti nalejú 1 dcl nápoja a dajú sušienku, môžeš vykúpiť v Ryanairi celý bufet a všetky kraviny.
Rovnako to je aj pri busoch, dopravcovia majú teraz priestor na znižovanie cien. A taký DPB, ktorý opravuje trate a obnovuje vozový park z eurofondov duplom...
Reply on: Petto #210926:
pamatáš utópia, zatrolejovania 32 cez CSU?...
prečo nie utópia vrchné posjenie eliny 😃 😃 😃 obchádzka najviááác 😃 😃

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.