Bude mu platiť do 8.11.2015. Ak je diamantoví darca, tak až do konca roka môže v MHD využiť prechodné obdobie, v ktorom si k nej bude nosiť ešte aj preukaz diamantového darcu. Bez neho už len s električenkou.
Áno, je vybavené všetko, až na súhlas s umiestnením od ŽSR. Kto niekedy niečo dohadoval so ŽSR si domyslí, prečo aj po 2 rokoch majú stále nejaké (nové a nové) pripomienky k projektovej dokumentácii. Ale už sa to výrazne pohlo.
Tarifu IDS BK vo vlakoch bude možné využiť tak, že:
- nastúpiš s už označeným/platným CL,
- kúpiš si IDS BK lístok na stanici s časom počítajúcim sa od času kúpy.
Vážne? Lebo už pred dvoma rokmi boli vysúťažené, vlani vraj vyrobené, tento rok (dodané, dokonca už v auguste nesprávne aj vyfakturované (konkrétne ich montáž), montáž plánované na október 2015, papiere nakúpené do automatov, naprogramovanie vyfakturované tiež, tak nechápem... v tom prípade sa nedá využiť tarifu IDS BK vo vlakoch? Aj keď je by to bola veľmi nevýhodná oproti tarife ZSSK.
Už začali v Bratislave, ale aj okolí vylepovať zónové mapky na zastávkach Slovak Lines. Na označovače a automaty u ŽSR si však dávajú čas, nič sa nikde nedeje.
Aj staršie vozne typu B boli od výroby vybavené blokovaním dverí proti otvoreniu pri jazde rýchlosťou nad 5 km/h. Akurát modré gumy na vozňoch, ktoré nejazdia v režime RIC (medzištátna prevádzka), toto s obľubou vyraďujú z činnosti (podľa modrých gúm zbytočnosť, ktorú treba zbytočne udržiavať) a alibi si vytvárajú nálepkami "pozor, blokovacie zariadenie dverí odobraté".
Beriem argument, že aj pred nástupom do vlaku sa dá opiť. Len čo sa týka konzumácie alkoholických nápojov, nie je to náhodou aj vo vlaku zakázané (s výnimkou reštauračného vozňa v prípade, že si to cestujúci kúpi tam)?
Petto