Tak ale nezabudaj, ze minimalne o 1 vchod ta elektricka pride, lebo nejde tam Tram-Train, nejde to pod Dunaj a nie je to podla predstav urciteho spevavca ?
Ak to bude jednolinkový variant tak počítam s int.4 min.
Pešia dochádzka na Hodžovo + zácpy.... mne to vychádza pre spádovú oblasť Farského určite rýchlejšie a pohodlnejšie.
No podla mna teda nie. Pre spojenie Petrzalka - "Obchodna" uz su dnes 83/84, ktore obsluhuju vacsie uzemie ako elektricka L1. A naco by mali prestupovat na Farskeho na L1 predsa ?
Podľa mňa bude relácia Petržalka- Obchodná využitá dostatočne. Zvyšný úsek tiež určite viac ako v súčasnosti. Preberie na seba čiastočne ludí z L83,84,93.
Aj L95 bola velmi atraktívna a využívaná pokial išla priamo po Starom moste.
Rozoberá sa celý označovač na asi 100 kúskov, nakoľko okrem výmeny predného krytú je potrebná výmena aj dvoch kovových dielov (tvoria ich kostru celého zariadenia), keďže bez toho by CL takej surky nebolo možné vložiť dnu. Zároveň sa vymieňa (preprogramuje?) jeden čip, v ktorom je zakódované, čo sa ma na lístok tlačiť.
Ale soriek so starými označovačmi je "len" 101 , ked už je to nutne ja by som toto urobil na SU 15 kde sú pri 2.dverách dva čo by nerobilo až taký problém.
Jaký je vlastne plán s tými novými označovačmi od kedy sa to plánuje spustiť? lebo pochybujem že pokiaľ to ma byť v dohľadnej dobe tak tu budeme mať len 150 vozidiel ktoré majú teraz staré označovače. Ak to ma teda fungovať na možnosť kúpiť si lístok z karty tak ďakujem pekne za takú službu ktorú bude možné využiť len v prípade že dôjde "správne" vozidlo...
Vychadzam zo sietoveho intervalu. Ak budujeme elektrickovu trat na najvacsie sidlisko s cielom prevadzkovat tam dopravu v horsiom intervale ako na inych radialach v meste, nieco je zle.
Dnes som siel v eline tusim 7915? a v A vozni nesiel ani prvy ani druhy oznacovac, len treti...ak by som to premietol do busu ..tak by nesla viac ako polovica oznacovacov vratane toho chybajuceho/znefunkcneneho DPB. Co by sa stalo ked by nastupil revizor..asi smola a pokuta? , lebo prestrikovat sa niekde v plnom buse na druhy koniec vozu trva urcite viac ako 15 sekund.?
Z pohladu vyjazditelnosti by sa myslim mal dat dokonca aj variant 3+8 do Petrzalky, hoci s minimalnou rezervou (len prevadzkovou, nie na vyluky). 8ka by vsak bola este kusok vacsi nezmysel, takze podla mna by idealny variant bol 1+3 do Petrzalky. Bola by tam relativne primerana kapacita na hlavnu stanicu, drzali by sme sa dvojlinkoveho variantu, vzniklo by priame spojenie s Racou a rozumne spojenie s Ruzinovom (v navrhovanom variante bude prestup na elektricky do Ruzinova mozny len v uzle Nam. SNP / Kamenne namestie, kde vsak 1ka nebude stat v smere do Petrzalky, teda cestujuci bude musiet ist zavlekom cez Obchodnu - pri 3ke by bolo mozne pouzit Mariansku, kde by bol navyse prestup obojsmerne na hrane) a Petrzalka by bola priamo napojena na oba tahy cez centrum (Spitalska/Obchodna).
Co sa vylepsenia oproti 95 tyka - no neviem. Vacsine cestujucich pribudne prestup na Farskeho (ktory potrva este niekolko rokov), tak by sme mohli uvazovat nad tym aby tam chodila linka ktora dokaze co najviac ludi odviezt priamo, aby im ten prestup v meste zas odbudol. To podla mna 1ka nebude.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
MatejBA