Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: ufo #210513:
Čo tak prestať každú chvíľu meniť linkové vedenie?
Reply on: Mikimaus #210496:
Podla poctu to vychadza na 150 klbovych soriek, ktore maju tie oznacovace asi najblizsie pri sebe.
Reply on: Joyki #210501:
Dnes som siel v eline tusim 7915? a v A vozni nesiel ani prvy ani druhy oznacovac, len treti...ak by som to premietol do busu ..tak by nesla viac ako polovica oznacovacov vratane toho chybajuceho/znefunkcneneho DPB. Co by sa stalo ked by nastupil revizor..asi smola a pokuta? , lebo prestrikovat sa niekde v plnom buse na druhy koniec vozu trva urcite viac ako 15 sekund.?
A čo tak jednolinkový variant?
Reply on: 1adad1 #210511:
A co tak Hlavna Stanica - Petrzalka a Petrzalka - Molecova? ?
Co tak spojenie Petrzalka - Tunel - Molecova?
Reply on: Vladimír #210509:
Z pohladu vyjazditelnosti by sa myslim mal dat dokonca aj variant 3+8 do Petrzalky, hoci s minimalnou rezervou (len prevadzkovou, nie na vyluky). 8ka by vsak bola este kusok vacsi nezmysel, takze podla mna by idealny variant bol 1+3 do Petrzalky. Bola by tam relativne primerana kapacita na hlavnu stanicu, drzali by sme sa dvojlinkoveho variantu, vzniklo by priame spojenie s Racou a rozumne spojenie s Ruzinovom (v navrhovanom variante bude prestup na elektricky do Ruzinova mozny len v uzle Nam. SNP / Kamenne namestie, kde vsak 1ka nebude stat v smere do Petrzalky, teda cestujuci bude musiet ist zavlekom cez Obchodnu - pri 3ke by bolo mozne pouzit Mariansku, kde by bol navyse prestup obojsmerne na hrane) a Petrzalka by bola priamo napojena na oba tahy cez centrum (Spitalska/Obchodna).

Co sa vylepsenia oproti 95 tyka - no neviem. Vacsine cestujucich pribudne prestup na Farskeho (ktory potrva este niekolko rokov), tak by sme mohli uvazovat nad tym aby tam chodila linka ktora dokaze co najviac ludi odviezt priamo, aby im ten prestup v meste zas odbudol. To podla mna 1ka nebude.
Reply on: 810zssk #210508:
V tomto konkrétnom prípade sa síce necítim byť odborníkom, ale jedným z dôvodov môže byť prevádzková snaha minimalizovať počet blokovaných obojsmerných električiek na pravidelnej linke (každá iná linka by ich potrebovala viac, t.j. menšia rezerva na prípadné výluky).

Čo sa týka kapacity na stanicu, áno, ide o veľkú kapacitnú posilu. Na druhej strane, čoskoro (predpokladám) dojazdí X13 a aj samotné predĺženie L1 na Jugmannovu môže pomery na tejto trase ovplyvniť.

Ak to vezmem z pohľadu Petržalky, je v podstate jedno, na akej radiále má električka pokračovanie, pretože každý variant je vylepšením oproti L95, ktorá končila na Šafku.

Detaily nepoznám. Ale keď sa vytváralo súčasné LV, od začiatku bola pre Petržalku rezervovaná L1 z HlSt. Predpokladám preto, že na to boli pádne dôvody.
Reply on: Vladimír #210507:
Jasne, je to trochu nafuknuty vyrok 🙂 Ale viest do Petrzalky iba 1ku je podla mna nezmysel. Nevadi mi len jedna linka a nevadi mi 1ka, ale vadi mi ta kombinacia (1ka a ziadna ina linka). Preco 1ka? Ako niekto prisiel na to, ze prave toto je najvhodnejsia linka ktoru mozme viest do Petrzalky? Nehovoriac o tom, ze je to uplne nezmyselne posilnenie dopravy na stanicu. Nie az tak davno tu relaciu centrum-stanica jazdili K2Sky raz za 12 minut a oni tam teraz chcu ForCity (co je samo o sebe vyrazne navysenie kapacity) kazde 4 minuty?
Reply on: 810zssk #210506:
Teraz zbytočne dramatizuješ.
Reply on: Marek1978 #210505:
Musim sa poklonit autorom tohto napadu. Ked uz petrzalsku elektricku nezabilo mesto, ani Eurovia, dorazia ju linkovym vedenim.
Reply on: MatejBA #210502:
Hmm, možno áno, ale možno ani nie (okrem zmeny miesta, kde je lístok po vložení označený, keďže sa teraz vkladá viac vpravo)...
Neviete niekto, aké zmeny sa v označovačoch v súvislosti s rozšírením štrbiny robia?
Reply on: Joyki #210501:
Najvacsia sranda budu tie elektronicke oznacovace, pri jedinych dverach vo vozidle ?
Reply on: birch #210500:
Tak ono sa neupravuje okrem strbiny aj ten oznacovac (pristroj)? Urcite je tam viac ukonov, ako zmena kusku plastu.
Reply on: Mikimaus #210496:
Ešte včera som si označoval lístky v jednej električke a v jednom autobuse v nerozšírených štrbinách označovača, a žiaden označovač nebol upravený vo vozidle.
A to ako nebudú funkčné, kým sa neobstarajú tie nové označovače? Pol roka? A keď bude vozidlo preplnené, tak čo? Niektoré linky občas sú tak preplnené, kedy som rád, ak môžem byť natlačený ku dverám.
Reply on: Mikimaus #210496:
Na 150 kusoch označovačov cestovných lístkov však tieto zmeny nevykonal... ...prišiel by zbytočne o finančné prostriedky minimálne v odhadovanej výške vyše 40-tisíc EUR.

Takže úprava rozšírenia jedného označovača je vyše 266 Eur? ☠
Reply on: Ámos #210497:
No len ako to budes riesit, ked prestupis a prave do druheho vozidla nastupi revizor. ?
Reply on: Ámos #210497:
To je ale uplne iny pripad. V clanku sa pise o uplne chybajucich oznacovacoch pri niektorych dverach (za to by si inak DPB zasluzil poriadne prefackat).
Reply on: Mikimaus #210496:
bol som svedkom ako revizor uznal, ze sa v novej strbine nedal oznacit cestujucemu listok.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.