Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mike #210356:
Na žiadnej linke by nemali jazdiť len VP vozidlá. A poznám dopravné podniky, čo vozidlá s nižšou kapacitou, než 29T nemajú.
Reply on: ufo #210357:
Riadiaci orgán mi hovoril že vraj nie. Že sa bude maximálne tak sledovať aké % vozidiel je vonku z celkového stavu, ale asi sa nebudú kontrolovať obehy, grafikon, ani kedy zatiahe do vozovne...

U pushpullov sa vyžaduje aby všetky behali čo naviac?
Reply on: TomJ #210359:
Áno, ten začiatok poobednej špičky je fail. V tom smere z Ružinova mal byť o hodinu skôr - a to rovnako súvisí aj s tým, že 6tka poobede začína premávať dosť nesokro.
Reply on: david1 #210355:
A aky je rozdiel v nakladoch duplak vs. K2S?
Reply on: Mike #210356:
Večer nech kľudne prejazdujú K2S zo 6 na 9. Ale v sedle by mali byť na 9 súpravy. V Ružinove je totiž počas sedla dosť zle rozložené kapacita, hlavne smerom z centra do Ružinova. Najprv ide plná K2S na linke 9 a po nej 2-3 min ide poloprázdna linka 8 s 2xT3 (na ktorej som už dvakrát zažil, že som už na Herlianskej zostal sám vo vagóne).
K2S by som na 9 v sedle ešte bral, ak by boli lepšie nastavené časy prejazdov zo 6 na 9 a opačne. A nie, že ešte o tretej ide z centra do Ružinova K2S.
Reply on: ufo #210347:
V prvom rade by bolo dobré zistiť, o čom sa vlastne bavíme. V jednom príspevku píšeš o kapacite, v druhom už o vyťaženosti.
Reply on: Mike #210356:
Nehladiac teraz na kapacitu, DPB nemusí vykazovať nasadenie eurofondových vozidiel?
Reply on: 810zssk #210354:
Veď nie. Ale bavíme sa o tom, že večer nemá zmysel voziť každých 7.5 min dupláky ani na Račiansku ani na Ružinovskú ani do Dúbravky. (A ani 29/30T- teda vlaky o takej kapacite). Takže je ok, že zo 6 prejazdujú do sedla a večer na 9.
A keďže sa v #210341 "ufo"-vi nepáčilo, že K2S prejazdujú na 9, tak som sa opýtal, kam, alebo ako efektívnejšie by mali prejazdovať: či na 4, 5 alebo 3/8.
Reply on: 810zssk #210351:
Už to tu Author vysvetloval. V sedle nie je potrebná kapacita s duplákmi na L9. Šetria sa tým vozokm ked sú K2 celý deň vonku.
Reply on: Mike #210353:
No pockat, dnes jazdi v sedle rovnaky pocet vozov ako v spicke, aj ked jazdi menej liniek a teda aj menej spojov?
Reply on: 810zssk #210351:
Môžu, ale načo by mali ísť po špičke do vozovne aby večer znova vyšli na linku, keď môžu byť na trati celý deň..
Reply on: Pe67 #210349:
Myslíš v piatok?
Reply on: Mike #210342:
A preco by museli prejazdovat? Vsak to mozu byt klasicke delene sluzby.
Reply on: Mike #210340:
Nebude sa Sturova kolaudovat spolu s celou Petrzalkou? A teda by sme na elektricky cakali este cca 3 mesiace?
Reply on: Mike #210342:
S tou 4kou si sa trocha sekol. V úseku Vajnorská - Molecova chodí riadne naplnená aj po 20h, aj po 21h.
Reply on: Petto #210346:
Možno ak by bol interval v rannej špičke 6 min, a ináč7.5, tak by stačili na 8 aj K2S. Ale dnes tam potrebuješ v špičke určite dupláky.. Iná vec je, že od Trnka na obchodnú by tam stačilo aj sólo..Ale to je potom už otázka na jednolinkový variant, keďže je vidno že z Ružinovskej je výrazne vyšší dopyt na Špitálsku a Kamenné, ako na Obchodnú, alebo Blumentál...
Reply on: Jadran #210344:
Smieš sa spýtať.
Pozorovaním. Ak si dospel k inému záveru, napíš kedy jazdia plnšie električky do KV.
Reply on: Mike #210342:
s K2S mala byt jednoznacne celotyzdenne L8. Len skoda ze je naviazana s L3. A 3+8 zrejme zostane aj po Sturovej
Nieco k rekonstrukcii, pardon modernizacii Ruzinovskej radialy:
http://www.enviroportal.sk/eia/dokument/231568
(na stranke http://www.enviroportal.sk/sk/eia/detail/elektrickova-trat-ruzinovska-radiala )
Podla stanovisk mesta k pripomienkam Lepsiej Dopravy a Cyklokoalicie je jasne, ze mesto nema vobec zaujem mysliet komplexne. Tym padom budu asi aj vsetky buduce projekty cisto dopravne riesenia.

Nejake chutovky (mozno trochu vytrhnute z kontextu):

"Navrhovateľ musí v súvislosti na vznesené požiadavky upozorniť, že účel navrhovanej stavby je modernizácia električkovej trate a nie riešenie súčasne a dlhodobo nevyhovujúcej dopravnej situácie v meste Bratislava. ..."
"Predmetom stavby nie je komplexné riešenie cyklistickej dopravy. ..."
"Účelom stavby nie je vybudovať zábrany obmedzujúce neorganizované parkovanie. ..."

Zaujimava je aj pripomienka cislo 16.1.5 (nastastie mesto toho fundamentalistu nepocuva ? )
Reply on: ufo #210343:
"A po 19.00 aspoň do KV je najviac poddimenzovaná kapacita"
- ako si došiel k takémuto záveru, ak sa smiem spýtať?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.