Aby som spravne pochopil:
Takze ked autobus odide z Einsteinovej o 18:27 a normalne sa k Auparku dostane za dve minuty, tak tabula bude odhadovat prichod k Auparku o 18:29, aj ked je cesta komplet upchata? Ked bude uz 18:35 ale bus sa dostane este len do polovice cesty bude furt ukazovat "
Veď ešte nie je vonku nový PP (asi) od 1. novembra.
Vzhľadom na to, že asi nejaký IDS sa zavádza o dva týždne, tu nikto o ničom takom ani len netuší... no dobre, možno tuší, posledné správy o tom v miestkych novinách boli zverejnené v auguste. Ale fungovanie systému, čo to so sebou obnáša, či sa zlepší doprava... nič.
Aj sa už objavili správy o tom, ako trojzónový lístok za 1,20 € bude platiť po prvé obce od BA (Stupava, Sv. Jur, Ivanka, Rovinka), lenže to nie je pravda...
V UK takéto digitálne tabule na zastávkach fungujú dávnejšie.Videl som to prvý krát v Sheffielde pred 8 rokm.Vo vnútri zástavky je digitálna tabula 3-4 riadková s najbližšími odchodmi s reálnymi odchodmi upravované priebežne podľa dopravnej situácii a GPS. Jednoduché prehľadné a praktické a u nás Bohu žiaľ scifi.
Mam otazku k virtualne zastavkovej tabuli:
Ak su zapchy, zastavkova tabuli automaticky prisposobi casy odchodov? Cize keby bol autobus 300m pred zastavkou ale viac by stal ako isiel, ukazalo by to nejaky realny cas odchodu alebo by tam 10 minut stal odchod za 1 minutu?
To je síce pravda, ale spoločného toho majú celkom dosť. Pri preklade smerom z Lamača, a porovnateľnom cestovnom čase do niektorých častí Dúbravky sa jedná o značnú posilu L23, resp. o posilu tohto prepravného prúdu (samozrejme nevravím, že plnohodnotnú)
Z prevádzkového hľadiska vozy z nej prejazdujú na 23 a opačne. Pomohlo to cez víkendy. Už sa na 23-ke pri 60-minútovom intervale netočí dookola jeden vodič ktorý to s jedným vozom iba tesne stíhal vyjazdiť. Takto však nastáva paradoxná situácia keď na 23-ke sú cez víkendy 12-metrové Tedomy (tam by stačí aj 9,5-metrový voz).
Ako ja neviem, prečo by sa mala zrušiť 23, ale keď už chceme argumentovať spojením JJ - Dúbravka, tak si myslím, že pri hodinovom intervale L23 v sedle a cez víkendy je stále atraktívnejšou možnosťou spojenie 21+20.
Za to nápad spojiť 123+130 sa mi celkom pozdáva, kiežby tam hore dostali rozum...
Ale to zrušenie 23 podľa mňa neprejde. A ako nahradia spojenie Lamač - Bilíkova (kopec žiakov tak ráno chodí) a hlavne spojenie Jána Jonáša - Pri kríži? To akože majú ísť ľudia dokola cez sídlisko 21+20? Ak by sa zrušila 23 úplne, tak by museli dať aspoň celodennú premávku 26.
Nooo to P+R (čo si všímam) je obvykle zaplnené len cez víkendy,keď ľudia chodia na Železnú a inak cez týždeň priemerne poloprázdne ? IBM?Hehe videl si niekedy šlapať niekoho z IBMka na trofel k Vojenskej?Lebo ja nie.Na nástupnej/výstupnej zastávke stojí horda dôchodcov navštevujucich "milých" lekárov v nemocnici ☺ mladých minimum a väčšinou tiež vychádzajúcich z areálu nemocnice ako od IBM...Mám oči a chodím do Vojenskej dosť často s ľuďmi,tak vidím čo tam stáva.Zamestnanci,ktorí idú z IBM s MHD šlapú rovno na Patrónku a to dosť veľké skupiny,zvyšok autami ?
Joyki
Vzhľadom na to, že asi nejaký IDS sa zavádza o dva týždne, tu nikto o ničom takom ani len netuší... no dobre, možno tuší, posledné správy o tom v miestkych novinách boli zverejnené v auguste. Ale fungovanie systému, čo to so sebou obnáša, či sa zlepší doprava... nič.
Aj sa už objavili správy o tom, ako trojzónový lístok za 1,20 € bude platiť po prvé obce od BA (Stupava, Sv. Jur, Ivanka, Rovinka), lenže to nie je pravda...