Nehovorím o stojacom aute. Hovorím o dvoch autách, jazdiacich napr. 50000 km ročne namiesto jednoho jazdiaceho 100000 km. Ale to si už úspešne odstrčil nabok zbytočné náklady na to druhé auto.
Môj záver je od začiatku stále rovnaký: V sieti, ktorá nie je konzekventne od začiatku budovaná pre obojsmerné vozy, nemajú tieto mimo výluky zmysel.
Čo to tu vlastne ten Mumu všade spamoval, keď bol tak rýchlo globálne zmazaný? ? (kľudne do súkromnej správy prosím, nech sa to tu nezahlcuje ešte viac)
Tak tak... Inak k tomu VW - to je reálne práca pre:
A) Plebs....ľuďia ktorých mozog spí, ruky dačo robia, a stačí mu že mu príde výplata. Viac od života nechce
Magorov - osoby potýkajúce sa so svojími problémami ako zakrpatený....vieme čo.....kompenzujúc si to tým, že chvíľku riťprdelkovania nahradia posunom na vyššie miesto (team Leader, Supervisor etc...) kde si môžu od rána do večera naháňať svoje zmršené ego
C) To sa nás netýka, ide o ešte vyšších pracovníkov, ale na to musíš byť rodený nemec....
Takže, ak nezapadáš ani do jedného, radšej budeš "za 500" jazdiť s električkov, ak ťa to viac naplní, než "za 1500" ničiť sám seba.... Robota by mala hlavne baviť a napĺňať. bez toho je to len bábka. I keď v tejto banánovej republike.... To zas tak nereálne nie je...
medzernik: Z hlavy od počítača každé tlačídlo fakt nedám kde je, a či tam je Ale je to reálne zbytočnosť. Predpokladám, že ide len o to, nakoľko kontrolérom nepohneš bez zadaného smeru jazdy, aby si mohol "bezpečnejšie" otestovať funkciu magnetiek. nič iného v tom nebude. BSP ako je popísané k 15T by malo mať každé vozidlo, vrátane T6 či T3. A ono tam naozaj niekde je zatúlané na palubovke. Ale tiež je zbytočné, nakoľko jeho účinok je nižší než účinok plného zarazenia kontroléru vzad....
Ešte sa mi nepokazilo auto, ktoré stálo. Resp. vždy do tých 100 000 km bez závad a potom začali prichádzať opotrebovania a pod. Takže aký máš z toho záver?
Nič iné ako čistý súhlas ? VW je trochu iná firma ako tá,v ktorej pracujem,ale je mi jasné že v takejto obrovskej firme je to ťažšie čo sa týka vzťahov na pracovisku.Tam je to všetko o šikovnosti a znalostiach zamestnanca a takisto či má záujem pracovať na sebe a niekam sa posunúť na lepší flek.Takých závistlivcov vo VW je celá horda (hlavne šaľených),tam by som určite nikomu nepovedal koľko mi nabehlo ? už som premýšľal nad variantou,že skúsim šťastie tam na úsek "Transport" kde robí strýko a bratranec,ale neviem či ísť do toho alebo nie...Viem,že v tej firme sa oplatí vydržať a zamakať na sebe,ale mám pocit,že terajšia práca by mi strašne chýbala a mrzelo by ma,že by som opustil dobrý kolektív počnúc chalanmi a končiac našim "trafeným" vedúcim ? a zakaždým niečo nové čo ťa prekvapí...Noo kto raz vyskúša a chytí ho to,tak ťažko to zahodí za hlavu ?
Fajčiarov máme aj my ? niektorí naháňajú komerčné akcie (ČSOB Maratón,Night run,každý víkend Slovakiaring,domáce zápasy Slovana v KHL atď.) aby si "privyrobili"...Ja nevravím,tiež idem keď mi vedúci zavolá,že potrebuje na nejakú akciu ľudí,ale idem len keď mi zavolá ? nikdy nejdem za ním,že "Počuj nemohol by si mi dať komerčku?"Toto ja nepotrebujem ? aj tak vieme kto fajčí a robíme si zo seba srandu a takisto si narovinu pred vedúcim zanadávame na tú "výplatu".Sme dobrý kolektív a hlavne oproti VW sme len omrvinka 40 ľudí na stredisku Bratislava ?
Áno je aj na ručnom radiči ako tlačítko vpravo, aj pravý pedál a aj tlačítko zvonca (ktoré 26T a 15T nemajú, 15T tam má hlásenie zastávky kedže v Prahe to ešte stále majú na manuáli).
Tiež si myslím že to je skôr na skúšku. Ručný radič je samozrejme stále funkčný a nieje treba nič potvrdzovať. Len sa mi to zdá zvláštne že tie tlačítka sú zrazu preč. To isté sa dá všimnúť na tom istom obrázku napríklad so zvoncom. V 30T je hned u držadla vľavo dole tlačítko (pod diaľkovými svetlami) zvonec, no v 26T je neobsadené.
roman2 - som rád, že aspoň okrem mňa sa ešte nájdu ľudia, ktorým to je jedno. Prakticky aj kebyže napíšem na FCB každý mesiac koľko zarobím, nik z toho nič nevyčíta... Tu skôr ide o to, že v plate sa nachádzajú rôzne zložky mzdy. V čase, ke´d som robil vo VW som vedel plat vytiahnúť cez 1500 netto, no kolega, na rovnakej zmene ako ja nie. Rozdiely boli najmä v osobnom hodnotení a podobných prvkoch. Teraz si vezmi, že taký kolega bude vedieť, koľko som zarobil. Obaja "rovnako" robíme, a každý iný plat? Navyše, on tam je dlhšie zamestnaný? .... "Vedúci, on mal vyšší platz, aj mne zvýš!".... Preto by to malo byť tajomstvo....ale zase to je len o lakomstve iných. Koľko ľudí robí fajčiarov len preto, aby si na výplatnej páske našli vyššie hodnoty? ...
BTW, k tvojej znižujúcej sa výplate, odsleduj si sviatky a víkendy.... Navyše odpočítateľné položky sa rôzne menia počas roka... Ak si trafil zhodné hodiny, vidíš, ako moc kolíše plat. "Stabilný" plat....
A k tým vodičom DPB, cca si sa trafil....trošku viac, sú experti s 250h a viac....tam to sú krajšie čísla. Navyše 5/2 turnus máš slabší plat než 4/2 (4/2 chytá aj víkendy)... Takže tak.
medzernik