Reply on: fanatikmhd #210233:
Tiež si myslím že to je skôr na skúšku. Ručný radič je samozrejme stále funkčný a nieje treba nič potvrdzovať. Len sa mi to zdá zvláštne že tie tlačítka sú zrazu preč. To isté sa dá všimnúť na tom istom obrázku napríklad so zvoncom. V 30T je hned u držadla vľavo dole tlačítko (pod diaľkovými svetlami) zvonec, no v 26T je neobsadené.
medzernik
1. Vzhľadom na brigádnictvo ako vodič električky, koľko zhruba peňazí dostanem na hodinu? (nečakám nič veľa).
2. Zo zvedavosti, koľko je taký priemerný plat električkára? Viem že v prahe je to okolo 950 eur v prepočtoch (čo vôbec nieje tak zlé).
3. Platí sa za vyškolenie na 30T?
4. Ako sa dostávajú linky? Pridelia sa vodičom ráno alebo si ich každý zvolí?
5. Otázka okolo 30T. Na ovládacom paneli som si nevšimol tlačítok "Aktivácia Koľajnicových Bŕzd" podobne ako to majú 15T a 26T. Miesto nich sú prázdne tlačidlá. Taktiež som si nevšimol tlačítka "Test signáliek" ktoré je veľmi praktické a nachádza sa na vozoch 15T. Ovláda sa to už z palubáku?
6. Dočítal som sa, že v DPB sa získavajú zamestnanecké cestovné. Predpokladám že to platí iba pre trvalých zamestnancov. Aká zľava to zhruba je?
Opäť ďakujem každému za zodpovedanie týchto otázok.