Tak mi povedz jednu vec - ked by bola L59 tak straaaasne plnaaa a vyuzita, preco uz davno tak nejazdi? Si myslis, ze keby bol taky dopyt, zeby uz nebola zavedena celodenne? Okrem toho mas krasny prestup viac menej na hrane cez L94-L3/5 na zastavke Blumental.
ja radšej an prestup, častokrát rýchlejšie.. minule trasa ekonomická univerzita-cintorín slávičie údolia 20 minút a to som šiel na 3 prestupy a 68+31/39 časovo vyše 30 tak to je rozdiel... a riadny...
Tak ale inak sa chodí na Kysuciach a inak v Bratislave, ja tu žijem od narodenia, ale na ten smrad z exhalátov (či už z fabrík alebo automobilov) som si doteraz nezvykol. Aj preto nerád prestupujem ?
ale je to zbytočné... bude tam dokopy 140 ľudí a IVECO Daily situáciu nezachráni, síce je to malý bus, ale načo pre cestujúcich je určite lepšie ísť električka/blumentál94 a následne prestup, áno časovo to možno dlhšie je, ale kvôli jednému spoju ktorý by bol akokoľvek vyťažený... tsss
ja bývam originálne na kysuciach a mne de cez víkend cca aždé 2 hodiny autobus a musím ísť na prestup alebo pešo, prečo nemôžu ísť aj ľudia z mesta?... lebo by im odpadli nohy asi...
Tam nie sú žiadne aktuálne pochvaly a sťažnosti, lebo ten portál už žiaľ nefunguje. Aha, skoro ráno sú cestou z Rače do mesta legendárne zápchy, to sa ale netýka môjho návrhu.
situácia s aod roku 2002 zmenila keďže nevidím žiadne aktuálne šťažnosti/pochvaly ... bývam teraz v rači a električky minimálne ráno sú rýchlejšie ako expresná linka 59 a aj osttané busy...
Neviem to a neskúmal som to. Ale ak je na račianskej radiále 14 odchodov električiek v najslabšej sedlovej hodine (medzi 11:00 - 12:00), teda priemerný interval je 4,2 minúty, tak niečo mi hovorí, že tie električky zrejme nebudú natrieskané natoľko, aby sa v ich súbehu uživil autobus ?, ktorý pojde raz za sedlo.
59 je dosť zbytočná ... lebo ide súbežne s električkou po dlhej trase a ak ešte prirátame ze možno sa ray dostavia 2. časť trate vPetržalke môže sa s kľudom bez náhrady zrušiť, maximálne zaviesť nejaký spoj na pánty ale tam to rieši 65 a v petržalke 99, do centra 94, takže ak sa dožijeme do 5-10 rokov možno 59 už ani nebude...
To tvrdíš Ty, že by bolo poloprázdne, ja Ťa uisťujem, že už prvý deň by bolo natrieskané na prasknutie a museli byť nasadiť priestrannejší autobus. Stratovosť vzniká vtedy, keď dopravný podnik nereflektuje na reálne potreby cestujúcich. Ja cestujem veľmi často na tejto trase, rovnako tak moja rodina a viem i to, že ak zmeškáme 59, nechce sa nám trmácať s prestupom na električku a tak radšej svoj zámer cestovať na Peknú cestu prehodnotíme a tým pádom prichádza DPB o zisky za naše lístky.
Naozaj trváš na tom, aby išlo poloprázdne Iveco popri električkovej trati v čase, kde jazdia poloprázdne električky? A vodiča Iveca zaplatí kto? Vážne je to nevyhnutné?
Stratovosť je základnou črtou dopravy vo verejnom záujme. To ale neznamená, že rozhajdákame vzkm na pochybné spoje, ktoré môžeme využiť niekde, kde to je potrebné. A že tých miest v Bratislave je, to Ti nemusím písať.
Veď ja nechcem, aby aliancia babičiek a mamičiek prekonala intenzívny dopravný tok väčšiny pracujúcich a študentov. Chcem pre ňu len jeden - jediný autobus, na skúšku dajme trebárs Iveco Daily ?
Neviem ako ty, ale väčšina ľudí, ktorých poznám idú do práce na 8:00 - 9:00. A to nerátam študentov základných a stredných škôl. Aj keď máme všelijaké teleworkingy, home-officy, zberanie lesných plodov a pod, stále vzniká v tento čas intenzívny a oprávnený dopravný tok. Tak intenzívny, že ho neprekoná ani aliancia babičiek a mamičiek.
Sharpay
Zdá sa, že zmeny trolejbusových liniek nastanú od 1.1. 2016