Lenze letisko a zeleznice maju vysielacky riesene uplne inak - kazdy pocuje vsetko. Kdezto pri DPB existuju hlasenia len do konkretneho vozidla a podobne. Takze nejak to zakodovane musi byt.
zdravim,
1. neviete niekto prosim ako funguje to radio v elektrickach (v ktorom dispecer hlasi vodicom aktualne obmedzenia)? nevysielaju to nahodou radiom?
2. neviete ako spolu komunikuju dispeceri? nie radiom cez vysielacky?
aby som to zhrnul, zaujimaju ma dostupne frekvencie, ktore by si mohol pripadny fanusik dopravy naladit. vdaka
Ja to poznam. Jedna vec je ked skutocne nemozes, druha vec je ked kopa Slovakov kupovanie listka za slovensky usek dokonale ignoruje aj ked idu priamo z Petrzalky, lebo vsak to nikto nekontrolujs. To je potom ciste odrbavanie.
Tak choď autom do Bratislavy, kúp si lístok na slovenský úsek a vráť sa do Kittsee na vlak. ?
Keď ti tam nevedia predať lístok ani dať pokutu, to nie je problém cestujúceho, ale ZSSK, ktorá nedokáže prežiť bez lomenia tarifu na hranici a nie v tarifnom bode totožným so stanicou ako je to všade na západ od SK/CZ/HU.
Z Brodského si už niekedy išiel? Celá dedina má cestovanie zadarmo z Brodského smer Kúty, lebo tam chodia českí vlakvedúci v 810ne.
Alebo listok po Kittsee Gr. Ale samozrejme cestovne sa plati, lebo je to spravne, nie kvoli moznej pokute, ze? Takze si treba kupit listok az do Bratislavy.
V každom prípade: Platí, že ak sa chce niekto dostať jednosmerne z Kittsee do Bratislavy, tak najlacnejšie ho vyjde ten lístok za 5 € kde bude mať nasilu zahrnutú aj bratislavskú MHD? A ten predražený medzinárodný jednosmerný lístok za bežnú tarifu sa, myslím, v automatoch ani nedá kúpiť.
810zssk