Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Peon #209669:
Vzhladom na to ake smiesne peniaze dostava DPB za tieto listky, tak by ani ovela lacnejsi nebol.
Reply on: 810zssk #209668:
Myslel som skôr, nedalo by sa, aby existovala alternatíva aj bez bratislavskej MHD? Taký lístok by bol lacnejší.
Reply on: Peon #209667:
Tak keby si velmi chcel, mozes si kupit aj jednosmerny listok za beznu tarifu, co je asi 8,40 eur. Ale preco by si to chcel, to netusim ?
Rozumiem správne, že napr. z Kittsee do Bratislavy je možné kúpiť iba spiatočný cestovný lístok platný aj na bratislavskú MHD? http://www.oebb.at/de/Reisen_ins_Ausland/EURegio/EURegio_Slowakei/index.jsp
Personalne zmeny v DPB boli schvalene.
Reply on: S499.1023 #209663:
A kolko chyba/aku vysku by mal mat, aby bol malym problem alebo ziadnym?
Reply on: MatejBA #209646:
Na začiatok by postačovalo dostavať buspruh medzi Trnavským mýtom a Bajkalskou.
Reply on: juraj.k #209658:
Železničný nadjazd je problém, dokonca aj bez električiek. Je príliš nízky.
Reply on: daha #209659:
http://www.dpb.sk/kontakt/ - odporucam pouzit tuto stranku 🙂
Reply on: daha #209659:
Suhlasim s tebou, ale places na zlom mieste.
Reply on: daha #209659:
Kto sme "my"?
Prečo autobusy č. 95 a 68 nemajú značenie na grafikonoch, že ide o okružné trasy? Na zastávke Malá scena informujete, že 95-ka ide iba na Nam.Štúra. Ale to, že pokračuje ďalej do Petržalky cez most, sa cestujúci nikde nedozvie. A tak ľudia hľadajú spôsob, ako sa dostať napr. do Auparku.
To isté platí o linke 68, ktorá končí /akože/ na Trnavskom mýte. Tí, čo chcú ísť do Petržalky tam vystúpia a potom"pobehujú" a hľadajú spoj.
Prečo na grafikone nie je uvedená celá trasa tej-ktorej linky /a teda aj tzv.okružnej/? Prečo komplikujete ľuďom cestovanie?
Reply on: Gryzly65 #209652:
Železničný nadjazd vôbec nie je problém. Stĺpy sú v strede, zostali by medzi koľajami. Podobné je to na Vajnorskej. V najhoršom prípade by sa mierne posunuli pruhy pre autá do krajov na úkor chodníkov, ktoré sú pod mostom zbytočne široké.
Na 3/8 s #7501 skusaju ci uz BUSE na Nam.SNP/Kamenom nam. nevyhana ludi von
Reply on: Valec #209655:
Tak zas ono to cez roznavsku napojit na Avion/Letisko a pridat este vetvu z ruzinova, tak mozes pekne nahradit L61 a elegantne obist zapchy na Roznavskej, co trolejbusy, momentalne okrem buspruhu od krizovazky s tomasikovou po zimak, obist nevedia 🙂
Reply on: Gryzly65 #209652:
Tak ale buďme realisti. Vzhľadom na súčasný dopyt by stačila trať po ten železničný nadjazd (kvôli sídlu štátnych orgánov). Trnávku zatiaľ v poho zvládajú trolejbusy a ďalej zatiaľ nič nie je. A pri nejakej budúcej výstavbe postupne aj Rožňavskú rozširovať.
Reply on: S499.1023 #209641:
To je tiež pravda, lebo ak sa predĺži 209, budú tam v podstate tri rôzne nástupištia - spoločná bude až Pažítková.
Reply on: S499.1023 #209640:
Hej, veď tak som to myslel. 🙂
Reply on: Petto #209647:
A železničný podjazd medzi st. Ikeou a Baumaxom? A celkove, na viacerých miestach je ten pás fest že úzky. Vyžiadalo by si to kopu úprav, ale okrem tohto mosta si to viem pekne predstaviť predlžované po etapách, obsluhované s 30T otáčanými na dočasných úvratiach 🙂
Reply on: Valec #209650:
Viem ze taka elektricka Roznavskou je moc velke sci-fi , ale ak by sa zvazovali obe, cyklocesta musi ist bokom, resp. hoc aj obe mozu byt sucasne vedene. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.