Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #209323:
Istym riesenim by bol doplnenie pismenka, ktore by bolo rovnake ako poznamka v CP - t.j. napr. spoje Na hriadky by v CP boli oznacene poznamkou H a na displeji by mali linku 21H. Myslim ze to je rozumny kompromis.
Reply on: PeterNovak #209325:
To je K2(S), nie klbova T3.
Klbova elektricka T3 (nie 30T) premava bezne alebo dnes ju DPB vynimocne vypravil? Lebo dnes som ju zbadal na Molecovej #7108) asi prvykrat 😃
Reply on: S499.1023 #209323:
Mal si povedať, že robíš dopravný prieskum v DNV. Mohol by som rozdať dotazníky ďalším ľuďom. Inak nevieš, ako tento problém riešia obyvatelia Východného a Rusoviec?
Reply on: Ike #209318:
Možno preto, aby 95% cestujúcich z mesta, ktorým je úplne jedno, či ten bus ide do VW alebo Na Hriadky, nemuselo študovať dva cestovné poriadky?
Reply on: martin9171 #209321:
Na tom oproti SND, pri plote (tak ako aj linky 90, 801 a 210).
Na ktorom nástupišti zastavuje X13 na zastavke Nové SND v smere na Hl.st.?
Reply on: martin9171 #209319:
Ak by nebolo, prečo by alkoholické nápoje ponúkal WGSKE aj formou mobilbaru? ?
Je povolené konzumovať alkoholické nápoje vo vlakoch ZSSK?
Reply on: fanatikmhd #209312:
Opakujem to ešte raz. Bol som 15 ročný šotouš a písal som v roku 2002 dpb či neplánuje obnoviť systém 121/122 a v našej konverzácii s Kajdim a neskôr s Weiglom sme sa vždy odvolávali na L121 (ako doplnkovú k L21). Frenky bol tiež pri tom. Ráno bol problém dostať sa do spojov L21 (niekedy mi ušli aj 4) a toto bola možnosť ako ponúknuť sídlisku voľnú kapacitu. Boli to vtedy tony vyhovoriek, prečo to nejde (parkujúce autá pri Rolande a pod.). MČ DNV dokonca zahovárala možnosťou vybudovať obratisko na Nám. J. Kostru, potom prišlo do úvahy premiestnenie zastávky Na hriadkach na miesto cvičiska psov. Nič z toho sa nerealizovalo.

Bol som milo prekvapený, že po vyše desiatich rokoch nakoniec DPB na túto myšlienku pristúpil, no priznám sa, s ohľadom na systém, ktorý DPB používa, nerozumiem, prečo zaviedli poznámkový SlovakLines štýl miesto zaužívaného XX/1XX štýlu.
Reply on: Gryzly65 #209311:
Mal som na mysli hlavne zadný display , keď dobiehaš bus alebo chceš na zastávke rýchlo prestúpiť.
Reply on: ufo #209315:
Tak ono je v tom predsa malý rozdiel, že linky 191, 196 sú skôr doplnkové a premávajú len počas špičiek, za to 21 a 80 majú celodenne (a hlavne celotýždenne) premávajúce vetvy, čiže označenia 121, 180 atď by možno neboli systematicky ideálnym riešením. Napriek tomu uznávam, že nejaké odlíšenie (niečo viac ako len samotný ciel) by nebolo odveci, tak ako to funguje všade inde vo svete.
Ale zaujímavé je, že v prípade takej 80-ky sa ešte nikto nesťažoval, aké to je neprehladné a mylné a neviem čo.
Reply on: Jadran #209314:
Ja nechápem tiež, ako to tu chodí. Je 21, 80 a potom je 91/191, 96/196 atď. ako popísal fanatikmhd. Prečo DPB nemá jednotný systém?
Reply on: JaSomTu #209302:
Ja hlavne nechápem, prečo sa tí ludia nenaučili ešte, "jak to tady chodí" - ten dvojvetvový systém L21 v DNV platí už dosť dlho, ešte si nevedeli zvyknúť, že pri nástupe majú sledovať, kam ten konkrétny spoj ide? Toto vážne nieje vec DPB, väčšina cestujúcej verejnosti je jednoducho natolko vytupená a hlavne nejde o novodobý problém - odjakživa tu platí mentalita "došiel mi spoj, hurá systém, hor sa nastúpiť", ale aby sa to pozrelo hore na displej, to už mu nenapadne. Bohužial.
Reply on: JaSomTu #209302:
Máš tam ceduli jak kráva!!!
Reply on: frenky #209306:
Mozno naozaj by nebolo az tak od veci ist v style Pha/Brna ktori maju v systeme hlaseni nahrane "Prosím pozor, tento spoj končí v zastávce ......... ". Toto kvakat uz celu DNV (pardon, 3 zastávky sídliska....), mozno by to zamyslenym mobilnym technikom pomohlo....
Naprogramovat taku blbost ako pismeno za linku je zalezitost 20-30min (u DPB 2 tyzdne s vyberovym konanim na dodavatela, a studiou zrealizovatelnosti) avsak, system tu uz je a dávno (a spomenutý nižšie). Od pradávna, linka, ktorá má jednu pevnú trasu (práve neplatí pre 77) pričom v istých časoch (napríklad špičkách) zachádza aj inam bola dooznačená ako 1xx linka (78-178,91-191,92-192,96-196,33-133,)
Neskôr dakto nemenovaný začal tento systém kaziť (139,147). Ak však toto prehĺtneme, zavedenie 121 by mohlo pomôcť tomuto, a súčasne by ostalo v zabehnutom systéme.
LENŽE! máme tu aj staršie generácie, ktoré na takéto zmeny príliš nereflektujú, ktoré sú schopné ťahať 20 rokov staré údaje (od názvov zastávok, cez otázky, či už je dostavaná trať do Rače a spol) a tu by číslo linky 121 (dnes brané ako súbeh s 21 s jednou inou konečnou) mohlo byť brané "však to je 21" nakoľko pred prečíslovaním, aká linka obsluhovala DNV? Aká linka sa to zmenila na 21? Správne...121....
(len pre pripomenutie http://imhd.sk/ba/galeria-media/81/ikarus-417/13769/1800-Autobusova-stanica-Mlynske-nivy.html?&ref=ba%2Fgaleria%2F81%2Fikarus-417.html%3F )
Reply on: david1 #209309:
Však ono sa to pre väčšinu odlišne označuje.
Reply on: miro001 #209287:
K 77 taká filozofická otázka: Riadna trasa 77 je k Povodiu Dunaja, alebo do Spaľovne?
Reply on: frenky #209306:
Taký budú vždy ,ale to nie je predsa dôvod aby sa to pre väčšinu nemohlo odlišne označovať.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.