Dufam ze v duchu tejto logiky sa bude postupovat aj v zime. Ked von bude -10 stupnov, tak dnu budeme kurit len tak aby tam teplota nepresiahla -4 stupne, lebo ved medzi jednou a druhou teplotou nesmie byt viac ako 6 stupnovy rozdiel.
Ani by som sa nedivil, kebyže to DPB nakoniec pochopí tak, že pri 15 stupňoch sa má dať klimatizácia na 5 stupňov a pri 38 stupňoch na 32 stupňov, a ešte sa budú tváriť, že ako presne naplnili predpis.
Proste tu ani nejde o tie stupne, ale serie ma ten princíp, že v dobe, keď autá majú kadejaké automatické X-zónové klimatizácie, kde človek raz nastaví teplotu a má pokoj, tak každý druhý trolejbus za 200 tisíc eur má na prd nastavenú teplotu.
V tejto veci sa angažuje už aj regionálny úrad verejného zdravotníctva, ktorý už listom upozornil že klíma by nemala byť nastavená na zásadne nižšiu teplotu, ako je vonku. Teda že ten rozdiel by mal byť tu spomínaných 6-10 stupňov (presne číslo si už nepamätám).
Takže možno sa dočkáme aj nejakých oficiálnych nariadení ?
Tak ale v lietadle to má svoje opodstatnenie, a človek na to je pripravený.
Ja nie som z cukru, takže sa ani neroztopím, ani nestuhnem, ale proste toto sú tie detaily, ktoré občas naštvú a kvôli ním sa stále častejšie zvyknem rozhodnúť ísť autom namiesto MHD.
Samozrejme prežijem aj bez klimatizácie, ale o tom táto diskusia nie je.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023