Lebo sadnúť si na tie špinavé látkové v páľave je slasť. Ak ma pamäť neklame, v Prahe si raz niekto dal záležať a testované vzorky ukázali desivé výsledky.
Radšej pekný dizajn ako čalúnenie, atrapy moderných čiel a podobne. Ešteže sa v Čechách nevyrába Boeing 737 (vyrábaný dlhšie ako T3), lebo aj ten by Kotas sprznil.
Na zmarenej príležitosti T3G/T3M trvám, cestujúcich nezaujíma ergonómia, cestujúci boli presvedčení, že dostávajú nové vozidlá. Nová výzbroj je pre cestujúceho nulová pridaná hodnota.
S látkovými sedačkami taktiež nesúhlasím, nenávidím napr. v týchto horúčavách sedenie na nízkoúdržovej slizkej koženke v pražských busoch.
Nebudeš ty nakoniec P.P.?
Pokial viem tak:
- vsetky 30T/29T (elektricky)
- vsetky 30Tr/31Tr/31TrDG (trolejbusy)
- nove Solarisy a nove Iveca
- niektore novsie SORy (tusim 2213 az 2232 a 4241 az 4265)
diky, no mne slo hlavne o typy vozidiel, nie o linky - teda nové eliny - jednosmerné i obojsmerné- komplet všetky či len niektoré? Tbusy- všetky- krátke aj klbaky? SOR-ky klbove teda nové všetky.... Soalrisy a Iveco všetky? Viem že na linkach ktore ste tu vymenovali sa objavuju nove vozidla, no ide mi teraz hlavne zistiť, či sú to všetky nové, alebo niektoré z nových tam nie sú?
Pýtala sa ma to jedna postihnutá cestujúca a nevedel som jej na isto povedať, ako je to s tymi vozidlami, tak preto ...
6, 23, 30, 33, 50, 63, 78, 80, 91, 92, 93, 95, 96, 123, 130, 191, 201, 202, 204, 210, 212, X13. Nie všetky spoje sú takto garantované, ale na tieto linky sa tie nové vozidlá vypravujú.
ktoré dopravné prostriedky v Bratislave sú vybavené povelovými vysielačmi pre nevidiacich ľudí, ktoré slúžia na zistenie linky a smeru, ktorým linka ide? Sú nimi vybavené všetky nové vozidlá- eliny, tbusy aj busy? Pozeral som všeobecný popis nových vozidiel a tam som to nenašiel.
Vedúcim PÚDE pred Kremienkom bol istý Jozef P., známy aférou v CO kryte. E.G. mu robil hlavného majstra abol to vtedy jeden z mála osvietených ľudí v PÚDE. S K2G by sme získali vlastnú modernizáciu, namiesto predraženého PARS, to že by nemala iný dizajn vôbec nevadí, aspoň by odpadlo kopec problémov s kotasom.Technicky a ergonomicky bola K2G jednoznačne lepšie riešená, to viem osobne potvrdiť, nehovoriac o výhľade z vozidla v križovatke. Nesúhlasím, že T3G a T3M sú zmarené príležitosti, za málo peňazí sa dostalo maximum pridanej hodnoty. Látkové sedadlá považujem za krok späť z hygienického hľadiska, vývoj mi dáva za pravdu. Zo starej skrine sa viac získať nedá, nič z toho nie je pre cestujúceho podstatná zmena - nie je to ani čiastočne nízkopodlažné vozidlo. Čo sa týka uja 1/6, jeho čas sa kráti dosť rýchlo.
Mmch., na triezvom projekte T3P mám aj svoju zásluhu, keďže som Vlada presvedčil, aby to oproti pôvodným predstavám J.M. malo aspoň ručný radič (J.M. chcel zachovať pedále). Bohužiaľ sa mi nepodarilo presadiť aj kotúčové brzdy a klimatizáciu aspoň pre vodiča.
šm11: Teraz celkom nepamätám, kto bol vedúci PÚDE pred Kremienkom, ale ak to bol E.G., tak nie, na svedomí to mal niekto iný. Ak by sme mali dnes nejakých 25 ks K2G miesto K2S, čo by sme tým získali? Že by sme nemali ani ten nový dezén a handrené sedačky? Modernizácie typu T3M (akokoľvek sú to z pohľadu vodiča moje obľúbené vozidlá) a T3G sú z hľadiska cestujúceho zmarené príležitosti - totálne nezmenené T3. Výzbroj ich nezaujíma.
Ad neochota V.R. riešiť personálne záležitosti - áno, veď to som aj napísal, že snaha byť s každým zadobre je jeho najväčším handicapom.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
ufo