určite by bolo lepšie, keby sa to namáhanie rozložilo na dve nápravy, ale aj tak by to nebolo "to pravé orechové", diferáky by odchádzali síce nie tak často, ale by odchádzali(viď história Sanosu), je to dané filozofiou výroby trolejbusov zabudovaním elektrovýzbroje do autobusových karosérií, kde pohonné ústrojenstvá nie sú konštruované na obrovský krútiaci moment elektromotorov. Doba špecializovaného výrobcu trolejbusov je už dávno preč, aj keď dnes by sa asi fabrika typu Škoda Ostrov uživila(samozrejme s lepším menežmentom, než mala Škodovka). Sám som zvedavý, koľko vydržia troloSORy na Dlhých Dieloch, snáď to nebude taká katastrofa ako 25Tr, dúfam, že to pravidelné striedanie 31Tr v trojdňových cykloch na L33 bude k niečomu. Osobne by som na Dlhých dieloch, Hroboňovej a posilovej L213 na Kolibu najradšej videl dvojmotorovú 27Tr, ale to je "zbožné přání" ?
Otazne je ale aj, preco stoja tie Capy. Ak je to na motor, co je asi najdrahsia polozka vozdla, tak podla mna OK. Ale ak su odstavene len pre,to ze sa obetoval 1 voz aby nemuseli objednavat nahradne diely - tak to uz nie je OK.
ADD2 Akakolvek investicia do 25tr je uz vyhodeny peniaz. Opravi sa jedno, druhe sa pokazi. Vozidla boli by nevhodne zakupene, dennodenne pretazovane najma v spicke poobede do kopca.
Len škoda, že sú dlhodobo odstavené už aj dva meďáky kapacity - 4916 od začiatku mája a 4917 už od februára - ten je tiež už zdroj náhradných dielov pre ostatné... Rovnako ako tie kritizované nb18.
Takze SORky sa po 4 rokoch zacnu kazit a dvakrat tak drahe Capacity zatial jazdia relativne dobre. Tu aspon vidno, ze cena nie je vzdy vsetko ... (co na tom, ze to je lacnejsie, ak po 4 rokoch do toho treba vrazit minimalne 40 000 na opravach?)
Ale tak ako píšeš - len v nadpise toho blogu je napísané zadarmo. V tarife je napísané bezplatne, čo neznamená, že je to zadarmo.
Keď sa chce pán Káčer hrať na pravicového politika, nech príde s nejakým komplexnejším riešením, kľudne aj s redukciou zliav. Ale s takýmto povrchným riešením toho veľa nezmení.
Takže daňami na MHD prispeje ďaleko viac ľudí ako ju reálne použije.?
Ale stále nikto kompetentný nerobí nič preto, aby viac ľudí používalo MHD a aby sa v DPB šetrilo a nevylievali peniaze na prázdne spoje, jazdy spojov v rovnakom čase za sebou podľa cp a podobne.
Aj ked si prihrieva polievocku, musim suhlasit, ze vela ludi si mysli, ze zlavy/cestovanie zadarmo je fakt zadarmo. A pritom si neuvedomuju, ze to je vlastne len to, ze neplatia priamo (listky
ale nepriamo (dane)...
Error 0x007