tam je preto daj prednost v jadze v tvojom jazdnom pruhu... lebo smer od borov ide na lamac dva pruhy ku kruhacu a treti odbocujuci smer lamac lidl ktory ide to tvojho pruhu preto ta znacka
marthe tam je znacka daj prednost vodic ma pravdu .ta ista znacka je aj pri dostihovej drahe ked 98 ide od ovsista a nasledna zastavka Stary haj...ty keby si isiel od dolnozemskej pod ten most a chces ist odbocit na dostisku smer namestie hraniciarov musi ti dat prednost to je jedno ci auto alebo autobus
V súvislosti s výstavbou bytov v projekte Pri Mýte sa plánuje zrušiť prejazd cez električkovú trať Račianska-Kraskova, MČ plánuje uskutočniť stretnutie s občanmi ohľadne toho na 4.8., na webe to ešte nie je.
podla cisla vozu by uz mal tento model disponovat bocnou kamerou nad vodicovym oknom snimajucou bok vozidla, cize v pripade nehody by ti mal zaznam dosvedcit nevinu.
Páni mám na vás jednu otázku ohľadom jednej križovatky. Mám na mysli zjazd z obchvatu smer Lamač/DNV smerom na ten nový kruhový objazd. Pri zjazde je tam dlhá rovinka, potom nasleduje pravotočivá zákruta v ktorej je tabuľa Daj prednosť v jazde a plynule prechádza do rovinky smerom na kruhový objazd. Za touto zákrutou je hneď druhý pruh ktorý ide od Bory Mall. No a stala sa mi takáto vec: Ja som išiel z obchvatu a od Borov išiel 4249. Keď som už bol na tej rovinke tak som bol asi v polovici tej Sorky, teda na úrovni kĺbu. V tom sa mi tá Sorka navalila do môjho pruhu a ja som bol nútený dupnúť na brzdu a skoro som narazil do zvodidiel a skoro aj do autobusu, chýbali milimetre. V tom vodič zastavil, vystúpil z vozidla a začal po mne ziapať a nadávať mi, že on má prednosť. Ja si toto však nemyslím, neviem na základe čoho na to prišiel. Viete mi pomôcť s touto mojou dilemou? Ďakujem za normálne odpovede. Ešte by som k tomu dodal, že nie som ani neskúsený ani arogantný vodič, vždy púšťam autobusy zo zastávky a podobne ale tu som bol rozbehnutý a vodič navyše vyhodil smerovku až po tom ako sa mi tam začal pchať.
určite by bolo lepšie, keby sa to namáhanie rozložilo na dve nápravy, ale aj tak by to nebolo "to pravé orechové", diferáky by odchádzali síce nie tak často, ale by odchádzali(viď história Sanosu), je to dané filozofiou výroby trolejbusov zabudovaním elektrovýzbroje do autobusových karosérií, kde pohonné ústrojenstvá nie sú konštruované na obrovský krútiaci moment elektromotorov. Doba špecializovaného výrobcu trolejbusov je už dávno preč, aj keď dnes by sa asi fabrika typu Škoda Ostrov uživila(samozrejme s lepším menežmentom, než mala Škodovka). Sám som zvedavý, koľko vydržia troloSORy na Dlhých Dieloch, snáď to nebude taká katastrofa ako 25Tr, dúfam, že to pravidelné striedanie 31Tr v trojdňových cykloch na L33 bude k niečomu. Osobne by som na Dlhých dieloch, Hroboňovej a posilovej L213 na Kolibu najradšej videl dvojmotorovú 27Tr, ale to je "zbožné přání" ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.