Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
http://ekonomika.sme.sk/c/7878339/kmotrikovi-odklepli-vodarne-s-bratislavou-zatial-nerokoval.html

Ked to nemohlo ist cez Knazka, skusime to cez Skalicu a uvidime si to Nesrovna...
Reply on: MatejBA #208203:
kazdej spolocnosti (sro, as) ma ist podla zakona o zisk.
Reply on: jokl #208201:
Vsak je to sukromnik, ide mu o zisk, logicky 🙂 A po druhe vsak tu predsa zacal na dotovanej trati (BA - DS - KM), kde nebol velky dopyt vdaka mizerii ZSSK a teraz je to jedna z najvytazenejsich vlakovych liniek 🙂

Mozes si byt isty, ze ak ohlasia normalnu sutaz na dotovane linky, Jancura sa tam nahrnie ako velka voda 🙂
Reply on: jokl #208201:
Ty si normálny magor. Tušíš niečo o dotáciách a o objednávkach dopravy vo verejnom záujme? Netušíš a len p94uješ.
Reply on: 810zssk #208200:
..že kolko ludí vychvaluje regiojet,no lokálne zaostávaju a tam sa nik nehrnie.Takže vždy je cenová vojna zaujímavá len atraktívnych traťiach .. Komu držať palce a komu nie? ??
Reply on: jokl #208199:
Tymto si sa snazil povedat co?
Reply on: MatejBA #208195:
..niekedy si človek chváli Regiojet,ale to čo tu dokáže stvárať,je len na zamyslenie sa ....Prečo sa stále tlačí na exkluzívne linky a nezačne konečne konať a všetci ostatný dopravcovia ....?? nehrá fér hru ... aj,ked je to iba moj názor. No ako sa povie,všetko zlé je na niečo dobré ....?
Reply on: 810zssk #208196:
alebo privatizacie, pre ukoncenie tej svojvole v DPB.
Reply on: MatejBA #208195:
No ja by som si opäť vybral RegioJet ? išiel som ním na otočku do Bystrice a nemenil by som ?
Reply on: Mike #208193:
Tak davat dotovane linky inemu dopravcovi bez povinnosti zaradenia do IDS BK (predpokladajme ze k 1.11. uz bude fungovat plna integracia a vlastna tarifa DPB zanikne) by bolo sialene. A samozrejme ak by stal viac ako DPB, je otazne preco by to mesto robilo.

Uvazovat nad sutazenim casti liniek malo zmysel v case ked DPB akutne chybali vozy a neboli peniaze na ich nakup. Dnes by to malo zmysel skor len v pripade zasadnej uspory penazi.
Reply on: jokl #208190:
"spoločnosť ARRIVA, totiž znížil cenu spiatočného cestovného lístka na sumu 3 eurá pri nákupe" a co za tu cenu ponuknu? 🙂 (Ja len ci sa to oplati viac ako 4 eura tam a spat s RegioJetom 🙂 )
Reply on: jokl #208190:
Myslíš, že autobusy BA - NR - BA sú dotované?
Reply on: Petto #208192:
Bez ohľadu na všetky dpb tunely a reálne či fiktívne hospodárske zisky sú nejaké JPP reči, že po reorganizácií MHD v Petržalke v septembri 2005 mal záujem o prevádzku petržalských liniek Blaguss (zmluva o výkonoch medzi mestom a DPB to umožňovala ( a stále umožňuje)). Keď však počul, že musí zachovať platnú MHD tarifu a dostal by rovnaké dotácie na 1 km ako má DPB tak si vypočítal, že sa mu to vôbec neoplatí a cúvol...
Reply on: jokl #208190:
Este mi povedz ceny, ak by si sukromnik prevzal celkom atraktivnu L21
Reply on: trolejbus6207 #208184:
Tak zo desať rokov to už bude ?. A volá sa to Kajdiho šotospojka, pretože jej jediným využitím bolo, že si Karol mohol vyfotiť trolejbus na nejakom novom mieste ?.
Reply on: jokl #208178:
Čo som si posledné dni všimol, trolejbusy sa začali využívať aj ako výtvarná plocha 🙂
Reply on: trolejbus6207 #208184:
Myslím, že keď sa stavala tá budova v strede Kollárka, tak sa tam muselo zrušiť občasne používané obratisko cez parkovisko, tak toto bolo také akože odškodnenie. ?
Reply on: TeBeCe #208179:
Akože čoskoro, veď predsa až o 25 rokov 🙂
Reply on: Petto #208180:
Aj dosť 30Tr tam je. A teraz si predstav že okolo toho denne cestuješ s vrakmi na 64 a 207.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.