Vsak je to sukromnik, ide mu o zisk, logicky A po druhe vsak tu predsa zacal na dotovanej trati (BA - DS - KM), kde nebol velky dopyt vdaka mizerii ZSSK a teraz je to jedna z najvytazenejsich vlakovych liniek
Mozes si byt isty, ze ak ohlasia normalnu sutaz na dotovane linky, Jancura sa tam nahrnie ako velka voda
..že kolko ludí vychvaluje regiojet,no lokálne zaostávaju a tam sa nik nehrnie.Takže vždy je cenová vojna zaujímavá len atraktívnych traťiach .. Komu držať palce a komu nie? ??
..niekedy si človek chváli Regiojet,ale to čo tu dokáže stvárať,je len na zamyslenie sa ....Prečo sa stále tlačí na exkluzívne linky a nezačne konečne konať a všetci ostatný dopravcovia ....?? nehrá fér hru ... aj,ked je to iba moj názor. No ako sa povie,všetko zlé je na niečo dobré ....?
Tak davat dotovane linky inemu dopravcovi bez povinnosti zaradenia do IDS BK (predpokladajme ze k 1.11. uz bude fungovat plna integracia a vlastna tarifa DPB zanikne) by bolo sialene. A samozrejme ak by stal viac ako DPB, je otazne preco by to mesto robilo.
Uvazovat nad sutazenim casti liniek malo zmysel v case ked DPB akutne chybali vozy a neboli peniaze na ich nakup. Dnes by to malo zmysel skor len v pripade zasadnej uspory penazi.
"spoločnosť ARRIVA, totiž znížil cenu spiatočného cestovného lístka na sumu 3 eurá pri nákupe" a co za tu cenu ponuknu? (Ja len ci sa to oplati viac ako 4 eura tam a spat s RegioJetom )
Bez ohľadu na všetky dpb tunely a reálne či fiktívne hospodárske zisky sú nejaké JPP reči, že po reorganizácií MHD v Petržalke v septembri 2005 mal záujem o prevádzku petržalských liniek Blaguss (zmluva o výkonoch medzi mestom a DPB to umožňovala ( a stále umožňuje)). Keď však počul, že musí zachovať platnú MHD tarifu a dostal by rovnaké dotácie na 1 km ako má DPB tak si vypočítal, že sa mu to vôbec neoplatí a cúvol...
Tak zo desať rokov to už bude ?. A volá sa to Kajdiho šotospojka, pretože jej jediným využitím bolo, že si Karol mohol vyfotiť trolejbus na nejakom novom mieste ?.
Myslím, že keď sa stavala tá budova v strede Kollárka, tak sa tam muselo zrušiť občasne používané obratisko cez parkovisko, tak toto bolo také akože odškodnenie. ?
Ámos
Ked to nemohlo ist cez Knazka, skusime to cez Skalicu a uvidime si to Nesrovna...