podla uz neviemkoho sa nehoda 7939 stala kvoli tomu, ze rozchod mal byt 1000mm, s toleranciou 1005mm ale vraj tam bolo 1018mm... dobre nie?
som bol fotit dneska na stanici, nic moc ale je maximalna sranda sledovat ako si soferi nadavaju posunkami (Ik 415 a 6302).
inac xcem odporucit: v metre su fotky tusim nejak za 1.80 - 9x13 a film tusim Fuji 36/100 za 83,-. tie ceny su priblizne presne.
Nevie mi niekto prosim povedat aky vozen ( myslim evidencne cislo ) premaval dnes na linke 83 /16? Vacsinou to je 2411, ale dnes to nebol. Odchody z Ovsista ma 8:01; 10:03; a 11:55 hod. a mozno este o 6 hod. ale to neviem presne. Z Dubravky ma odchod 7:06; 9:14; 11:06; a 12:58 hod, ked okolo 13:40 hod konci v Ovsisti a ide do garaze. Mozno ste niekto s nim isli alebo ste ho videli. Diky za odpoved.
ja mam lepsi napad: na dlhe diely ale aj na hlboku, novosvetsku, kolibu a mozno na ine kopce nedavat resp. zrusit trolejbusy a spravit pozemnu lanovku, mozno nieco na sposob san franciska. Elina pride pod kopec, zavesi sa na lano, hore ju to vytiahne, dole pribrzdi a mame vyriesenu dopravu do kopcovitych casti mesta a zaroven aj europsku raritu :-)))))
navrh na elektricky na Dlhe Diely: prave sme tu s Beusom vymysleli, ze na trat na Dlhe Diely treba dat medzi kolaje ozubnicu a kupit z Tatier 405ky (btw, maju tiez rozchod 1000, akurat trakcne napatie maju 1.5 kV:-))
TBC>>> Heeej? A ako A neviem preco, Okey chat
zmizol, nejde mi spustit!!!
Neviem kedy, ale na Sencovej pri kine I. v smere
na trznicu urobili kuuusocek BUSdrahy, ->pruh
pre MHD, no neviem, ci to ma aj niaky zmysel...
A este, nevieta ako sa nadava panakom, ktori
strhavaju odchody liniek na zastavkach.
Bo na nastupujucej zast. na Valasskej strhli/ol/
pre l. 204 a som zvedavy, ci sa tam vobec
novy papierik niekedy objavy. Sak sa necham
prekvapit.
Mimochodom, dneska sa na B934 /SAD/ znova pokazili
dvere, nevedeli sa zavret, klasika...
Vodic si to isiel s dverami vybavit rucne
Jozo #2051): Ked uz TBC povedal ze budem vediet, tak sa nedam zahanbit ;-))
Ono poniektore Ikarusy 280 s povodnymi motormi maju vcelku vydarene kusy tych motorov a tahaju badatelne lepsie ako EkoMotory (a 1902 k takym vozom patri).
Prevodovku ten voz urcite nema 4-stupnovu, takymto vozom nerobi najmensie problemy pohnut sa na 3-ke (aj tak je sprevodovana o 20% pomalsie ako 2-ka na Karose B732), a ten kopcek na Prist.most, ked je prazdny voz, tiez nerobi na 6-ke potiaze :))
Takze je to v ramci normy
Ceco
Inac, podla akeho planu chodia revizori? Vcera som stretol jedneho v 81 a 84