Jozo #2051): Ked uz TBC povedal ze budem vediet, tak sa nedam zahanbit ;-))
Ono poniektore Ikarusy 280 s povodnymi motormi maju vcelku vydarene kusy tych motorov a tahaju badatelne lepsie ako EkoMotory (a 1902 k takym vozom patri).
Prevodovku ten voz urcite nema 4-stupnovu, takymto vozom nerobi najmensie problemy pohnut sa na 3-ke (aj tak je sprevodovana o 20% pomalsie ako 2-ka na Karose B732), a ten kopcek na Prist.most, ked je prazdny voz, tiez nerobi na 6-ke potiaze :))
Takze je to v ramci normy
Mi neuverite co sa stalo spoluziakovi dnes rano! Zobudil sa no to, ze do jeho balkona narazila 6231 (205 myslim). Trolejbus isiel proti auto, ktore by islo do stlpa. On sa vyhol a tym tomu autu zachranil zivot, lebo inak by bol v stlpe. A trolejbus (resp. balkon) si to potom trosku odniesol. A vraj skody neboli skoro ziadne...
niekto ste tu niekedy minuly week chceli chat... skuste telnet na stroj dp.apnet.sk port 6666 (kto poznate CrazyTalker, asi vam to bude povedome,...ale sak si pozrite :-))
Včera večer okolo 18.25 zlomila T6A5 7955-56 zadný zberač na vzduš.križ. Krížna-Karadžičova. Vozy za ňou idúce sťahovali zberač počas prejazdu, až kým neprišla T3S-ka 7301-02 a tá pri jazde na predný zberač tento zachytila do uvolneného vedenia a vykmasla si zberač . Zablokovala križovatku, následkom čoho bola linka 21 vedená odklonom cez Blumentálsku, Vazovovu a Krížnu, kde sa napojila na pôvodnú trasu smer autobus.st. Mlynské nivy. Vozy smerom do DNV krkolomne prechádzali cez koľaje pri Konskej železnici a bolo možné vydieť A-busy ohnuté do rôznych uhlov. Po príchode vrchárov bol zberač uvoľnený, zložený na strechu a vozidlo pokračovalo ako 4/11 v jazde na Zlaté piesky. Koniec akcie a obnovenie premávky cca 19.30.
All:T3S zo Zvolena bude pravdepodobne vyzerať ako pražské T3P rekonštruované v Pars Šumperk. /Pôvodné čelo, pridanie transparentu Buse./
Karosy 9XX sa mi nezdaju nijak zle... je pravda, ze ja sa v podstate inym nevozim, ale ani v spicke to nerobi ziadne problemy, tie dvere sa nezasekavaju. A taka ta cierna sranda, ktoru vidno zvonku, to je klucka na zamknutie dveri.
Inak ja som niekde cital ze kazdu sobotu robi nejaka cestovka prehliadky po Bratislave v historickych vozoch (elektricka a trolejbus), pricom sa zacina elektrickou a potom sa prestupi na trolejbus a ide sa na hrad...len nepamatam si presnu trasu Je vsak mozne absolvovat len jazdu vozidlami...je to potom lacnejsie..
TBC>>> To ten system...jednoducho, pri jazde BUSu
sa zacvaknu /dvere/ a pri zastaveni co i len na sekundu sa odcvaknu. To je potom radost cestovat v spicke:-) Inak spociatku aj dobre vonali, ale
to je uz minulaos. Ale si nestazujem na stroj ako taky, len ze su ceske!!!
Nevie niekto nieco o voze 1902 (Ik280) ? Dneska som s nim isiel a zaujalo ma radenie vodica....
Mal som pocit, ze ma 4-stupnovu prevodovku lebo radil od 1 po 4, ale potom ma napadlo, ze to mohlo byt aj od 3 po 6, ale to sa mi zdalo divne, hlavne ked na poslednom stupni bezproblemov vytiahol ten kopec na pristavny most (z petrzalky).
A daco sa okolo 19.00 stalo na krizovatke karadzicova-krizna, len neviem co...som bol v eline a dispecer daco hlasil, ale som dost dobre nerozumel tomu...iba som rozumel ze bolo vypnute napatie v useku...
Dnes som sa prvykrat viezol v Karose rady 900, konkretne C934 (dufam ze som spravne trafil typ) z Pezinka do BA...no nevyzera to az tak zle vnutri, celkom sa mi to lubi... Ale to co je za system v tych dverach ?? Su tam nejake specialne zamky ktore sa zamknu po zavreti dveri alebo jak to vlastne funguje ??
Inak dnes predbehnem Jana a oznamim ze bola pokazena karosa 1120 na saratovskej kratko po poludni na linke 22..stala tam s otvorenym motorom a cakala asi na opravarensku liazku lebo mala vzadu napchanu bocnu tabulu na stojaka :)) (preco tam vlastne mavaju pokazene busy tie tabule vzadu ??)
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Beus
Ono poniektore Ikarusy 280 s povodnymi motormi maju vcelku vydarene kusy tych motorov a tahaju badatelne lepsie ako EkoMotory (a 1902 k takym vozom patri).
Prevodovku ten voz urcite nema 4-stupnovu, takymto vozom nerobi najmensie problemy pohnut sa na 3-ke (aj tak je sprevodovana o 20% pomalsie ako 2-ka na Karose B732), a ten kopcek na Prist.most, ked je prazdny voz, tiez nerobi na 6-ke potiaze :))
Takze je to v ramci normy