Aj to je samozrejme jedno z riešení, ale v každom prípade si myslím, že by sa s L58 malo niečo spraviť. A čo sa týka Technickej, je tam po doprave taký dopyt, že všetci ju chcete zachovať? Je síce pravda, že iná zastávka tam nie je široko ďaleko - toto by sa možno dalo vyriešiť ďalšou zastávkou pre L63, 96 na Galvaniho medzi Starou Ivánskou a Voz. Trnávkou.
z clanku - Magistrát uvažuje o nižšej dotácii pre Dopravný podnik, čo môže viesť k rušeniu spojov a rovnako menej peňazí do opráv ciest, čo považujeme za neprípustné. Naopak, bežné výdavky úradu narástli. Takto postavený rozpočet určite nie je v prospech obyvateľov a budeme žiadať jeho úpravy.
Cena vozidiel má byť predsa zohľadnená v odpisoch a tie v celkových nákladoch na výkon... nN základe disponibilných prostriedkov si následne HMB objedná príslušný rozsah výkonov.
Jediné, čo by mohlo byť pomimo sú náklady na údržbu dráhy (ak nie sú celkovo zohľadnené v cene výkonu), lebo tá patrí mestu.
Tak to funguje všade, len v BA si DPB vykazuje splátky za lízing/úvery vozidiel osobitne.
Ja by som skôr povedal Tehnická - Rádiová - Mierová kolónia - Jurajov dvor a ďalej ako 57. Otázne je, koľko by sa tým ušetrilo. Voz z 58-ky by si zrejme musel dať na 57-ku, keďže by sa jej predĺžila trasa. Navyše, obe linky majú odlišný interval aj prevádzkovú dobu, no a 57 má zložitý CP už teraz, tak si nechcem predstaviť, ako by vyzeral potom.
Inak keď už je reč o tom redukovaní, napadlo mi, či by nebolo vhodné zlúčiť L57 a L58. Navrhovaná trasa novej linky Variant 1: ŽST Nové mesto - Odborárska - Magnetová - Mierová kolónia - Vihorlatská - Vozovňa Trnávka - Jurajov dvor a ďalej ako L57. Variant 2: Vozovňa Jurajov dvor - Magnetová - Mierová kolónia - Vihorlatská - Vozovňa Trnávka - Jurajov dvor a ďalej ako L57. ?
Ámos