Ja som hneď tuším napísal že som počul. Od koho už neviem je to min. cez 10r., ale bol to človek čo sa pohyboval na železnici. A bolo to presne o téme Rajka - BA kde mi povedal presne to čo som dole písal že ZSSK môže do Rajky ale MAV ďalej ako do Rusoviec by muselo ísť veľmi zložitým procesom na rozdiel od toho keby len po Rusovce a MAVu ísť len po Rusovce neoplatí aj u OBB v Petržalke ide tiež len po 1. Stanicu na ŽSR
Len nakoľko ty tak kategorický odmietaš tak musíš mať lepšie vedomosti ako ja tak si to len chcem kuknúť a overiť. Lebo zatiaľ to nie je nič viac moje slovo proti tvojmu, Samozrejme na koľko je moje info správne ja neviem preto si to chcem overiť lebo ako ty mi neveríš tak ani ja tebe.
Ja robím aj som robil mimo MHD a železnice a teraz úplne mimo môjho fachu kvôli kríze už 5r tak rád si skontrolujem info iného.
Ono to samozrejme existuje, lenže nie na Slovensku a je to vecou medzištátnych dohôd a nie zákona. Napr. Basel Badischer Bahnhof je infraštruktúra DB. Zákon požadovaný TTX01 či jak sa menuje by bol ekvivalentom zákona, že do prvej obce za hranicami môžem ísť bez občianskeho a platiť tam svojou menou.
Ty predsa tvrdis ze to existuje, takze dokazne bremeno je na tebe. Ty mas preukazat ze existuje zakon ktory dovoluje dopravcovi ist do prvej stanice v susednom state.
Kazdopadne viaceri tu vieme kde S499 pracuje, cize pri vsetkej ucte voci tebe, aj ked je to slovo proti slovu, tak to jeho slovo ma asi desatnasobne vacsiu vahu ako tvoje.
Tak spoplatnenie dialnic v celej Bratislave by bol velmi nerozumny krok, uz len preto ze dva mosty z Petrzalky do mesta su dialnicne. Inak ked uplynie cas povinnosti prevadzkovat 801 myslite ze ju zrusia? Predpokladam, ze by zo sebou zobrala aj 90.
Hej hej to by bolo rozumne, lebo ked si zoberiem tu veskeru planovanu vystavbu v danych uzemiach a ozivovanie starych projektov tento privadzac bude casom nevyhnutny.
Presne ako hovoris momentalne by si musel ist cez Rajku a takato zachadzka mi nepride ako idealny obchvat Rusoviec, je blbost aby si ludia s Cunova museli kupovat Madarsku dialnicnu znamku, ked sa potrebuju prepravit do prace v ramci SR. Ludia co byvaju v Rusovciach by Vam vedeli nieco povedat o intenzite na hlavnej ceste v case rannej ci poobednej spicky, nikdy predtym tam semafory nebolo treba skus si teraz podvecer prejst cez cestu v Rusovciach sa nacakas jak ja minule. Ten privadzac pred Rusovcami by mohol pomoct ale ak ta cast dialnice bude spoplatnena, tak len minimalne, vieme aky su Slovaci.
Problem je ze pre vela ludi je to obchadzka. D2 ako obchvat Rusoviec bude realne fungovat ak sa vybuduje privadzac pri Cunove, o co myslim momentalne NDS nema zaujem. Riesenie cez Rajku je pre cast ludi casovo nevyhodne a navyse od 1.2. vyzaduje madarsku dialnicnu znamku.
To mi vysvetlovat nemusis, Cunovo-Ruzinov jazdim niekolkokrat tyzdenne a vacsinou prave po D2. Hoci si dovolim predpokladat, ze ze pocet ludi co takto cestuju vsak klesne po tom ako od 1.2. pre taketo riesenie potrebuju aj madarsku dialnicnu znamku - regionalna je sice smiesne lacna, ale vieme aki su ludia...
mnozstvo ludi z cunova sa napaja na D2 cez Rajku. Dalsia cast si nekupi dialnicnu znamku a idu cez Rusovce. ziaden obchvat Rusovce nepotrebuju, intenzita dopravy nie je tak silna a po vystavbe R7 sa dost aut presunie tam.
Tak to len keby niekto silou mocou chcel, inak je to podla mňa blbosť, lebo napojiť sa dá v Jarovciach (pre Rusovce, Čunovo) alebo za Rajkou (pre Maďarsko). Lebo ako spomínal Amos, obchvat tam de facto je.
TTV01
Len nakoľko ty tak kategorický odmietaš tak musíš mať lepšie vedomosti ako ja tak si to len chcem kuknúť a overiť. Lebo zatiaľ to nie je nič viac moje slovo proti tvojmu, Samozrejme na koľko je moje info správne ja neviem preto si to chcem overiť lebo ako ty mi neveríš tak ani ja tebe.
Ja robím aj som robil mimo MHD a železnice a teraz úplne mimo môjho fachu kvôli kríze už 5r tak rád si skontrolujem info iného.