Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
svetelná signalizácia na križovatke Vajnorská-Bojnická funguje v troch fázach:
1.fáza - zelená Vajnorská priamo oba smery (Zlaté piesky/mesto), doprava na Bojnickú
2.fáza - zelená Vajnorská doľava na Bojnickú, oba odbočovacie pruhy (od ZP aj z mesta)
3.fáza - zelená Bojnická oba smery priamo, doľava

dnes ráno som bol svedkom zaujímavého úkazu - prebehla 1. a 2.fáza a znovu naskočila 1.fáza, človek by povedal, že radič preskočil 3.fázu, ale smerom od Zlatých pieskov zrovna prichádzala električka, znamená to, že by nedajbože fungovala preferencia ❓ ❓ ❓

električkári, pomôžte mi to objasniť, vďaka
Ahojte,cez vikend som navstivil prahu a rad by som sa podelil o par fotiek.
Kam ich mam poslat? Mam tam aj nieco uviest(datum,popis,miesto fotenia....)?
Dik

A keby sa nieco vybralo date mi vediet,kedy to mozem ocakavat v Update?
Reply on: zizazi #205385:
to je asi iba výjazdový spoj linky 209, nič sa nemení 🙂
Reply on: zizazi #205385:
To je spoj, ktorý ide z garáže (Vozovňa Hroboňova) na trasu (NOÚ) a cestou berie ľudí. Zopár takých je aj na linke 206.
Reply on: Mike #205384:
nechodila cez Kramáre, teda zastávku Nemocnica Kramáre nemala ale išla z Bárdošovej cez Magurskú na Vlársku. Teraz chodí Pri Suchom mlyne - Nemocnica Kramáre - Vlárska. Teda ráno o cca 5.55 takto ide, nemám info o ostatných.
Reply on: zizazi #205382:
209 chodí cez Kramáre od jej vzniku - v 90tych rokoch..
Reply on: zizazi #205382:
Novú trasu? Však trasa linky 209 (ak nerátame to predlženie o 300 m na Trenčianskej) sa už 15 rokov nemenila.
Dobrý deň,
od včera som zaregistrovala, že 209 chodí cez Kramáre - má novú trasu? Ak ano mohli by ste to niekde uviesť? Predpokladám, že na NOÚ ako doteraz ale odkiaľ?
Ďakujem
Reply on: petoo #205357:
Ten trojjazdovy polonocak jej az tak neskodi nastastie, no a vandali sa najdu aj podvecer barskde. A len tak pomimo, ako mala poznaceny interier 6305??
Reply on: TeBeCe #205350:
takže barón von Siemens už odišiel ?
Prečo je dnes celkom dosť nevypravených poradí T-liniek?
Reply on: Petto #205375:
Tak tak .. zhorel
Reply on: Petto #205375:
asi zahorel. vid dispecerske
Dobrý deň,mám otázku-Prečo sa neukazuje mapa mesta(Bratislava)konkrétne daného spoja-zastávky
na stránke,,Cestovné poriadky,,?Minulý rok to fungovalo bez problémov,ďakujem za odpoveď.
Pre ľudí žijúcich mimo mesta umožnilo orientáciu a ľahké plánovanie cesty.
Reply on: Bubulak #205374:
co sa stalo s nim ?
Tak a ďalší Ikarus to má "za sebou" 4106... koľko ich nám tu ešte zostáva ? http://s8.postimg.org/6nglad8s5/10965501_10202318785291466_455019494_n.jpg
Reply on: 810zssk #205358:
No, už môj názor dostatočne prezentoval Mike, ja len dodám, že s tým Brnom má naozaj pravdu, a tvoja výnimka nepotvrdzuje pravidlo, ja by som zase na oplátku mohol dať ruku do ohňa za moje mnohonásobné vozenie sa nočnými Karoskami. A keď už sme načreli aj tú Prahu a chcel si príklady - tak aj tam to takto funguje, i keď to samozrejme (hlavne na krátkych linkách) znamená aj nizkopodlazne vozy (z dôvodu "nedostatku" starých rachotín 😃 ). Neviem teda ale, ako je to na nočákoch nevypravovaných DPP
chcem poďakovať šoférovi linky č. 3, vozidlo 7119 (dňa 31.1.2015, odchod 12:13 zo zastávky Mariánska) za informovanie cestujúcich o pokazenej výhybke a zmene trasy linky ?
Reply on: Ámos #205338:
A nebolo to náhodou tak, že výberové konania sa majú robiť iba na riaditeľov mestských podnikov? Pričom sa jej nezastávam, lebo neviem či je ona práve tým najvhodnejším kandidátom, ale neprekvapuje ma že tam nakoniec skončila ona. Snáď bude lepšia ako zámočník, latka je nastavená hodne hlboko, dúfam že sa už nebude opakovať scenár s vyťahovaním šuflíkových 20ročných projektov bez zásadného prepracovania a zohľadnenia zásad ktoré ešte odhľasovalo bývalé vedenie mesta.
Reply on: 810zssk #205369:
Áno, ale majú systém ako u nás. Teda sú tam celodenné poradia denných linek, ktoré večer spravia posledné kolo na nočáku. A potom sú špeciálne "nočákove vozy", ktoré večer spravia najprv kolo - dve na dennej linke (niekedy iba jednu jazdu - začínajú spravidla neskôr ako v Ba) a potom robia nočák celú noc.
Plus u nich keďže noc pred volným dňom je viac odchodov a aj dlhšie zachádzy do obcí tak je tam väčšia výprava - to sú spravidla vozy ktoré robia iba nočák (keďže prvý odchod majú nočáky okolo 22:20 a ráno voľné dni premávajú do 6:30 tak im aj vyjde normálna služba čo do hodín..).

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.