Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: jokl #204834:
Ano, ta zmluva bola len do 31.12.
Reply on: mark178 #204830:
Kvoli IDS nic precislovavat netreba. Ani kvoli nicomu inemu.
Reply on: trolejbus6207 #204831:
áno ale ak by mohlo dojsť k prečíslovaniu navrhol som toto, a všetci to zhejtovali
Reply on: mark178 #204830:
pretože v dobe, keď rada 2XX vznikla ako rozlíšenie trolejbusov od električiek(tuším v roku 1980), bola rada 101-119 obsadená expresnými autobusovými linkami
Reply on: 810zssk #204795:
kvôli IDS, enchápem prečo sú trooleje aj tak 2XX a prečo enmohli byť vždy 101-119, IDS by malo pokoj, podľa mňa zubytočne je to 2XX, chápeš?
Viem, že sa pýtam už niekoľký krát, ale nemáte niekto fotky alebo inú dokumentáciu obratiska Nová doba? Budem veľmi vďačný .
Reply on: Mike #204826:
Ďakujem. ? Snáď im to pôjde rýchlejšie ako Eurovii so Starým mostom. ?
Reply on: Mike #204826:
a stihnu dodat vsetky aspon do decembra? ?
Reply on: luky133 #204821:
Škodováci po dodaní prvej 30T povedali že nasledovať bude druhá 30T (mala v decembri, teraz sa hovorí o januári) a po nej 29T (mala v januári, teraz sa hovorí vraj február..)
Reply on: Salomon #204811:
Racionálne argumenty sú tu minimálne dva: Aby sa linka nemusela prečíslovávať pri zatrolejovení a preto, že pre vlčiaka nie je žiaden rozdiel medzi trolejbusom a autobusom.
Reply on: MatejBA #204807:
Toto je pomerne špinavý a nechutný spôsob diskusie - vymyslieť si niečo, čo nikto nepovedal, podsunúť mu to a potom o tom horúčkovite diskutovať. Tu NIKTO nechce náhodne prečíslovať žiadne trolejbusové linky. Ak máš problém porozumieť napísanému, diskutuj len ústne.
Reply on: MatejBA #204799:
OMG!!!
Reply on: luky133 #204821:
Zjavne nestihaju, ale pri Skodovke nic neobvykle.
Ako sme na tom s dodávkami ďalších električiek? Krátko po dodaní sa spomínalo, že čoskoro má prísť ďalšia (tuším 29T?) a odvtedy je akosi ticho.
Reply on: 810zssk #204818:
Tak napríklad v meste, kde sa nevykonáva náhradná doprava za trolejbusy pri výpadku kratšom ako hodinu, je dobré vedieť, či je linka trolejbusová alebo autobusová, aby si nemusel čakať na ten trolejbus hodinu, ale radšej za kratší čas prešiel do cieľa iným spôsobom, napríklad nejakou autobusovou linkou alebo peši. ?
Reply on: Salomon #204817:
Aké číslo linky navrhuješ pre tú, ktorá nahradí L63 po zatrolejovaní Brnianskej a Lamačskej?
Reply on: Salomon #204817:
"Preto by mali byť oddelené" - WTF? Ako sa cestujuceho dotyka to ze trolejbus taha prud z vedenia? Stoji na tej istej zastavke kde autobus, cestujuci teda nepotrebuje vopred vediet ci mu pride autobus, alebo trolejbus.
Reply on: Ámos #204812:
Ja viem kvôli čomu to vzniklo alebo len vznikne. Určite nechcem 263,to som ani nenapísal ale nie je to pádny dôvod. Ale ok nechajme to tak lebo tu sa nepohneme. Ďalej tu niekto spomínal, že električka jazdí po samostatnej radiále a preto je aj v samostnatnom č. rade. Tbus jazdi tiež v samostatnej radiále, má Trolej i keď po ceste ale predsa. Nemôže ísť tam kam bus pokiaľ nie je duobus. Preto by mali byť oddelené. Salzburg má tiež oddelene tbusove linky, Mníchov mal kedysi tbus a boli v 40 rade nemiešali to hala bala. Ako som spomínal nechajme to tak už mi to je jedno lebo to nechcete niektorý pochopiť. Ja som písal menšie zlo ako to čo príde.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.