Reply on: MatejBA #204807:
presne preto nema mat samostatnu radu, aby ked sa z nejakej A-bus linky stane troflova, nemusela sa precislovavat.Nic precislovavat netreba, trofle nech ostanu 2xx az dovtedy kym nepride reorganizacia. Vtedy ak linky nebudu kopirovat sucasne linky aspon vo vacsej casti povodnej trasy, je potrebne zvolit nove cislo.
A to nech je v rade s busmi, kezde medzi trolfom a autobusom nie je ziaden rozdiel, okrem toho akym sposobom sa premiena energia na pohyb.
MatejBA
Precitaj si prosim este raz ten odsek, kde spominam precislovanie, bol to len priklad.
A ked uz sa chceme hadat, kolko ludi by nasralo precislovanie 41, 43 a 44 a kolko ludi naserie precislovanie 201-212?
"PRECO je dobre mat samostatny trolejbusovy rad?"
Tak mi prosim daj proti argument - preco je dobre narvat trolejbusy nahodne medzi autobus bez akejkolvek koncepcie tak, ako boli akotak doteraz robene autobusy? Naco mame oblastne oznacovanie, aj ked to je podla niektorych hovadina, ked ho planujes/planujeme rozbit nahodnym narvatim trolejbusov do nahodnych cisel? Vsak ked uz mame nejaky system a ty chces donho narvat nieco nove, tak nech sa ten system aspon nejak dodrziava.
Dalej v com je zle vyuzit napriklad desiatkovu radu, ktora je uplne volna, aby sa tam vlozili trolejbusy? Ako to ublizi? V com to je horsie ako hodenie tbusov do nahodnych cisel? Ci zas chceme "17 elektrickovych liniek"?
@Mike - za Budapest sa ospravedlnujem, o tom autobuse som nevedel, ale v kazdom pripade, maju tam az na 1 vynimku tbusove linky pokope (70, 72-83). To iste aj v Brne.