Reply on: Ámos #204812:
Ja viem kvôli čomu to vzniklo alebo len vznikne. Určite nechcem 263,to som ani nenapísal ale nie je to pádny dôvod. Ale ok nechajme to tak lebo tu sa nepohneme. Ďalej tu niekto spomínal, že električka jazdí po samostatnej radiále a preto je aj v samostnatnom č. rade. Tbus jazdi tiež v samostatnej radiále, má Trolej i keď po ceste ale predsa. Nemôže ísť tam kam bus pokiaľ nie je duobus. Preto by mali byť oddelené. Salzburg má tiež oddelene tbusove linky, Mníchov mal kedysi tbus a boli v 40 rade nemiešali to hala bala. Ako som spomínal nechajme to tak už mi to je jedno lebo to nechcete niektorý pochopiť. Ja som písal menšie zlo ako to čo príde.
MatejBA
Precitaj si prosim este raz ten odsek, kde spominam precislovanie, bol to len priklad.
A ked uz sa chceme hadat, kolko ludi by nasralo precislovanie 41, 43 a 44 a kolko ludi naserie precislovanie 201-212?
"PRECO je dobre mat samostatny trolejbusovy rad?"
Tak mi prosim daj proti argument - preco je dobre narvat trolejbusy nahodne medzi autobus bez akejkolvek koncepcie tak, ako boli akotak doteraz robene autobusy? Naco mame oblastne oznacovanie, aj ked to je podla niektorych hovadina, ked ho planujes/planujeme rozbit nahodnym narvatim trolejbusov do nahodnych cisel? Vsak ked uz mame nejaky system a ty chces donho narvat nieco nove, tak nech sa ten system aspon nejak dodrziava.
Dalej v com je zle vyuzit napriklad desiatkovu radu, ktora je uplne volna, aby sa tam vlozili trolejbusy? Ako to ublizi? V com to je horsie ako hodenie tbusov do nahodnych cisel? Ci zas chceme "17 elektrickovych liniek"?
@Mike - za Budapest sa ospravedlnujem, o tom autobuse som nevedel, ale v kazdom pripade, maju tam az na 1 vynimku tbusove linky pokope (70, 72-83). To iste aj v Brne.