Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: TomJ #204737:
za starých čias pri Zimáku nič nebolo, pokiaľ sa nemýlim, odvtedy sa nič nezmenilo, L212 má sociálku pri Vojenskej nemozcnici, na Búdkovej takisto nič, len na Kolibe...
Reply on: 810zssk #204738:
tak prezatial by bolo fajn ked su klby navyse posielat na 201 a 202 vylucne NP trolejbusy a klbaky 15 Tr/Trm presunut komplet na 208, pripadne posielat aj inde.
Reply on: skopi #204732:
A neni jedno ci tam rozbiju 30Tr alebo 31Tr? 14/15 coskoro pojdu do historie a skratka tam budu jazdit NP vozy, tak preco nie klbaky.
Reply on: trolejbus6207 #204735:
Vidíš, to ma nenapadlo. Ešte k sociálkam, na Búdkovej a pri Zimáku je sociálka?
Reply on: 810zssk #204731:
Na 204 jazdili kĺby v čase, keď na Trnávku kvôli výluke na Záhradníckej nejazdila 205. Minulý rok sa tiež objavoval kĺb na 204, ale len na jednom poradí, čo ešte nie je problém.

https://www.google.sk/maps/place/R%C3%A1diov%C3%A1,+821+04+Bratislava/@48.1738115,17.1664989,3a,75y,26.64h,90t/data=!3m4!1e1!3m2!1sovOFSjtUb9d3svkxbkMD-w!2e0!4m2!3m1!1s0x476c8ee07b733c4b:0x7ef7bf6e0cec572e

Mám pocit, že ak by na Rádiovej stáli dva kĺby za sebou, že by ten druhý už trčal zadkom do cesty alebo minimálne blokoval vjazd do Banšelovej ulice.
A mimochodom, nemôže mať 204 dlhé prestávky na Valašskej?
Reply on: TomJ #204730:
skrátená L205 po Hanácku je rozumný návrh, ale problém je tým pádom sociálne zariadenie ?
Reply on: TomJ #204730:
ak by išli kĺby na L204 a L205 naraz, na Rádiovej by sa naozaj nezmestili do obratiska, pokiaľ by boli len na L204, myslím, že by sa to zvládnuť dalo, okrem toho si osobne myslím, že na L205 je kĺb zbytočný, na L204 určite zmysel má, aj na L210 by mohli ísť, ale miesta na šťanici aj na Nivách je málo...
Reply on: TomJ #204730:
Možno by bolo rozumné konečne potiahnuť trolejbusy po Avion, pripadne Letisko, ked uz tie trolejbusy mame, prezatial ked ich nie je kam poslat aj 206 alebo 210 by bola fajn.
Reply on: 810zssk #204731:
Ved klasika, rozbite obratisko a rozbita Cucoriedkova ulica, nechcu ich tam vyklepat. Na CV by sa urcite otocila.
Reply on: TomJ #204730:
Nechodili na 204/205 klby pocas nejakych akcii, alebo coho?

A aky je problem Cintorin Vrakuna?
Reply on: S499.1023 #204722:
No práveže sa tu (alebo to bolo na FB?) rozoberalo, že 31 Tr nemôžu ísť skoro na žiadnu linku okrem 201 a 202. A tam, kde by teoreticky ísť mohli (203, 206, 210) ich zrovna netreba.
204 - na Rádiovej by sa asi nezmestili dva kĺby za seba
205 - to isté
207 a 209 - problém Mliekarenská
208 - problém Cintorín Vrakuňa

Najviac by sa hodili na 204. Tu ma napadlo, že ak sa naozaj na Rádiovej nezmestia dva za seba, či by nestálo za zvážanie skrátiť 205 po Hanácku, aby mohli ísť na 204 kĺby.
Reply on: Petto #204726:
na Zimáku sa dva Sanosy zmestili bez problémov, s tou Vojenskou môžeš mať pravdu, neviem, ako sa na tých troch linkách prestávkuje, ale však L207 zatiaľ kĺbová byť nemôže ?
inak bol som sa dnes pozrieť na Mliekárenskej, ten posledný stĺp v obratisku(bez výložníka) je postavený hodne blbo, ale podľa mňa je tam miesta dosť, neviem, aký majú 31Tr rajd, zasa to môžem porovnať len so Sanosom, ten by sa tam otočil bez problémov...
Reply on: S499.1023 #204722:
Klbove ano ale nie klbove nizpopodlazne .
Reply on: S499.1023 #204721:
Asi taka, ze vsetko co je objednane u Skody pre Bratislavu meska ale meska aj Iveco Urbanway
Reply on: trolejbus6207 #204713:
V spicke je Vojenska len tak tak s 207,211,212 a Zimak tiez nevyzera vhodnejsie na 2 klbaky.
Reply on: Sommelier #204714:
Z dlhodobeho hladiska vravim WAAAAU ?
Reply on: Petto #204710:
ono zas prace chvatna malo platna, nech sa len s 30T neponahlaju a urobia to poriadne. Aj tak skusky este nie su ukoncene, zbytocne by stala na stojanke.
Ale pri 29T je to prave naopak. Cim skor tu bude, tym skor mozu zacat povolovacie konanie.
Reply on: toms #204717:
Pokiaľ viem tak zase pre komunikácie v správe magistrátu platia tieto čísla:
"Akékoľvek nedostatky týkajúce sa oblasti správy pozemných komunikácií môžu občania nahlásiť na dispečing oddelenia cestného hospodárstva magistrátu na kontaktných číslach: +17 100, +421 2 593 567 86, +421 593 567 61 a na faxovom čísle: +421 2 593 567 60." ? ?
Reply on: Petto #204712:
Klbové trolejbusy môžu úplne bez problémov premávať na ďalších linkách.
Reply on: Petto #204710:
Aká je súvislosť medzi električkami a trolejbusmi vo vzťahu k dodacím lehotám?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.