Slovami 1 básnika v DPB. "Na L32 mozno pojdu Skody 30 TrDG - lepšie ako nič." Este mensia kapacita oproti TEDOMom na hlavnu stanicu je fakt super napad. ?
Nijako. Schlosser spolu s Bánovcom úplne stratili rok 2013, 2014 a vďaka tomu aj 2015, keďže zatrolejovanie komplet linky 63 do Lamača, čo je v platnom územnom pláne, sa nijako neposunulo. Rovnako pri linke 32 sa nijako neposunula príprava na zmenu územného plánu týkajúca sa vyznačenia trolejbusovej trate v Mlynskej doline. Z tohto dôvodu sa realizovali šuflíkové projekty, pretože žiaden väčší projekt výstavby nových tratí podnes NEBOL pripravený.
Slovami jedného z vyššie menovaných je odpočet ich práce iba: aktuálne pripravovaný generel dopravy. To nám očividne musí stačiť. Namiesto pripravovania istých a naozaj potrebných projektov (linky 32 a 63) v oblastiach, kde trolejbusy využijú svoje prednosti, sme boli svedkami nešťastnej stagnácie, kedy akákoľvek snaha-nesnaha išla na vrub prípravy zbytočného zatrolejovania linky 68 v rovinatom teréne.
plány na rozvoj trolejbusov sú v územnom pláne(predĺženie po Avion, zatrolejovanie Brnianskej a Lamačskej po Tesco + Holíčska), realizácia zatiaľ v nedohľadne, čaká sa na € fondy...
Ja si tiez myslim, ze je to blbost, ved aj DH a Vrakuna maju dost rozbite cesty, aj ked je pravda, ze CV je extrem. Niekolko krat som videl, ako sa klb na 15 Tr suchol o zem pri vyjazde z obratiska. Ale mne zase aktualny stav vyhovuje, v 208 chodim casto, radsej sa odveziem v 15 Tr.
prečo by sa tam rozbíjali? len nech sú tam staré vozy, pokiaľ sa mocipáni nedohodnú a pokiaľ viem, k dohode o rekonštrukcii Čučoriedkovej a obratiska CV je hoooodne ďaleko ☠
za starých čias pri Zimáku nič nebolo, pokiaľ sa nemýlim, odvtedy sa nič nezmenilo, L212 má sociálku pri Vojenskej nemozcnici, na Búdkovej takisto nič, len na Kolibe...
tak prezatial by bolo fajn ked su klby navyse posielat na 201 a 202 vylucne NP trolejbusy a klbaky 15 Tr/Trm presunut komplet na 208, pripadne posielat aj inde.
Na 204 jazdili kĺby v čase, keď na Trnávku kvôli výluke na Záhradníckej nejazdila 205. Minulý rok sa tiež objavoval kĺb na 204, ale len na jednom poradí, čo ešte nie je problém.
Mám pocit, že ak by na Rádiovej stáli dva kĺby za sebou, že by ten druhý už trčal zadkom do cesty alebo minimálne blokoval vjazd do Banšelovej ulice.
A mimochodom, nemôže mať 204 dlhé prestávky na Valašskej?
ak by išli kĺby na L204 a L205 naraz, na Rádiovej by sa naozaj nezmestili do obratiska, pokiaľ by boli len na L204, myslím, že by sa to zvládnuť dalo, okrem toho si osobne myslím, že na L205 je kĺb zbytočný, na L204 určite zmysel má, aj na L210 by mohli ísť, ale miesta na šťanici aj na Nivách je málo...
Možno by bolo rozumné konečne potiahnuť trolejbusy po Avion, pripadne Letisko, ked uz tie trolejbusy mame, prezatial ked ich nie je kam poslat aj 206 alebo 210 by bola fajn.
No práveže sa tu (alebo to bolo na FB?) rozoberalo, že 31 Tr nemôžu ísť skoro na žiadnu linku okrem 201 a 202. A tam, kde by teoreticky ísť mohli (203, 206, 210) ich zrovna netreba.
204 - na Rádiovej by sa asi nezmestili dva kĺby za seba
205 - to isté
207 a 209 - problém Mliekarenská
208 - problém Cintorín Vrakuňa
Najviac by sa hodili na 204. Tu ma napadlo, že ak sa naozaj na Rádiovej nezmestia dva za seba, či by nestálo za zvážanie skrátiť 205 po Hanácku, aby mohli ísť na 204 kĺby.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Palo1987