Osobná pokladňa (vtedy ešte ŽSR) fungovala napr. vo Veľkom Krtíši vtedy, keď tam neprevádzkoval osobnú dopravu vôbec nikto ? . Oficiálne zdôvodnenie: Aby si cestujúci mohli zakúpiť cestovné lístky Lučenec - niekam predtým, ako sa odoberú autobusom z Krtíša do Lošonca. Pre tých, čo nepoznajú miestne pomery: Nie, železničná stanica vo Veľkom Krtíši NEleží neďaleko autobusovej.
Dost by ma zaujimalo v akom plane dopravnej obsluznosti nasli tie linky Arrivy, ale najma Turancaru, ci Slovak Linesu, voci ktorym vyhrady nemali.
Inak cele je to somarina... "Zbytocne navysenie" nemaju co riesit, to je problem dopravcu, je to predsa nedotovana linka. Ak tam bude vznikat strata tak je to Jancurov problem. Nehovoriac o tom ze s narastom IAD sa nemaju zmierit, ale snazit sa ho tlmit - aspon tym ze nebudu robit prekazky komercnej prevadzke kvalitnej dopravy, ked uz do toho nie su schopni dat peniaze.
Podla toho, v akej lokalite si sa vozil. Zapadni vlcaci su sice dost bordelari (najma taky ten pristahovany viedensky ekvivalent tzv. blavaka), no tam, na rozdiel od nemenovaneho dp v b tie vozy kazdy vecer poctivo vycistia.
Sice to nie je MHD ale nedá mi to☠ Takúto má predstavu o podpore VHD primátor Nitry ,,V stanovisku mesta sa píše, že vedenie mesta neeviduje žiadne podnety ani sťažnosti občanov na nedostatočnú úroveň prepravy. Ďalej sa odvoláva na zákon o cestnej doprave, kde sa píše, že licenciu možno povoliť, len ak je to v súlade s plánom dopravnej obslužnosti. Túto podmienku podľa primátora RegioJet nespĺňa, navýšenie o 14 párových spojov je podľa neho zbytočné pre medziročný pokles cestujúcich v dôsledku nezamestnanosti a nárastu individuálnej dopravy. Tieto dôvody sa nachádzajú aj v nesúhlasnom stanovisku firmy Arriva,, http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=9655&secid=1
Inac neviem ci som mal take stastie, no vcera som videl hneď 3. soferov v zacviku - skratena L91 z Cunova na Jasovsku na Karose B9xx, potom z Hlavnej stanice na trolejbuse 210 a napokon na Zochovej smer Technopol MBCC linka 83 Aj v autobuse aj na zastavke v Cunove som videl ponuku prace v DPB ako vodic autobusu - tak to vyzera, ze sa prihlasil slusny pocet novych vodicov
len tak offtopic, myslíte si že sa bude pokračovať v náteroch u ostatných T6 ako u 7911+7912 myslím si že tým T6 ten Kotas pristane najviac mohlo by to byť na viacerých ak nie na všetkých
Keďže v sekcii transport je mŕtvo, skúsim jednu otázku sem: V Dunajskej Strede fungovala pokladňa ZSSK aj predtým ako si niektoré skupiny cestujúcich mohli začať vybavovať preukazy na bezplatnú prepravu? Mne sa zdá, že bola. Aký to však má zmysel keď tam ZSSK osobnú dopravu neprevádzkuje?
Na území mesta môže. Keďže vodič na pokladni vidí počet predaných lístkov, tak pri "náhodnom" prevezení sa môže stať, že ťa vodič vysadí na Schengenskej, prip. priamo na hranici.
teda ak som spravne pochopil , aj na medzinarodnej linke na uzemi mesta BA plati standardna tarifa MHD. Takze ZTP cestujuci moze aj linkou 801 do/z Madarska cestovat na uzemi mesta BA bezplatne?
A ako ma osetrenu DPB situaciu, ked cestujuci, napr ZTP - teda bez listka by nevystupil na poslednej zastavke v ramci BA a "previezol" by sa do Rajky?
Diky
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk
Inak cele je to somarina... "Zbytocne navysenie" nemaju co riesit, to je problem dopravcu, je to predsa nedotovana linka. Ak tam bude vznikat strata tak je to Jancurov problem. Nehovoriac o tom ze s narastom IAD sa nemaju zmierit, ale snazit sa ho tlmit - aspon tym ze nebudu robit prekazky komercnej prevadzke kvalitnej dopravy, ked uz do toho nie su schopni dat peniaze.
Ale tak je jasne odkial fuka vietor.