A len tak mimochodom - nie je to rovnaký úrad. Dráhovým správnym úradom pre dráhy električkové je priamo ministerstvo dopravy, pre dráhy celoštátne a regionálne je to Dopravný úrad.
Len pre upresnenie, v čele predvádzacieho vlaku RegioJetu nebol TRAXX ale Siemens ES64F4, BR189 DB. Okrem toho, ako vieš, či RJ nepožiadal o výnimočné schválenie napájania vlakovej zbernice? Mmch., v rozhodnutí o povolení skúšobnej prevádzky nie je ani u jedného zo zmieňovaných rušňov NIČ o tom ,že by sa nesmel kúriť. Samozrejme, DÚ na priamy dotaz odpovedal, že schválenie je bez kúrenia.
po vozovni to dala hneď od prvého kontaktu ? predpokladám že do štvrtka nejaké kilometre na BA koľajách ešte najazdí a na Štúra to bude iba krátka zastávka
Na 100 percent fungovať nemusí, ale snáď si nemyslíš, že po nebude schopná ísť pár kilometrov dopredu alebo brzdiť. Zase netreba z toho robiť kozmickú loď, je to len električka. ?
v ramci skúšok prosím, nerieši nikto. hýbať sa hýbe, to netvrdím že nie, avšak, ako dlho. Zatiaľ si nepamätám situáciu, kedy by nová električka v akomkoľvek meste prišla, a od prvého dotyku ptg s miestnou trolejou by fungovala na 100%.... Preto vravím, či riskovať toľkú možnú hanbu že sa dačo pototo po trase na štúra. Samozrejme jej nič také neprajem, bodaj by fungovala bezchybne....aspoň niečo....
niektorí si myslia že električka je rovnaká ako tbus ... a to ma serie škodovka nepotrebuje trápne recenzie od slovenska na trolosory, eliny to je iná vec
každá jazda v rámci procesu homologizácie je skúšobná (či už sa testujú rôzne skupiny komponentov alebo iba behajú predpísané kilometre), tak nerozumiem čo sa v tomto chce riešiť...
a skapať neskape, BA koľajnice už okúsila a hýbe sa sama
Aby ťa vo štvrtok neprekvapilo vyjadrenie PDB na mítingu, ja očakávam niečo ako:
"Nová bezbariérová električka po 3-dňovom zaškolovacom procese vodičov, nainštalovaní nefungujúcich označovačov a zdvíhacej plošiny bude uvedená do premávky na prívese, prioritne na linku 212, aby sme zvýhodnili hendikepovaných cestujúcich. Tí si však už teraz pochvaľujú klimatizáciu, kúrenie a príjemné osvetlenie interiéru." ? ?
bokom.... https://www.youtube.com/watch?v=XFiWtIHJd0E
V zabere vidno T2 ako odtahuje T3 cez trnko, a v prvych sekundach nadherne vidno aj spojovaci obluk Vajnorska-Ruzinovska
O tom nehovorim, ak bude. Ked si vsak vezmem, ze trofle davali od dovezenia mesiac dokopy nez vyrazili.... Vazne predpoklada tuna niekto, ze ELEKTRICKA (trosku komplikovanejsie vozidlo, nakolko to nie je od SORu) bude za 3 dni schopna jazdy? ze bude dakto riskovat:
1) stav trate natolko, ze len tak sa prezenie na stura...i ked teoreticky akurat ta cesta je hadam asi jedina taka schopna
2) ze to skape, a nepride?
Verim, ze nahodena a nejaka jazda po sekciu na safko a spat bude, kde sa predvedie aka je obojsmerna, no vlastnou silou..take fiasko ak by to zdochlo niekde. Predsa len, nejde o vozidlo ktore je dodavane do 50miest v pocte tisic kusov, a realne to az tak nehrozi...je to daco noveho, neodskusaneho...a na skodovackej kolaji skusky nepocitam. Tam minimalne nie su take vykyvy napatia ako u nas... Pri rozbehu T6 klesame, pri rozbehu 2ks T6 vypne aj K2S Skodovka ma svoju meniaren pre tu ich par metrovu trat, na ktorej sa sucasne skusa povacsinou 1ks vozidla. Idealne podmienky.
810zssk