V tomto s tebou úplne súhlasím. Úvahy o mačkopsovi sú na úrovni bezdomovca, ktorý rozmýšľa, či si raz v dome dá do kúpelne platinové pákové batérie, alebo zlaté kohútiky. A navyše si myslím, že nemožno prepájať niečo, čo nefunguje. Lebo električková doprava v Bratislave v podstate nefunguje. Nie je ani bezkolízna, ani preferovaná a už vôbec nie nosná, či nadradená.
Mačkopes je krásna vec, akurát, že sa už ďalej nebuduje ani v Nemecku, lebo ani bohaté Nemecko na to nemá. Navyše žiadne električkové vozidlo nemá šancu splniť normu TSI Crash, taktiež už dnes vieme, že nie je racionálne, aby mačkopes vozil so sebou päťtonové trafo. Obzvlášť smiešne sú tieto predstavy v Bratislave, ktorá nie je schopná (prostredníctvom svojho DPB) udržať v riadnom stave ani obyčajnú električkovú trať priebežne ale jedine balkánskym spôsobom "necháme rozpadnúť a potom za cudzie peniaze postavíme znova".
RegioJet plánuje zdvojkoľajnenie trate do DS? Možno by bolo dobré si vyjasniť, čo robí prevádzkovateľ dráhy (ŽSR) a čo robí prevádzkovateľ dopravy na dráhe (RegioJet). Inak je tvoje vyjadrenie ekvivalentné tvrdeniu "SAD Dunajská Streda plánuje vybudovanie diaľnice Bratislava - Dunajská Streda".
Veď nakoniec čo bude brániť predĺženiu z električkovej trate z Janikovho ďalej ? Nehovoriac o tom, ze imo nikto nemá predstavu o systéme a riešení, ktoré by príslušný urad aj (možno) odobril.
Mam taku otazku: Su vsetci ludia z Rusoviec, Jaroviec, Pezinka a inych satelitov tak telesne hendikepovani, ze potrbuju priame spojenie do centra? To ich jeden prestup zabije?
Podla mna by sa malo radsej investovat do kapacitnych, bezbarierovych prestupnych uzlov namiesto do nejakeho mačkopsa, ktory bude pravdepodobne niekolkonasobne drahsi, a nebude treba ani vymyslat nejake skvosty, ako nejake stvorkolajky pri zastavkach a 270-stupnove kolotoce pre vlak a co ja viem co vas tu este napadlo...
S499.1023