Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mike #202471:
Pokiaľ ten nosný nadradený systém predbehnem pomaly ja na bicykli, pričom nie som žiadny profi športovec, tak asi tá električka taká úžasná nie je.
Reply on: Ike #202470:
Zaujímavý pohľad. Ja pri návštevách Bratislavy električkou bežne cestujem a až na vozidlá z roku dva nemám pocit, že by niečo nefungovalo.
SOLARIS 1210 sa este spojazdni alebo je to uz zdroj nahradnych dielov ? Nejazdi uz takmer rok od 25.9.2013 podla imhd.
Reply on: Ike #202470:
" Nie je ani bezkolízna, ani preferovaná a už vôbec nie nosná, či nadradená." - Tvoj uhol pohľadu.
Reply on: S499.1023 #202466:
V tomto s tebou úplne súhlasím. Úvahy o mačkopsovi sú na úrovni bezdomovca, ktorý rozmýšľa, či si raz v dome dá do kúpelne platinové pákové batérie, alebo zlaté kohútiky. A navyše si myslím, že nemožno prepájať niečo, čo nefunguje. Lebo električková doprava v Bratislave v podstate nefunguje. Nie je ani bezkolízna, ani preferovaná a už vôbec nie nosná, či nadradená.
Reply on: 810zssk #202462:
8 je pre mna dlhy interval na cakanie, pri 5 min.intervale to uz nepotrebujem
Reply on: S499.1023 #202466:
Samozrejme ak by to vyslo ako drahe riesenie tak urcite ho nebudem podporovat 🙂
Reply on: Ámos #202461:
Nie je to jedno? Aj tak je to uplne nevolitelny kandidat (na primatora).
Reply on: 810zssk #202423:
Mačkopes je krásna vec, akurát, že sa už ďalej nebuduje ani v Nemecku, lebo ani bohaté Nemecko na to nemá. Navyše žiadne električkové vozidlo nemá šancu splniť normu TSI Crash, taktiež už dnes vieme, že nie je racionálne, aby mačkopes vozil so sebou päťtonové trafo. Obzvlášť smiešne sú tieto predstavy v Bratislave, ktorá nie je schopná (prostredníctvom svojho DPB) udržať v riadnom stave ani obyčajnú električkovú trať priebežne ale jedine balkánskym spôsobom "necháme rozpadnúť a potom za cudzie peniaze postavíme znova".
Reply on: TomJ #202416:
RegioJet plánuje zdvojkoľajnenie trate do DS? Možno by bolo dobré si vyjasniť, čo robí prevádzkovateľ dráhy (ŽSR) a čo robí prevádzkovateľ dopravy na dráhe (RegioJet). Inak je tvoje vyjadrenie ekvivalentné tvrdeniu "SAD Dunajská Streda plánuje vybudovanie diaľnice Bratislava - Dunajská Streda".
Reply on: Ámos #202461:
Zase nie je koho volit 😃
Reply on: Error 0x007 #202456:
Samozrejme ze ono by to malo zmysel len ak by to bolo lacne riesenie 🙂
Reply on: Petto #202451:
Naco si potrebujes pamatat odchody pri 8 minutovom intervale?
Reply on: 810zssk #202434:
Veď nakoniec čo bude brániť predĺženiu z električkovej trate z Janikovho ďalej ? Nehovoriac o tom, ze imo nikto nemá predstavu o systéme a riešení, ktoré by príslušný urad aj (možno) odobril.
Reply on: Error 0x007 #202456:
Nie su hendikepovani, ale ked sa im da priame spojenie, mozno nechaju cmudiace auta doma . Nevravim ze vsetci.
Reply on: Error 0x007 #202457:
aha dik 🙂
Reply on: marek31122 #202455:
Urcite nie.
Petto,Tester a ostatni...

Mam taku otazku: Su vsetci ludia z Rusoviec, Jaroviec, Pezinka a inych satelitov tak telesne hendikepovani, ze potrbuju priame spojenie do centra? To ich jeden prestup zabije?
Podla mna by sa malo radsej investovat do kapacitnych, bezbarierovych prestupnych uzlov namiesto do nejakeho mačkopsa, ktory bude pravdepodobne niekolkonasobne drahsi, a nebude treba ani vymyslat nejake skvosty, ako nejake stvorkolajky pri zastavkach a 270-stupnove kolotoce pre vlak a co ja viem co vas tu este napadlo...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.