Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: AAA #201676:
Ale schvaľuje.
Reply on: diwi #201681:
Akosi nedokážem v citovanom texte nájsť tvoje tvrdenie. Keby si to bol schopný dokázať, rád by som ťa za veľmi lukratívnych podmienok zamestnal, keďže stále platíme ťažké peniaze za schvaľovanie dráhových vozidiel, ktoré už v iných štátoch schválené sú.
Reply on: Andreas.Papak #201683:
Noze im pripomen ze podla zmluvy ktoru podpisali su povinni tam ten informacny system mat.
Reply on: Andreas.Papak #201683:
To je upgrade standartnej odpovede RJ...onehda tvrdili, ze programovanie displejov nezvladla firma, ktorej to zadali a hladaju riesenie...a teraz napisu... lebo to tam neni. Blud a la obcerstvenie. Fail.?
Reply on: 810zssk #201663:
Keďže ohľadom toho informačného systému to zaujíma aj mňa, tak som sa Regiojetu spýtal na facebooku:

-Dobrý deň, rád by som sa opýtal, z akého dôvodu nepoužívate optický inf. systém (displeje - interné aj externé) na trati 131 (BA-KN) vo Vašich vlakoch.

-Dobrý den, tento typ systému nepoužíváme. Děkujeme za pochopení, přejeme pěkný den.

-Pri všetkej úcte, to som si všimol aj sám, ale ja sa pýtam prečo.

-Dobrý den. Systém ve vlaku není, protože se nejedná o standardní vybavení vlaků. Pěkný den

Reply on: diwi #201681:
A este nam prezrad preco si myslis ze tie vozidla budu schvalovat v CR? Naco by to robili? A kde?
§ 22
Schvaľovanie ostatných typov dráhových vozidiel
(1) Typy električiek, trolejbusov a koľajových vozidiel pre špeciálne dráhy schvaľuje schvaľovací orgán podľa § 102 ods. 1 písm. s) na žiadosť výrobcu alebo splno- mocneného zástupcu so sídlom v Európskom spolo- čenstve a ak ide o vozidlo z tretieho štátu, na žiadosť do- vozcu. Schvaľovací orgán schvaľuje aj podstatné zmeny, ktoré sú odchýlkou od schváleného typu dráho- vého vozidla.


Čiže podľa zákona 513/2009 stačí ze je to schválené v EU, čiže u nás sa to bude schvaľovať zbytočne ešte raz ak to bude schválené v CZ u Škoda Transportation..
Reply on: AAA #201679:
Jasne, pardon, moja chyba 🙂
Reply on: 810zssk #201678:
Lenže zákon rozlišuje schvaľovanie železničných vozidiel a ostatných dráhových vozidiel. A ja som v tom príspevku písal o železničných.
Reply on: AAA #201676:
Su to urcite dva procesy, ale homologizacia v SR zrejme prebehnut musi aj ked je vozidlo schvalene inde - preto napr. prva banskobystricka 30Tr (BB bola prvym slovenskym mestom s 30Tr) mala pomerne dlhe skusobne jazdy v Bratislave, nesla rovno do BB.
Reply on: 810zssk #201675:
drážne vozidlá by sa mali schvaľovať u nás zvlášť podľa DPB preto sme si nemohli prenajať hocičo ale "modré šípy a nim podobné vozy" (aj keď to môže byť len výhovorka dpb ? ) ale skúsim to pozrieť
Reply on: 810zssk #201675:
To áno, ale mám dojem, že v tomto prípade sa len preveruje kompatibilita s infraštruktúrou, ale už sa neschvaľuje HDV ako také.
Reply on: AAA #201674:
No neviem, napr. niektore rakuske masiny sa len nedavno schvalovali na prevadzku na sieti ZSR, pritom v AT jazdia uz pomerne dlho. Akurat neviem ci islo o kompletne, alebo len nejake "zjednodusenie" schvalovanie. Kazdopadne je potrebne preverit ako sa vozidla spravaju na konkretnej drahe.
Reply on: Dispecer #201662:
Železničné vozidlá to majú inak a tam v zásade stačí len jedno schválenie pre EÚ, ak sa nemýlim.
Reply on: RAILTRANSPORT #201655:
Nie, ale zvýšením priepustnosti sa dal urobiť aj lepší interval RJ. A tie opravy nástupíšť pre Metrans určite nerobili.
udajne Bratislava je nad 80% co sa tyka kvality miest, a UDAJNE si polepsial hlave rozvojom infrastruktury... prosim mozemi niekto pripomenut akym rozvojom infrastruktury?

http://reality.etrend.sk/realitny-biznis/top10-najlepsich-miest-pre-zivot-australia-kanada-a-vieden.html
Reply on: Valec #201669:
Pripomina mi to rozpravku o vozidle na cistenie kolajovych trati ?
Peon: vlaky zo včera 19.8.2014, tie mimoriadne odklony cez DNV vozil herkules OBB radu 2016 od alebo do Rakúska. Na Slovensku sa dala tak po prvý krát a zrejme aj nadlho už nie vidieť ČD Railjet súprava aj s taurusom radu 1216. Prieťahy nákladných vlakov robí do Rakúska rad 756, mimoriadne obćas aj 751 alebo aj stále vzácnejšÍ rad 770 alebo 771, včera to bol čmeliak 770 021 ZSSK CaRGO....? Dôvodom výluky bola nehoda na sieti OBB - vykoľajenie posunujúceho dielu v úseku Hohenau-Bernhardsthal, trať Viedeň-Břeclav.
Reply on: Gryzly65 #201661:
"ukáž mi podnikateľa, ktorý na stavenisko pošle funglovky vozy, do prašného a náročného prostredia"

Ukáž mi podnikateľa, ktorý si kúpi vozidlo za desaťtisíce € aby ho najskôr nechal dva-tri roky postávať na dvore a až keď nie je fungl, tak ho pošle na stavbu.
Reply on: ufo #201667:
predpokladam, ze ked "mechanical project" je s scope tohto IRIS cert, tak vyrbaju podla platne EU normy, t.j. nieco ako COC v pripade dovozu auta/motorky vyrobenej mimo EU.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.