Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: diwi #201664:
Čo má IRIS so schvaľovaním vozidla? Je to len obyčajný certifikát na procesy vo firme ako je ISO.
Reply on: Solider #201639:
861? Takt? Neviem, kto o tom uvažoval, ale pochybujem, že ZSSK. O 861 na cigánskej nepadla nikdy zmienka.
Reply on: Gryzly65 #201661:
suhlas pre SK podmienky zo zvyky, ale neplati o efektivite prace, tot v Rakusoch bezne vidiet stroje ktore obsluhuje 1 clovek, a u na by ttam bol cely mikrobus obchendovacov.
Reply on: Dispecer #201662:
Ak ma Skoda Transportation stale platny IRIS certifikat, tak by to nemal byt problem uznas v ramci EU, vratane Slovenska,

http://www.skoda.cz/cs/o-spolecnosti/spolecnosti-skoda/skoda-transportation-as/Contents.2/0/8C23A2F56FDEEADAB8AD900847483F18/resource.pdf

podla mna lokalne testovanie je HOAX ako zplatit 50 ludi fulltime zbytocne
Reply on: Ámos #201657:
Zial, zmluva je postavena zle. RJ to obchadza tym ze v zmluve sa iba pise ze vozidla infosystemom musia byt vybavene (co su), nie ze sa musi aj pouzivat. Rovnako obchadza povinnost prevadzkovat prvu triedu - formalne tam je, ale v praxi nie je tarifne nijak odlisena.
Reply on: diwi #201646:
Toto tuším platí tak pre autobusy, nie pre dráhové vozidlá (t. j. trolejbus, električka, rušeň, železničná elektrická jednotka,...). Tie si schvaľuje každý štát EÚ sám.
Reply on: diwi #201654:
Kým to funguje tak, ako má, tak prečo nie. Spotrebu nemajú o toľko vyššiu ako vozy nové, sú jednoduché na opravy (rozumej=kopec opráv je jednoduchších, menej elektroniky v systéme znamená menšiu pravdepodobnosť že stroj niečo vyradí z prevádzky) a v neposlednom rade.... ukáž mi podnikateľa (okrem toho, čo rekonštruuje Dúbravku), ktorý na stavenisko pošle funglovky vozy, do prašného a náročného prostredia. ?
Reply on: TheFiftik107 #201643:
osobne si myslim, ze budeme velmi neprijemne prekvapeny aka hlucna bude 29T a 30T napr. oproti skusanemu Bombardieru. Ale nadej umiera posledna a dufam, ze sa mylim.
Reply on: diwi #201646:
presne preto mame drazny urad, aby mali ludia pracu ?
Reply on: Solider #201639:
a ze taky pozitivny pocin statnej spolocnosti neprisiel na inych tratiach, kde jazia uz aj s novymi vozidlami aj s taktom. Regionalnej doprave je to zatial kontinualny pokles prepravenych osob.
Reply on: Andreas.Papak #201636:
raz maju zmluvu, ze to maju mat tak to maju mat. To v akom stave prevadzkoval vlaky predosli dopravca je irelevantne.
Reply on: Mikimaus #201631:
treba sa stazovat na MD, mali by dostat pokutu.
Reply on: AAA #201651:
Tie zmeny sa nerobili pre RJ.
Marek1978: zábery ako z 80tych rokov. , LIAZ a V3S v plnom pracovnom nasadení ☺
Reply on: AAA #201651:

Ved nikde netvrdim opak.
Reply on: 810zssk #201641:
Lenže ten interval umožnili určité zmeny na infraštruktúre vykonané ŽSR.
Reply on: Marek1978 #201649:
v eteri uz boli min 6801, 02, 03, 04 a 06.
Reply on: Palco #201648:
ano, dosli zatial tusim 3ks
Mimochodom,písalo sa ,že prichádzajú nové kl´baky SOR 31,videl ich už niekto?Nikde nevidím žiadne fotky,sú už vo vozovni???

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.