Re #145297 VLK:
Plánuje sa zatiaľ len v hlavách, žiadna záväzná dokumentácia (generel, ÚP...) ju doteraz neobsahovala. Kým to nebude niekde na papieri, tak to beriem ako keby to ani nebolo.
Re #145299 david1:
Prešiel som si to tu celé, ak to tu je tak len v rovine šoto-scifi-návrhov. Samozrejme, že nové žel. zastávky (nie len vo Vrakuni) po zapojení sa RJ do IDS budú veľkým prínosom, ale zatiaľ nie je ani jedno (ani zastávky ani zapojený RJ), a tak sa nebudem tešiť vopred. ?
Zasa pozor.. To, že ich je spolu 8 (3 dverových) určite neznamená, že bude bude všetkých 8 aj premávať ?
Dá sa dohľadať v galérií a asi aj tu v diskusií.. ale sa mi marí že prvý deň ako išli von tak počas dňa boli všetky vozy na poruche a niektoré viac krát (linka 21)... a niektoré dotiahnuté na tyči...
A ani neskôr to nebolo ružové... a ak sa bude platiť nájom od km, čo asi bude, tak asi pôjdu von čo najmenej....
Btw. to len ja si pamätám ako sa tu donedávna velice preferovala tá štúdia ktorá poukazuje na ultravýhodnosť kĺbakov s 5 dverami oproti 4dverovým? ? A aké sem prídu na prenájom? ?
pozeral som na webe, ze 4Rail ma v stave devat 15Tr ex Plzen a ex Chomutov Jirkov plus pat 14Tr ex Plzen a ex Hradec Kralove, takze by takyto ofajc teoreticky nepotrebovali, ale doprava zo Zvolena vyjde urcite menej ako doprava z Plzne ?
vsak sa uvidi podla vyrobnych cisiel, co nam to tu pristane, akurat je otazne, kam tie klbaky daju, asi preto sa tot nedavno upratovalo na Hrobonke(do srotu isli 6608, 6611 a 6612, ako tu niekto spominal)...
Už sa to tu rozoberalo: červeným meďákom (ex. DPB 1501-1511) urobili všetkým STKčku v septembri, dostali nové pneu (a niektoré ďalšie časti), kompletne ich vyumývali a ktovie čo ešte (píšem iba to čo bolo videné ľuďmi na vlastné oči..)
Snáď sem prídu aj oveľa menej kazové a oveľa novšie B961 z BB, aj keď sa už niektorí vedúci činitelia nechali počuť že tie tu určite nechceme...
Otázka teraz znie: na aké petržalské linky sa vypravia tie kĺbové 3dveráky, ktorých bola väčšina? ?
potvrdzujem tvoj tip
viď ŽRSR a ORSR
ABUSS, s.r.o.
Štatutárny orgán: konatelia ,,,
Ing. Róbert Križan, Lipová 624/7, Nitra 949 01, Vznik funkcie: 09.11.2009 Skončenie funkcie: 11.10.2011
Ing.Róbert Križan EUROCAR
Miesto podnikania 94901 Nitra, Lipová 7
Aj jeho Predmety podnikania sú krásne, to chce akože napchať pod "Požičovňa automobilov"?
tak malá exkurzia v ORČR a ORSR
4RAIL, a.s.
Statutární orgán - představenstvo: ....
člen představenstva: Ing. Jan Pavúk, dat. nar. 17. listopadu 1969, 96001 Zvolen, Nevädzová 8101/4, den vzniku členství: 21. února 2011 zapsáno 21. února 2011, vymazáno 12. dubna 2011
člen představenstva: Ing. Jozef Pavúk, dat. nar. 17. listopadu 1969, 96001 Zvolen, Nevädzová 8101/4 den vzniku členství: 21. února 2011 zapsáno 12. dubna 2011
LOKWOOD s.r.o.
Štatutárny orgán: konatelia
Ing. Jozef Pavúk, Nevädzová 8101/4, Zvolen 960 01
Ing. Peter Pavúk, A. Hlinku 2571/43, Zvolen 960 01
Ing. Ladislav Flašík, Svätoplukova 13, Zvolen 960 01
Ing. Peter Rak, A. Hlinku 2571/41, Zvolen 960 01, Vznik funkcie: 26.05.2011
A-Z LOKOMAT, s.r.o.
Štatutárny orgán: konatelia
Ing. Peter Rak, A. Hlinku 2571/41, Zvolen 960 01, Vznik funkcie: 31.10.2006
exkonateľ Ing. Jozef Pavúk, Nevädzová 4, Zvolen 960 01, Vznik funkcie: 07.07.2004 Skončenie funkcie: 31.10.2006
no veľkú námahu si s tým nedali ? stavíme sa, že AZ Lokomat predá Tbusy 4railu? ? a ešte získajú vratku DPH za ich nákup, lebo ich odberateľ bude z ČR...
Inač iMHD by mohlo zorganizovať čistenie vrámci priestoru zastávok alebo dačoho. Určite by tam prišlo mnoho ľudí a šotoušou. Zajedno by to bolo fajn a za druhé aj reklama. Napr. každý týždeň by sa upratala/vyčistila nejaká zastávka alebo jej priestor. Určite by spolupracoval aj DPB, mesto...
No ja ked som vyuzil sluzby ich dopravnej spolocnosti, mi hrubo nadaval, ponizil a vysmial sa mi vodič, lebo 40 centov som mu dal v 5-centovkách.
Aj ja "dakujem" za tie vase sluzby. ?
Včera prišla odpoveď so SlovakLines ?
Vami zaslanú sťažnosť zo dňa 14.09.2013 sme prešetrili, hodnotíme ju ako opodstatnenú a zasielame Vám naše stanovisko. Interným šetrením, kontrolou záznamu sledovania vozidiel sa potvrdili Vami uvedené skutočnosti. S vodičmi jednotlivých spojov bol vykonaný pohovor, pričom vodiči boli opätovne upozornený na povinnosť zastavovať na zastávkach v zmysle cestovného poriadku aj v Bratislave a prepraviť čakajúcich cestujúcich. Konanie vodičov, ktorí nezastavili vo Vami uvedených dňoch na predmetných zastávkach sme hodnotili ako porušenie pracovnej disciplíny s dosahom na nadstavbovú zložku mzdy. Nie je akceptovateľné našou spoločnosťou takéto správanie a veríme, že nastane zlepšenie.
Uisťujeme Vás, že na poradách vodičov sa venujeme problematike nezastavovania na zastávkach v Bratislave a upozorňujeme vodičov na ich základnú povinnosť a to je dodržiavanie cestovného poriadku. O to viac nás to mrzí, že boli robené špeciálne porady pri spustení Integrovaného dopravného systému od 01.06.2013 a ešte v súčasnosti sa musíme zaoberať problémami spojenými s nezastavením na zastávke.
Skutočne nás veľmi mrzia Vami uvedené skutočnosti a ospravedlňujeme sa Vám za vzniknuté problémy pri cestovaní. Ďakujeme Vám za využívanie služieb našej dopravnej spoločnosti.
Je tento záber naozaj z 1897?
Niekde som čítal, že St.tržnica sa dostavala v roku 1910
Aj keby sa vtedy tržnica ešte len stavala, dosť pochybujem, že by ju stavali ďalších 13 rokov ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Valec