No Grenze znamená hranica, takže by to mohlo byť. Raz som odtiaľ cestoval, a tiež som sa ***kal s tým automatom, a presne hentaký lístok som si kúpim. Kontrola neprišla, tak neviem či bol správny. Pokiaľ ten automat nevydáva lístky do Ba len v Kittsee, tak to nie je až taká katastrofa, ale pokiaľ aj na iných staniciach, tak to nie je bohviečo.
ZVLÁŠTNY JEDNOSMERNÝ LÍSTOK Z KITTSEE DO PETRŽALKY
http://sk.fotoalbum.eu/Peon/a663912/00000011
Jednosmerný lístok z Kittsee do Petržalky stojí 2,20 €, spiatočný 3,20 €. Prečo však na tom jednosmernom nie je ako cieľová stanica uvedená Petržalka?! Nehrozí (aspoň teoreticky) na slovenskom úseku od štátnej hranice po ŽST Petržalka cestujúcemu pokuta v takomto prípade?
No ja mám opačnú skúsenosť! 7.8 som poslal sťažnosť na ,,nezastavovanie vozidiel na zastávkach v zónach 100+101,, no a to som ich opakovane kontaktoval 12.9 cez FB https://www.facebook.com/SlovakLines?ref=ts&fref=ts do dnešného dňa nemám žiadnu odpoveď! ☠
Prácu vodiča mladým predovšetkým znechucuje nenažranosť autoškôl a byrokracia. Lebo dostať sa k práci vodiča je namáhavejšie a finančne náročnejšie ako vyštudovať jadrovú fyziku. Pritom relevatné sú len dve vlastnosti: dobrý duševný stav a vodičské schopnosti.
Ja som mal zase problem s pracovnikom zssk, ktory nevedel skontrolovat moj pcl, lebo 'im to cely den nefunguje ' a ziadal odomna doklad o zaplateni, ktory som prave nemal pri sebe. Zaujimave,ze inej pracovnicke to 3h dozadu fungovalo. Potom si este zundral nieco pre seba, uz otoceny chrbtom ku mne , ze mi da nabuduce pokutu, s tonom, akoby som mu nejako ublizil. Od teraz nosim fakturu k epcl pri sebe.
WTF? Mna z tohto slovenskeho pristupu raz porazi. Tak vodic neovlada jednu zo svojich zakladnych uloh a este ten kto si na to dovoli poukazat je ten zly? Vazne? Co podla teba ma cestujuci teda robit? Nechat si s*at na hvu?
ja len doplnim ze som mal rovnaky problem a riesil som to tak isto. V mojom pripade mi este aj vratili sumu ktoru som platil navyse. IDS funguje uz dlhsie tak sa ocakava ze by to vodici mali vediet a tym padom nevidim na staznosti nic zleho
Môžem povedať, že tvoju/vašu reakciu som očakával, v našej krajine ma neprekvapuje (nebrať osobne, mne tu nejde o žiadny flame a ani na neho nebudem reagovať). Preto dodávam, že vo svojej "sťažnosti" som okrem opisu problému poukázal aj na inak veľmi profesionálny prístup daného vodiča, ktorý mal veľmi slušné, ochotné a pokojné vystupovanie, iba jednoducho nemal pravdu a neovládal jeden zo základných úkonov, ktoré ovládať má (viď. môj pôvodný príspevok). Za to som ho pochválil jednak na mieste a jednak som o odovzdanie tej pochvaly žiadal aj vo svojej "sťažnosti", lebo to nebol žiadny traktorista za volantom a nepotrebujem mu tú prácu znepríjemňovať. Na druhej strane nebudem tolerovať nefunkčnosť toho torza IDS, ktoré tu máme a mám záujem na tom, aby aspoň to málo, čo tu máme, fungovalo poriadne. Toľko na vysvetlenie (viď. aj pôvodný príspevok) a tým na danú tému končím. ?
Pridávam sľúbenú reakciu Slovak Lines na podnet, ktorý som spomínal v #194622 , musím povedať, že je na úrovni a tak som si ju predstavoval.
Dobrý deň Vážený pán
ďakujeme Vám za podnet na zlepšenie našich služieb.
Veľmi nás mrzí, že ešte v súčasnosti sa nájdu vodiči, ktorí majú problém s výdajom cestovných lístkov pokiaľ má cestujúci zakúpený PCL na dopravnú kartu, kde nie je povolená peňaženka na plnenie kreditu. Uisťujeme Vás, že sme opakovane vykonávali školenia vodičov, obdržali materiál s podrobným vysvetlením postupu výdaja cestovných lístkov a tiež prebehli praktické ukážky a mohli si sami vyskúšať výdaj cestovných lístkov. Taktiež môžu prísť kedykoľvek za pracovníčkou, ktorá má testovací strojček k dispozícii na tieto účely. Vodiča sme si zavolali a opätovne ho poučili aby už nenastala situácia o ktorej píšete, pretože ako cestujúci viete ako sa má vydávať cestovný lístok a vodič, ktorý to má v pracovnej náplni to nevie. Je to neprijateľné a preto sme prijali interné opatrenie s tým, že v prípade ak vodič nebude vedieť vydať cestovný lístok, jeho konanie budeme považovať za porušenie pracovnej disciplíny.
Ospravedlňujeme sa Vám za vzniknuté problémy a ďakujeme za využívanie služieb našej dopravnej spoločnosti.
All1111